Přejít na obsah

Jakou mate banku?


Doporučené příspěvky

Byť jsem měl nemalý obrat na účtu a i zůstatek, nečerpal kontokorent, žádný úvěr, výběry, platby, inkasní platby, příjem atd. mě jen odbyli a nechali jít. Tak jsem šel. Prostě dokud nebudu čerpat nějaký produkt, tak příchozí plat jen o 50% nižší poplatek. Hotové vyřešené. Asi co pobočka to jiná nabidka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@skodna To máš ještě dobrý, mně když jsem odcházel, se v ČS vymáli, vyloženě stylem "opustíš-li mne, nezahynu - opustíš-li mne, zahyneš"... no, zatím žiju 🙂 Je teda fakt, že jsem nikdy nebyl zajímavý klient, ale myslím, že i s takovými by banka mohla zacházel slušně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně v jiné bance řekli, že ČS profituje ze starších konzervativních klientů. Příklad můj strýc, účet založen někdy v devadesátkách, od té doby platit měsíčně dvě kila za to, že mu domů přijde papírový výpis + poplatky za kdejakou blbost. Ale jako důchodce to neřešil a byl rád, že se nemusí o nic starat. Převedl jsem mu to do ČSOB, kde má to samé zadarmo. Kdybych mu s tím nepomohl, tak platí asi až do smrti. A předpokládám, že takových bude ještě dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, starší lidi si nepřipouští, že v dnešní době by mohlo být něco za darmo. Raději nic neřeší a platí i za odeslanou platbu. Jako můj nebožtík otec. Účet sjednal v sedmdesátých letech a v té době měl ještě šekovou knížku s mátí dohromady. Když jsem mu to spočítal kolik platí za to, ze mu tam chodí důchod a z účtu inkaso plus jeden výběr z bankomatu tak to zrušil a nechal si prachy doma. Ti starší jsou hold potřeba nakopnout, aby se rozhoupali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nejak nevim.. mne to prijde cca v pohode a resime desetikoruny..

 

Ucet ve sporce mam od pozdnich devadesatek (zakladal jsem ho na vejsce na Vaclavaku).. dlouhá leta jsem platil poplatek 50 kc mesicne (coz je cca nic) a pritom mel dost sluzeb, vcetne vysokeho kontokorentu... nyni platím poplatek nula.. meli jako jedni z prvnich slusne mobilni bankovnictví, pridruzene stavebko, pobocky v hypermarketech otevřené o vikendu (!), rychle platby, otevrene api pro ostatni banky, mobilni identitu... Dneska mam na sporaky jine banky, ale hlavni furt CS.. v telefonu mam 4 ruzna mobilni bankovnictví a furt mi prijde to jejich nejlepší (neplest s webovým)..

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 6. 2020 v 6:47, skodna napsal:

Mě jen vadí, že co jsem u nich byl přes dvacet let, a měl kdejaký jejich produkt hned od nova např. Kontokorent, gsm banking, telebanking a další, včetně jiných účtů, mě řekli, že pokud chci mít účet komplet zdarma, musím plnit jejich podmínky. Pritom mají výběry z bankomatu omezené počtem a zpoplatnění zahraničních výběrů a výběrů z cizího bankomatu, úročení vkladu žádné, prostě na běžný účet nic moc. Tak jsem jim loni v září zamával a šel k jinejm, kde je vše zdarma a bez podmínek. Výběry všude i v celé EU, vedení účtu, dva spořící účty, i když teď tam celkem dost spadly úroky, ale nějakou kačku to hodilo. Co mě ale trochu zaráží, je to, že mě u ČS nikdo nepřemlouval, ani nic lepšího nenabízel. Prostě odcházíte? OK, není problém tady máte lejstro o ukončení a nashle. 

Ono se to bance vyplatilo, minimálně byla hodně na očích, to, že "když řeknete že odcházíte" by se velmi rychle dostalo na veřejnost (i do hlavních médií) a spustilo by to lavinu odchodů. Takhle mohli v klidu dojit ty, co zůstali. Každopádně třeba já nejsem moc přítelem retenčních nabídek, vlastně mi tím firma říká, že mi ten produkt mohla už dávno dát levněji, jen prostě nechtěla, když jsem blbej a platím.

Pak přišla doba, kdy už ČS najela i na tuto vlnu, pak dokonce začala s nějakými jakýmisi-takýmisi bezplatnými účty (při splnění podmínek), jenže neumí moc dobře nastavit vhodné podmínky. Buď je nastaví příliš mírně (jako v případě Erste Premier) a pak je po čase musí upravovat (opět, v EP byl limit pro obrat nejdříve 100 tisíc, pak v reakci na agresivní politiku ČSOB snížila na 50 tisíc aby po čase zvýšila na 70 tisíc a individuálně začala účty i vypovídat těm, kde jí nedali dost vydělat). Zkrátka ČS neumí jasné, přehledné a jednoduché produkty. Na jednu stranu to šlo omluvit šířkou nabídky, ale i tu začíná snižovat (třeba zrušila možnost inkasa šeků), nejdříve chtěla mít pobočku v každém městě, pak zas některé zavírala, nejdříve vyháněla poplatky lidi z poboček, teď se je tam snaží nalákat zpět, zkrátka mi přijde, že nemá jasný koncept, pořád nemůže najít tu svoji část trhu a důchodci, kteří jsou tam "ze zvyku" jí pomalu odcházejí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 6. 2020 v 15:28, petr_cha napsal:

Ja nejak nevim.. mne to prijde cca v pohode a resime desetikoruny..

 

Ucet ve sporce mam od pozdnich devadesatek (zakladal jsem ho na vejsce na Vaclavaku).. dlouhá leta jsem platil poplatek 50 kc mesicne (coz je cca nic) a pritom mel dost sluzeb, vcetne vysokeho kontokorentu... nyni platím poplatek nula.. meli jako jedni z prvnich slusne mobilni bankovnictví, pridruzene stavebko, pobocky v hypermarketech otevřené o vikendu (!), rychle platby, otevrene api pro ostatni banky, mobilni identitu... Dneska mam na sporaky jine banky, ale hlavni furt CS.. v telefonu mam 4 ruzna mobilni bankovnictví a furt mi prijde to jejich nejlepší (neplest s webovým)..

 

 

 

 

Ano, jde o desetikoruny měsíčně, ale proč je platit, když nemusím, ostatně to ani v ČS nemusím (tarif Erste Premier). Jen to chce si říct o ten správný produkt (na pobočce nenabídnou)

Většinu toho, co píšeš, je možné mít i u malých bank, třeba pobočky v hyper-super se shodnou otvírací dobou má AirBank. U té mi přijde velmi užitečné, že když člověk zapomene/ztratí kartu, může přijít na pobočku, kde mu pracovník vygeneruje kód, z pomocí kterého může na bankomatu provést 3 transakce (výběr, vklad). A tato služba je zdarma. Naproti tomu, když ztratíte kartu u velkých bank, tak se často k účtu nedostanete vůbec (hodně poboček v hyper-super nemá pokladnu, nebo nefunguje o víkendu), nebo hodně draho. Jako velkou výhodu považuji také to, že v Air jsou k dispozici počítače pro klienty, takže když se vám doma vysype počítač, můžete jít na pobočku, kde si vše zadáte (než dáte počítač dohromady).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČSOB rozšiřuje krytí na svém cestovní pojištění, hlavně ta spoluúčast na zapůjčeném autě je super


Na dovolenou už vyrazíte s lepším cestovním pojištěním

Vaše cestovní pojištění ke kartě bude od 1. července ještě lepší díky vyšším limitům a nově přidaným pojištěním:
 
     
Zvýšíme limit léčebných výloh z 10 000 000 Kč na 100 000 000 Kč
     
Zvýšíme limit u pojištění stornopoplatků z 35 000 Kč na 50 000 Kč / osoba a zároveň snížíme spoluúčast z 20 % na 10 %
     
Sloučíme pojištění odpovědnosti za újmu na zdraví s újmou na majetku a zvýšíme limit ze 2 000 000 Kč na 20 000 000 Kč
     
Přidáme pojištění odpovědnosti za poškození elektroniky až do 10 000 Kč
     
Přidáme pojištění spoluúčasti na zapůjčené věci s limitem 10 000 Kč, budete tak mít krytou i spoluúčast při případné škodě na zapůjčeném autě

Zajímavé je tam to krytí spoluúčasti na zapůjčeném autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím to ještě tady. Opakovaně jsem zkoušel objednat nějaký šatstvo z GB. Jde o eshop, kde mám léta registraci a nakupoval jsem opakovaně. Platím kartou. Tady vše probíhá OK až do okamžiku, kdy zadám ověřovací kód z mobilu. Vždycky to napíše chyba kódu (nebo tak něco, prostě jak kdybych to špatně opsal) a konec.  Volat jsem do banky, na karetní oddělení, kde mi potvrdili, že mám vše nastaveno v pořádku. Ostatně nakupoval jsem v mezidobí i jinde a bez problémů. Ještě dodám, že jsem v tom eshopu zkoušel i jiný karty, debetní i kreditní a dtto výsledek. Pak jsem si i chatoval s nějakým maníkem z toho krámu a posléze jsem se dopracoval k info, že problém je s tím ověřovacím kódem (heuréka). Takže by mě zajímalo, jak se to ne/dá řešit či lze třeba očekávat, že nebudu jedinej a dřív nebo později to opraví?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@shaggy: paypal jsem měl, ale už nemám, a kromě tohodle případě mi nijak nechybí. Převod nejde. Zastoupení v ČR mají, ale ceny bezmála dvojnásobný, proto objednávám tam. Ostatně adresu mám z tohodle důvodu virtuálku na mailbox.de. Takže problém asi s adresou nesouvisí.

Na kartě je peněz dost, navíc jak jsem říkal, zkoušel jsem asi 3, z toho 2 debetky a jednu kreditku.

Upraveno uživatelem warann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná berou jen britské karty. Zkoušel jsi třeba Curve? Kdyby to jo jinak nešlo, napiš mi SZ a nějak se domluvíme. Jestli to nespěchá, tak si tu Curve kartu pořiď. Revolut nevím, jestli by prošel, "staré" karty snad ano (měly by se pořád tvářit jako britské), ale nevím jak u nových, jestli už nebudou litevské.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl s britskými eshopy také negativní zkušenosti. Dost vysoké ceny za dopravu do ČR a právě změny podmínek. Objednával jsem v jednom laky na vlasy (ne pro sebe :D ) a bez problémů. Pak, že to nemůžou posílat letecky, pošlou pozemně, takže to trvalo skoro 3 měsíce než to přišlo, po několika objednávkách už ani pozemně neposílali a tlakové nádoby nebylo možné objednat vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal podobný problém u nákupu lískov na Barcelonu a pri nákupe leteniek u Aeroflotu. Pri použití kariet s 3D secure overovaním u platby cez internet to proste nešlo. Pri použití karty, ktorá 3D secure nemala, platba prebehla bez problému.

Takže si myslím, že problém nie je u teba, ale u nich, ich platobnou bránou neprejdú karty s 3D secure, čo sú v ČR bohužiaľ už asi všetky.

Upraveno uživatelem koveras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 6. 2020 v 9:11, j.ocvirk napsal:

Skodna, no ja mam jinou zkusenost u CS.. loni na konci roku rikam  ze odchazim, protoze platim (nevim presne 50kc/mesicne) za druhou kartu. Na druhy den volala pani a rika, ze kdyz neodejdu tak mi budou vracen 5% zpet z uctu za telefon, internet, elektrika, plyn... co mi odchazi z uctu.. ale max do 3000kc/rok..

Takze ted jim davam 50kc/mesicne za druhou kartu a oni mi posilaji 250kc/mesicne ze sem u nich zustal. 

Pokud to nekoho zajima, mrknu jak se ta sluzba jmenuje.

Ahoj,

 

když by jsi byl tak hodný tak mě by to zajímalo. Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...