Přejít na obsah

Jakou mate banku?


Doporučené příspěvky

Jasne pobocka pro verejnost je v tomto pripade hloupost, nicmene zastoupeni v CR Revolut ma. Manazerem pro CR je pan Pavliska ktery dle clanku na internetu, ma hledat pro revolut nove partnery.

Ale nez jsem se temi clanky prokousal, znelo to jako ze ma revolut opravdu otevirat pobocku pro lidi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 5. 2020 v 13:42, Beet napsal:

Už jsem tam jednou volal a bylo mi řečeno, že podmínky jsme splnili, že mám počkat do 31.5. kdy končí posílání těch bonusů. Kdyby prý to nepřišlo, tak mám zavolat a sepíšeme reklamaci. No tak holt sepíšeme reklamaci, no.

Tak po opětovném telefonátu, mi bylo sděleno, že jsem nesplnil podmínku o udělení souhlasu se zpracováním údajů pro marketingové účely. To zcela nevylučuji, že jsem to nezačekl při zadávání žádosti na internetu (to už si nepamatuju). Nicméně co vidím ve své papírové žádosti je, že tam to začeklé je, takže jsem souhlas udělil. Takže podána reklamace. Uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prijde mi, ze u toho limitu se nejak prepocitali. Limit pro Anglii je 1000 GBP a pro nas by mel byt "... limit pro směnu zdarma, zaplatíte poplatek. Tento měsíční limit se snižuje na 1250 CZK (náš průzkum ukazuje, že většina z vás ho ani tak nedosáhne). ..."?

 

A na webu maji u free planu "25,000 Kč za měsíc" zatim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem supportu a už přišel od Revolut opravený email.

"This is a little embarrassing for us, but our last email incorrectly said that the new limit for fee-free currency exchange was 1250 CZK. We would like to clear this up and let you know that the new limit is actually 25 000 CZK."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 6. 2020 v 9:48, Beet napsal:

Tak po opětovném telefonátu, mi bylo sděleno, že jsem nesplnil podmínku o udělení souhlasu se zpracováním údajů pro marketingové účely. To zcela nevylučuji, že jsem to nezačekl při zadávání žádosti na internetu (to už si nepamatuju). Nicméně co vidím ve své papírové žádosti je, že tam to začeklé je, takže jsem souhlas udělil. Takže podána reklamace. Uvidíme.

Tak jsem dostal odpověď:

Prověřením na příslušném oddělení jsme zjistili, že došlo na naší straně k pochybení při vyplácení bonusů u některých našich klientů. Na opravě této chyby pracujeme a oznamujeme Vám, že bonus by měl být na Váš účet připsán nejpozději do 17.6.2020.

Na účtu to zatím nění. :) Myslíte, že to fakt zkoušejí, jestli se někdo ozve?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Beet napsal:

Tak jsem dostal odpověď:

Prověřením na příslušném oddělení jsme zjistili, že došlo na naší straně k pochybení při vyplácení bonusů u některých našich klientů. Na opravě této chyby pracujeme a oznamujeme Vám, že bonus by měl být na Váš účet připsán nejpozději do 17.6.2020.

Na účtu to zatím nění. :) Myslíte, že to fakt zkoušejí, jestli se někdo ozve?

Jsem na tom podobně - telefonát 2.6. - odkaz na posečkání do týdne, včera podána reklamace po telefonu, potvrzení do e-mailu o podání. V rozhovoru pouze poučení že mají 30 dnů. Ani doporučující nemá žádné informace, takže taky musí podat reklamaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nudil jsem se na home office a pozakladal (vcelku zbytecne) par uctu.. a nechal si i lehce vnutit kreditní kartu (nyni kdyz uz vsechny bonusy kreditek jsou proskrtane).. muzete mi prosim napovědět trochu lip, co znamena tahle reklamstina?

Nulová odpovědnost
Dopřejte si klidu s vědomím, že díky finanční instituci, která vaši kartu vydala, nebudete odpovědní za neautorizované nákupy, ať už online, přes telefon nebo v obchodech.

Reklamace
Pokud obchod uzavreny pres internet neprobehl podle Vasich představ a platil jste kreditni kartou, můžete transkaci reklamovat. Sance na uspesne vyrizeni je u nas vysoka.

Nikde jsem k temhle letakovym hlaskam nenasel zadny konkretnejsi popis podminek a priklady situaci.. je realne placeni kreditkou opravdu o toto lepsi ? jak se ta zodpovednost moc lisi/nelisi od placeni debetkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíl v odpovědnosti mezi kreditní a debetní kartou není. Snad jen, že některá banka může ke kreditní kartě dát nějaké pojištění navíc, tímto je ale duplicitní, protože nad produktovými podmínkami je zákon či různá zákonná opatření (hodně je v tomto směru aktivní Evropská unie) a skutečně, pokud ti banka neprokáže mimořádnou nezodpovědnost, tak za veškeré zneužití karty odpovídá ona. V případě prokázání běžné nedbalosti jsi odpovědný jen do 150 EUR. Pouze, transakce s použitím PINu jsou z odpovědnosti banky vyjmuty, ale i zde už bylo pár průlomových rozhodnutí, např. když se prokázalo, že na bankomatu bylo nainstalováno skimovací zařízení a kamera. 

Výhodou kreditní karty je jen to, že blokované jsou prostředky banky, tj. pokud někdo jede "na doraz", tak se v případě zneužití karty nedočká toho, že nebude mít tenhle měsíc na jídlo, ale tady snad takoví pitomci nejsou.

Máš ten leták? Já teď vedu spor s ČSOB před finančním arbitrem (zaplacená letenka, zrušený let) a už jsem arbitrovi jako argument posílal pár vyjádření ČSOB, kde se holedbají, jak všechno zaplatí, tak by se mi hodily další argumenty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 6. 2020 v 10:49, vaba napsal:

Jsem na tom podobně - telefonát 2.6. - odkaz na posečkání do týdne, včera podána reklamace po telefonu, potvrzení do e-mailu o podání. V rozhovoru pouze poučení že mají 30 dnů. Ani doporučující nemá žádné informace, takže taky musí podat reklamaci.

Včera mi tech dvanáct stovek na účet přistálo. Tak aspoň, že tak.

Ještě musím zjistit jestli pristaly i na uctu doporucujuciho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta prvni hlaska byla na webu MasterCard.. ta druha byla z letaku CS, co prisel pribaleny ke karte.

 

https://www.mastercard.cz/cs-cz/zakaznici/typy-karet/kreditni-karty/premium/mastercard-world.html20200614_093609.jpg.dc2ffca3040122c839cb89dbe994147b.jpg

 

Ja to ve finale mel jakoze slevu 70 kc mesicne na stavajicich poplatcich, pokud se prepnu castecne do kreditky.. +1% za online nakupy..

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 6. 2020 v 10:49, vaba napsal:

Jsem na tom podobně - telefonát 2.6. - odkaz na posečkání do týdne, včera podána reklamace po telefonu, potvrzení do e-mailu o podání. V rozhovoru pouze poučení že mají 30 dnů. Ani doporučující nemá žádné informace, takže taky musí podat reklamaci.

Včera dorazily peníze i doporučujícímu až po podání reklamace. S omluvou za zdržení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz k ČSOB Premium. Manželka má účet u ČSOB, jde tento účet "povýšit" na Premium, s tím, že bychom jej využívali jako rodinný účet? Takže bychom měli k účtu oba rovnocenný přístup? Může být k účtu zdarma vydáno více kreditních a debetních karet?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...