bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 ...bych tam došel až by tam dotyčná prodavačka byla nechal si zavolat k tomu nějakou odpovědnější osobu z vedení firmy pak si vybral hodinky které jsem tam chtěl koupit nechal si vše předvést ...no pak bych slušně poděkoval,řekl co se stalo a jak se zachovali když měli mít ještě otevřeno no a šel jinam koupit ...Neni to škoda času a energie, když to může vyřešit správně adresovaný mail? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr.snake Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 presne...alebo napíš sťažnosť do "Knihy sťažností" na prevádzke Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filo-boxer Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 snake: Nejsi to náhodou ty, ten hlídač-bodyguard? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Pak je druhá možnost - vyřešit to. Neuhýbat. Nekrčit rameny, nechodit jinam, nezavírat oči. Hodinky nejsou rohlík, aby člověk jen tak v klidu změnil sámošku. no nevim. to nejsou jenom hodinky. kdyz nakupuju treba i takovou banalitu jako obleceni v zahranici, tak se prakticky ve 100% pripadu dockam dramaticky lepsi obsluhy v zahranici. proc bych mel s nekym bojovat? proste necham svoji penezenku promluvit tam, kde se mi to vic libi. kdyz to tak budou delat i ostatni, tak driv nebo pozdeji musi jit uroven sluzeb v cesku nahoru, jinak zkrachuji. a to je podle me dobre.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 (upraveno) no nevim. to nejsou jenom hodinky. kdyz nakupuju treba i takovou banalitu jako obleceni v zahranici, tak se prakticky ve 100% pripadu dockam dramaticky lepsi obsluhy v zahranici. proc bych mel s nekym bojovat? proste necham svoji penezenku promluvit tam, kde se mi to vic libi. kdyz to tak budou delat i ostatni, tak driv nebo pozdeji musi jit uroven sluzeb v cesku nahoru, jinak zkrachuji. a to je podle me dobre.. Hodinky nejsou hadry. Tebou popsaný jev by měl působit u spotřebního zboží a jídla, kde tisíce lidí nosí každý stovky korun. Když jdeš utratit sto tisíc za hodinky, přece se nebudeš zdržovat hledáním jiného obchodu, pokud tě s..e jen prodavačka. To máš jak s bankou, když neseš pár litrů, musíš hledat cenu, služby atd. Když neseš pár mega, služby a ceny přijdou samy (trochu nadneseně). Pak je tu třetí možnost při nákupu služeb/zboží od regulovaných subjektů. Tam můžeš podávat stížnosti. Ale to je už OT. (i když... AD určitě nějaký mj. kvalitativní standardy dodavatelů plnit musí... svým způsobem jsou taky regulováni) edit: proc bych mel s nekym bojovat?ještě vypíchnu tohle... on ten tvůj bojkot českých předražených flákačů je svým způsobem taky boj a stojí jistý čas a úsilí. Občas je holt efektivnější zaprudit na místě. Teatrální odcházení funguje možná na Khan el-Khalili, jenže tam ujdeš deset metrů a máš nachlup stejný zboží. S hodinkama je to trochu jinak, možností na nákup v obchodě tolik není. no a ještě jeden edit: obecně ti samozřejmě rozumím, taky vyrážím pravidelně za nákupy hadrů pro naší pětičlenou rodinu. Už jen z principu. Upraveno 27. září 2011 uživatelem bandicoot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ?po Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 edit: ještě vypíchnu tohle... on ten tvůj bojkot českých předražených flákačů je svým způsobem taky boj a stojí jistý čas a úsilí. Občas je holt efektivnější zaprudit na místě. Teatrální odcházení funguje možná na Khan el-Khalili, jenže tam ujdeš deset metrů a máš nachlup stejný zboží. S hodinkama je to trochu jinak, možností na nákup v obchodě tolik není. no a ještě jeden edit: obecně ti samozřejmě rozumím, taky vyrážím pravidelně za nákupy hadrů pro naší pětičlenou rodinu. Už jen z principu. no bandi já s tím úplně nesouhlasím, pokud někde nestojí o moje peníze, tak je prostě mít nebudou - ekvivalent nějakého zaprděného obchodu, kde je jediný prodejní argument "kupte si to - ty hodinky se dobře prodávají" může být dobrým argumentem pro jelito, ale ne pro člověka, který chce i následný servis a péči, která tam evidentně také není x chtěl jsem tím říct, že dušák není jediná prodejna na světě, která prodává hodinky a pokud hřeší na to, že mají dominantní postavení na některé značky a s tím spojený servis v ČR, tak to je z dlouhodobého hlediska krátkozrakost x prostě ekvivalent dušáka určitě existuje - já tomu věřím - he he Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Já to chápu. Ale asi nejde zobecnit, že když je lempl prodavačka, že firma jako taková nestojí o moje peníze a jdu jinam.Já bych tuhle situaci řešil požadavkem na omluvu v podobě slevy. Teprv pak bych vyvodil závěry, jestli je prodavačka lempl nebo obrazem zbytku firmy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ?po Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 (upraveno) Já to chápu. Ale asi nejde zobecnit, že když je lempl prodavačka, že firma jako taková nestojí o moje peníze a jdu jinam. Já bych tuhle situaci řešil požadavkem na omluvu v podobě slevy. Teprv pak bych vyvodil závěry, jestli je prodavačka lempl nebo obrazem zbytku firmy. tak sry :-) - já myslel, že firmu dělají lidé a pokud si tu čtu téměř samá negativa od roku 2006 a s tím spojené i moje osobní negativní zkušenosti, tak je asi něco špatně, ale možná je to dobře - je prostě vidět, že jsme ovce stále, a dokážeme si tu nedokonalost a neprofesionalitu omluvit = dobře nám tak Upraveno 27. září 2011 uživatelem ?po Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 (upraveno) Nojo, já ale neřešil komplex znalostí o té firmě, ale jen tenhle jeden exces a jak bych na něj reagoval.Prostě bych z toho zkusil něco vytřískat. Teprv pak bych šel jinam. Tímhle způsobem jsem si v životě při nákupu zboží i služeb vyhádal dost peněz, který bych jako ovce platil. Edit. Když se mi něco nelíbí, říkám "davaj skidku, suka", teprv pak jdu s velkými gesty jinam. Upraveno 27. září 2011 uživatelem bandicoot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ?po Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Nojo, já ale neřešil komplex znalostí o té firmě, ale jen tenhle jeden exces a jak bych na něj reagoval. Prostě bych z toho zkusil něco vytřískat. Teprv pak bych šel jinam. Tímhle způsobem jsem si v životě při nákupu zboží i služeb vyhádal dost peněz, který bych jako ovce platil. Edit. Když se mi něco nelíbí, říkám "davaj skidku, suka", teprv pak jdu s velkými gesty jinam. a není to spíše pokrytecké a nikam nevedoucí ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Já teda asi píchnu do vosího hnízda. Koupě hodinek za sto tisíc peněz není totéž, co koupě rohlíků: zpravidla takový obchod nějakou dobu zabere, určitě déle, než 10 minut. Prodavačka je jen zaměstnanec a to, že chci utratit peníze, mi nedává právo automaticky očekávat, že mi věnuje svůj osobní čas (po zavírací době). Plus čas ochranky. Je to zkrátka věc vzájemného respektu. Prodavač není můj otrok, protože není majitel. (= Kritiku si zaslouží popisovaná forma odmítnutí Conrada, nikoli odmítnutí samo o sobě.) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Já teda asi píchnu do vosího hnízda. Koupě hodinek za sto tisíc peněz není totéž, co koupě rohlíků: zpravidla takový obchod nějakou dobu zabere, určitě déle, než 10 minut. Prodavačka je jen zaměstnanec a to, že chci utratit peníze, mi nedává právo automaticky očekávat, že mi věnuje svůj osobní čas (po zavírací době). Plus čas ochranky. Je to zkrátka věc vzájemného respektu. Prodavač není můj otrok, protože není majitel. (= Kritiku si zaslouží popisovaná forma odmítnutí Conrada, nikoli odmítnutí samo o sobě.) I když tě chápu, tak si fakt nemyslím, že obchod by měl mít zavřeno 10 minut před regulérní zavíračkou. A i na blbé socialistické poště tě obslouží po zavíračce, pokud jsi tam přišel, když ještě bylo otevřeno. U nás ve firmě taky nepoloží holky ze zákaznickýho servisu telefon v polovině hovoru, pokud je 16:30, kdy mají padla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Otázka je, jestli hned po zavírací době jí končí pracovní doba. A i kdyby. Zaměstnanec by měl chápat, že prosperita firmy je i v jeho zájmu. Pokud je to jak říká vlk, pak má pravdu Ypo, že firma zneužívá pozici na trhu. Tohle udělat naše přepážka, tak k nám nikdo nepřijde a půjdou k jiný bance. U nás není výjimka, kdy se na Silvestra hákuje do půl osmý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Já teda asi píchnu do vosího hnízda. Petře respect, ale pokud prodavačka zavře 11 minut před zavírací dobou aby pokecala s ochrankou, na což za celý den měla jistě času dost, to snad ne?! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 a není to spíše pokrytecké a nikam nevedoucí ? Nevidím to tak. Firmu to bolí víc než kdybych odešel. Protože to vnímají. A mně to pomůže. Třeba z realitky jsem vytřískal slevu 2/3 ceny (80k) protože na schůzku s kupujícím nepozvali notáře a my nemohli udělat prodej v jeden den. Náš čas je drahý a proto nám to museli nahradit. Prostě jsem si nechal zavolat kompetentní osobu a pohrozil jsem, že půjdu jinam. Trestám (snažím se) každou chybu či chybnou informaci. To je naučí víc než odejít bez diskuze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ?po Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Nevidím to tak. Firmu to bolí víc než kdybych odešel. Protože to vnímají. A mně to pomůže. Třeba z realitky jsem vytřískal slevu 2/3 ceny (80k) protože na schůzku s kupujícím nepozvali notáře a my nemohli udělat prodej v jeden den. Náš čas je drahý a proto nám to museli nahradit. Prostě jsem si nechal zavolat kompetentní osobu a pohrozil jsem, že půjdu jinam. Trestám (snažím se) každou chybu či chybnou informaci. To je naučí víc než odejít bez diskuze. špatný příklad - notářů je jako sraček a dušáků jenom dva :-) - a netrestáš nikoho - zaměstanci to je jedno a tvoje výplody i když budou k věci se k majiteli logicky nikdy nedostanou - v tomhle případě je zpětná vazba o ničem a svým způsobem k smíchu (maximálně si uleví tvé ego ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr.snake Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 nerobne z toho drámu zase Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 v tomhle případě je zpětná vazba o ničem a svým způsobem k smíchu (maximálně si uleví tvé ego ) Ono ani tak nešlo o notáře ale přední realitku. Mluvím za sebe. V mým případě jsem ušetřil v různých případech mraky peněz. To mi jako zpětná vazba stačí. A ono se to dál dostane, pokud se majitel či šéf stará aspoň trochu o účetnictví a kasu. A takový posraný obchod je vidět víc, než "zákazník", který šel jinam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Ypo, ještě jinak. Když už jsme u té realitky... Realitka mi amatérsky zastřešila obchod (chyba řadového personálu), který jsem si víceméně dohodl sám. Mohl jsem jít teatrálně jinam za stejný 3% nebo jsem je mohl stáhnout o slevu cca 80k za chyby v procesu (částka domluvená se šéfem, který stížnost uznal). Co bys udělal ty? Bojkot není obrana a mě jako jedinci v ničem nepomůže. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 27. září 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. září 2011 Já si dovolím....mám celkem dobré vztahy s pí.Jetmarovou, tudíž jsem jí napsal. Je momentálně na dovolené, ale na zprávu jsem přesto dostal odpověď, že se to již šetří. Počkejme si tedy na vyjádření někoho od Dušáků, netřeba dále pitvat ( i když, jak chcete, ale bez vyjádření druhé strany je to jen plácání si jater )......Chronomag a lidi odtud pro ně rozhodně nejsou nezanedbatelnou položkou......názor lidí odtud je rozhodně zajímá. A ne, nejsem s nimi jinak ve spojení, nedělám jim reklamu a nepropaguji je. Velké B ( například) zatím fakt nemám, nosím G-čka. Ale šetřím, poctivě šetřím na to, co chci. Takže ani , asi, nepatřím do cílové skupiny zákazníků, na které jsou zaměřeni.....to jen dovětek, kdyby mne chtěl někdo náhodou osočit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se