Přejít na obsah

Formule 1


legacy

Doporučené příspěvky

Je to presne naopak.

 

Sice motory jsou mene hlucne, ale vykonejsi nez minulej rok, Naopak pritlak je vyrazne mensi nez byl v minulych letech, tudiz jezdec ma vetsi problemy projizdet zatacky presne a casto jsou videt slajdy. Krom toho v minulych letech pouzivany atmosfericky motor byl z technologickeho hlediska velmi zastaraly.

 

Dale je nynejsi formule vyrazne komplexnejsi a klade na jezdce a tym co se strategie tyce vetsi naroky, musi ridit spotrebu, opotrebeni pneumatik, dobijeni ersu a tak podobne ...

 

Ze brzdy brzdi samy je samozrejme uplnej nesmysl, jenz svedci jen o povrcni znalosti problematiky.

 

Uz jen to ze formule vypada kazda jinak a jsou vetsi moznosti ve vyvoji v ruznych oblastech (aero, motor, mechanika) je velky rozdil. Myslim ze tato sezona bude jedna z nejlepsich za poslednich let.

 

 

Ale klidne si fnukejte, to je takovej hezkej evergreen a nic to nestoji ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem zatím opatrně na rozpacích, uvidíme co se bude dít dalších pár závodů. Podle mě je to hodně pozitivní v tom že to nejsou závody jak na kolejích, po srovnání výkonnosti týmů to bude zajímavá podívaná. Zvuk je mi šumafuk, jsem fanda a beru to jak to je, ale hlavně jsem asi o 245 let mladší než ten dědeček co to tam kurví, a kdo si počká ten se dočká :D

Už to nebude jako dřív, ale někam se to pak zase pohne. Mě by stačilo zase zpátky tankování při závodech . . . jeden odjezd s nevytaženou hadicí za sezónu a hned je o čem mluvit.

 

Negativní? Kimi pod bednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory výkonnejšie nie sú. Mali by mať výkon 600 koní samotný motor a 160 koní ERS. V minulosti mali motory 750 koní motor a 80 koní KERS. Samozrejme je to len zhruba. Iste, sú fámy, že Mercedes má aj 900 koní, ale nemusí to tak byť - možno majú len dobré šasi. Renault v minulosti (s RedBullom) takisto nemal najvýkonnejší motor ... To, že jazdci horšie prechádzajú zákruty je spôsobené hlavne tým, že motory majú o dosť väčší krútiaci moment v nižších otáčkach a teda skôr im to "ustrelí". Navyše ten zvuk je fakt hodne blbý.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to celé marketing. Čím víc se o tom mluví, tím lépe. Nové revoluční pravidla, lidi koukaj, co to udělá. Problém se zvukem, všichni říkají je to na houby. Zase se o tom mluví. Nastolí se požadavek na řešení, které má přijít už od příští velké ceny, zase se o tom mluví. Všichni řeší, že to neřve. I Ti co na to nekoukaj, se příště podívají, o čemže se to vlastně mluví.

Je to geniálně jednoduché a funkční. Smekám klobouk.

Jinak dle mého názoru je to opět zajímavé. Pozorovat jak se kdo porve s novými pravidly a kdo je dokáže přetavit v konkurenční výhodu.

Jedno je prostě jasné, nuda to letos nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

Diiikybohu ze som stihol Hungaroring pred par rokmi, to bol zazitok... 

 

:eek:  Hodně málo si viděl !!! Hungaroring je neštěstí, absolutně nejhorší trať v kolotoči. Divím se, že se stále drží v kalendáři, větší nuda být nemůže. Asi by si se měl jet podívat do Rakouska na velmi rychlou A1 nebo do Belgie na nejtvrdší trať v kolotoči F1 Circuit of Spa Francorchamps. Bohužel už nemáš možnost vidět francouzský okruh Paula Ricarda v Le Castelletu nebo Magny-Cours či britskou Brands Hatch, to byly úžasné závody.

 

Edit - takhle to vypadá na okruhu

 

Circuit of Spa Francorchamps

 

 

Tahle havárie je z roku 2012. A pak, že byla nuda    :D .

 

zdroj - f1fanatic.co.uk?

 

Brands Hatch

 

 

zdroj - redbull.com?

 

A1 ring  Austria

 

 

zdroj - grandprixmerchandise.co.uk?

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

...tak si to můžeme oživit a udělat žebříček hodinek, které sponzorují F1, co? IWC, Casio, Oris, Tag Heuer, Hublot, Richard Mille...

ještě Rolex

 

a jak řiká Liqid, zas taková nuda to nebyla..jen ten Alik mohl dojet výš. Nejvíc mě ale dostala věta "Valtteri is faster than you, Felipe!" Ještě, že ho nepustil.

Upraveno uživatelem El Nano
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...