Přejít na obsah

Ceny servisu Švýcarských hodinek


Jay Doll

Doporučené příspěvky

Napadlo mne udělat zde takové skladiště aktuálních cen servisu všech švýcarských značek. Aby to bylo hezky pohromadě. Kdo má nějakou konkrétní informaci, nechť sem postne cenu, značku, případně model hodinek a který autorizovaný servis to poskytuje.

Já začínám aktuálním ceníkem servisu Patek Philippe

 

post-5465-036459400 1311540294.jpg

Zdroj

 

Vzhledem k tomu, že toto je primárně informační vlákno, tak prosím diskuze nad tím, jak jsou ceny vysoké/nízké, směřujte někam jinam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 55
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

OMEGA Seamaster Planet Ocean 2201.50.00

 

Vážený pane,

děkuji za email. Cena za částečnou opravu činí 2.000,-Kč, za celkovou opravu 6.900,-K, obě opravy jsou včetně přetěsnění pouzdra.

 

Cena nového skla safír pro tento model činí 4.680,-kč, cena nové lunety činí 5.280,-Kč, cena za přeleštění pouzdra (toto vždy s přetěsněním pouzdra) 600,-Kč a cena za renovaci náramku 1.000,-Kč k ceně za částečnou opravu, u celkové opravy je leštění pouzdra a náramku již zahrnuto v ceně.

 

Cena kaučukového řemínku černý včetně obyčejné spony činí 5.200,-Kč (od modelu 2901.50.91), cena kaučukového řemínku černý činí buď 3.600,-kč nebo 4.800,-Kč+ spona překlapávací 6.000,-Kč (od modelu 2901.50.81), cena řemínku černý kožený Aligátor 8.500,-Kč+ spona překlapávací 6.000,-kč (od modelu 222.18.42.20.01.001), u tohoto řemínku je termín dodání 2 měsíce, kvůli vyřízení dokumentu na Ministerstvu životního prostředí v Praze.

 

S pozdravem

 

hodinarsky servis

 

Monika Strmiskova

asistentka

----------------------

Fr. Hanak

Rasinova 2

602 00 BRNO

Czech Republic

tel.: +420-542213541

fax.: +420-542216104

http://www.hanak-brno.cz

 

Ceny k 31.5.2011

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaeger-LeCoultre - velký servis modelu Reverso Grande Date (osmidenní kalibr) přes tehdejšího AD La Boutique Suisse v Pařížské ul.

Cena byla avizována na 30kKč (práce servisu Richemont v Mnichově) + 4kKč pojištěná pošta tam a zpět.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když vidím ten ceník JLC...

 

...teď mě napadá, že nadsazená cena servisu JLC Reverso nemusela být ze strany LBS úmyslná. Prostě tam někdo viděl v modelu hodinek název "Grande" a tak to přiřadil v ceníku k položce "Grande" aniž by nad tou blbostí přemýšlel.

Protože Reverso Grande Date samozřejmě není v kategorii modelů Grande Complication.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak přidám taky svoje zkušenosti:

 

Autorizovaný servis Zenith ve Vídni, 1Q2011: kompletní revize vč. přetěsnění, ale bez leštění El Primera: EUR 350 + 30 náhradní díly (korunka a těsnění). Trvalo to standardní skoro tři měsíce (na Kostenvorschlagu indikovali 6 týdnů, za podmínky dostupnosti dílů). Hodinář při přejímce konstatoval, že se k nim fakt chovám slušně a těch 350 Euro je Sonderpreis. Cena včetně zpáteční přepravy kurýrem.

Současně s El Primerem jsem zadal kompletní revizi a opravu samonátahu u automatů Zenith Elite s datem: EUR 300 + cca EUR 170 náhradní díly (z toho EUR 153 rotor - no byla to výhodná koupě přes eBay z USA, akorát vyžadovala opravu...). (Na podobné v ručním nátahu u Dušáků odhad Kč 8.200 = takže cena naprosto srovnatelná (nevím, jestli jsou u Dušáka standardní spotřební náhradní díly (korunka, těsnění) paušálem nebo budou navíc). El Primero Dušák ale neudělá, předpokládám, že nemá zázemí na napařování sulfidu molybdenu, čímž se prý EP musí mazat, jinak může být vrtošivé - aspoň co jsem se dočet.)

 

Servis JLC, tehdy ještě Norimberk, 2Q2010: kompletní revize vč. přetěsnění u JLC Master Control: EUR 315 konečná cena včetně zpátečního kurýra. Opět hodinář při přejímce konstatoval, že zvnějšku vypadají hodinky zachovale a nabídl Sonderpreis. Doba opravy myslím tak dva měsíce, padlo do toho stěhování servisu do Mnichova. - Vadilo mi, že balíček s hodinkami přišel bez předchozího aviza, zkrátka mi zavolali z naší vrátnice, že mám poštu. Kdybych byl na služebce nebo na dovolené, no radši nemyslet...

 

Bandi:

Oni v LBS se mi zdáli vůbec specifiční, poptával jsem u nich řemínek na JLC, jednak dělali veliké drahoty, druhak nabídli cenu, že se mi protočily panenky, detaily se už nepamatuju, ale bylo to na míle daleko od německého ceníku při přepočtu normálním kurzem... Plus že bych taky musel platit kurýra za dopravu k nim, to už mi přišlo vůbec ujetý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
  • po 4 týdnech...
  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...