Jump to content

Poraďte mi s iPhonem 4, prosím


Recommended Posts

Ahoj, mám problém s iPhonem 4, neustále mi píše (a to i 3x za minutu), že ,,Toto zařízení není optimalizované pro tento model iPhonu". Pak se chová, jako by byl připojený k handsfree, ale není. Dělal mi to před pár dny, poté přestal a teď znovu. Hrabal jsem se v nastavení, ale nic podobného jsem tam nenašel. Nevíte někdo, kde je chyba? :helpsmilie:

 

 

 

 

Ještě dodám, že restart a upgrade softwaru jsem zkoušel.

 

 

Edited by volfda
Link to post
Share on other sites

Mně tohle jednou kdysi dávno dělal telefon, když jsem ho vyválel ve sněhu :) . Asi nějaký zkrat od vlhka. Vysušil jsem ho a po čase to přestalo

Link to post
Share on other sites

Mně tohle jednou kdysi dávno dělal telefon, když jsem ho vyválel ve sněhu :) . Asi nějaký zkrat od vlhka. Vysušil jsem ho a po čase to přestalo

 

Mně nikde nezvlhnul, tedy nevím o tom. Ale tak dám mu čas a když nepřestane, odnesu ho do servisu, díky.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

 

doporučuji provést přes itunes kompletní restore telefonu.

 

 

Před tím samozřejmě ho pomocí backup funkce ozálohuj.

 

Pokud to nepomůže doporučuji navštívit servis.

 

David

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

 

doporučuji provést přes itunes kompletní restore telefonu.

 

 

Před tím samozřejmě ho pomocí backup funkce ozálohuj.

 

Pokud to nepomůže doporučuji navštívit servis.

 

David

 

Restore jsem včera večer provedl a nepomohl. Dnes ho hodím do servisu. Díky za rady ;)

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

 

jestli jej budeš dávat v Kladně do Britexu (jediný autorizovaný servis Apple), nezapomeň si do předávacího protokolu uvést stav zařízení (např. opatřen folií, bez oděrek, čidla vlhkosti neutrální-pokud tedy jsou atd.). Kdyžtak SZ. Mám s tím vlastní a díky protokolu dobré zkušenosti (nemyšleno ironicky..:) ).

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

 

jestli jej budeš dávat v Kladně do Britexu (jediný autorizovaný servis Apple), nezapomeň si do předávacího protokolu uvést stav zařízení (např. opatřen folií, bez oděrek, čidla vlhkosti neutrální-pokud tedy jsou atd.). Kdyžtak SZ. Mám s tím vlastní a díky protokolu dobré zkušenosti (nemyšleno ironicky..:) ).

 

Díky za dobré rady, telefon je po 3 dnech opravený, nebo tedy spíše vyměněný za jiný...

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...