Přejít na obsah

Hodinářství Zlatnictví Jihlava


zibarek

Doporučené příspěvky

Dnes jsem do Tovysu volal, abych se zeptal na pár detailů ohledně Mido Ocean Star. Po té, co jsem na druhé straně aparátu sdělil svůj dotaz slečně, která telefon zvedla, sdělila, zřejmě vedle stojícímu panu Vyskočilovi, následujicí:"Někdo chce něco ohledně Mido". Zcela zřetelně jsem slyšel odpověď p. Vyskočila:"Řekněte mu, že Mido neděláme a jestli něco chce, ať napíše e-mail." Následně mi totéž slečna sdělila. Na otázku proč mám psát e-mail, když chci nějaké info, když se se mnou teď oba baví. Slečna dlouze mlčela a pak se usmála s dlouhým "Noooooo........" to už jsem její no..ování nevydržel a přerušil ji s poděkováním za ochotu a s vyjádřením lítosti jsem se ní rozloučil.

Nemůžu si pomoct, ale nemám z toho úplně pocit dobrého přístupu k zákazníkovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 66
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

...smutek,telefonoval jsem emailoval jsem , potřeboval jsem zda-li by mně pan Vyskočil zajistil FORTISy

několik telefonátů a sms

bohužel ani nezavolal  a ani email s odpovědí nezaslal ... takže ??? asi není dobrá konstalace :frusty: ..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se tam něco změnilo.

Z dřívějších příspěvků je cítit víc pozitiv, než je nynější skutečnost.

 

Já jsem tam kupoval sice jen Lorusky pro přítelkyni, ale taky jsem z návštěvy obchodu neměl moc dobrý pocit. Slečna za pultem byla sice atraktivní, ale o hodinkách toho asi moc neví, maximálně něco málo o hnusných fashion značkách, které zabírají na můj vkus dost velkou plochu ve skleněných vitrínách. Dost mě taky zklamal výběr řemínků, od každé velikosti měli jen 2-3 použitelné kusy, všechno ostatní totální brak (tenoučké spony, mizerné prošití, vzhled dost podprůměr) ostatně tomu odpovídala i cena, všechno kolem 200,- Kč. Prostě to nejobyčejnější, o nějakém Di-Modell, Hirsch, Mayerhoffer jsem si mohl nechat jen zdát. Tady jsem čekal rozhodně víc.

 

Před odchodem jsem koukal na několik vystavených winderů, ale pohled p®odavačky mě od dotazu na cenu a bližší specifikaci úplně odradil.

 

Komunikace přes jejich dotazníkový formulář, který je na e-shopu, totálně nulová. Po emailu přišla odpověď snad až druhý den po urgenci.

Celkově nevím, co si mám myslet. Navenek se tváří jako lepší hodinářství, ale já vidím dost šedý průměr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem u nich manželce pěkné Citizeny, cena velmi příznivá, ale komunikace opakovaně (viz výše můj příspěvek ohledně hodinek Omega) velmi divná, odezva až na urgenci po pár dnech. Zdá se mi, že pan Vyskočil tam asi moc není a tak to čeká až se k tomu dostane. Dříve to fungovalo daleko daleko lépe, třeba mají nějakou kritickou fázi. Pokud ale už ke komunikaci dojde, tak je dohoda vstřícná a dodání rychlé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
  • po 2 týdnech...

Já tam poptával několik kusů rado, na email ani na urgenci bez reakce. Asi před týdnem jsem posílal požadavek na hodinky Junkers(nějak jsem se do nich zakoukal) a opět nic. Rado vyřešeno u altmana, email telefon atd..opkamží?tě. Nemám z toho dobrej pocit, při návštěvě jsem si příšel jako obtěžující zákazník (když jsem chtěl vyndat jeden kus z výlohy do náměstí) po to xchtu co jsem viděl, jsem poděkoval a odešel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Chtěl jsem si objednat konkrétně tyhle Zena - Classic Nostalgia 1868 Winder. Podle fotky, by to měl být Unitas, ale oni udávají samonátah. Komunikace přes mail výborná, odpověď mi přišla během 40min(Vyskočilová). Žádal jsem o předvedení a os. předání hodinek obchodním zástupcem v Praze. Někomu z Vás tady se to povedlo a p. Vyskočil hodinky do Prahy dovezl, já úspěšnej teda nebyl - pouze dobírka nebo Jihlava :((

P.S. Mají i bordel v uváděné WR.

Upraveno uživatelem GSIA79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Nedá mi to , abych se nepodělil o svou zkušenost s Tovisem. Dlouho jsem vybíral v modelu a také trochu značce hodinek (asi tak jako spousta těch co tady kdysi začínali). Pana Vyskočila jsem několikrát kontaktoval telefonem a mailem. Občas na mail odpověděl, někdy vzal i telefon. Z jedné strany velké ochota a na druhé straně totální nezájem. Připadlo mi to, jak by to záleželo na jeho náledě. Sám mi řekl zavolejte zítra a když pak volám, tak mi bylo sděleno, že je mimo a mám zavolat jindy. A co se týká prodavaček, za mě spíše ,,podavaček" hodinek, tak být to můj obchod, nezůstane tam ani jedna. Ta námaha vytáhnout z vytrýny hodinky ochota sama a o znalosti značky a modelu hodinek ani nemluvě. Jediné co je na prodejně pozitivní, jsou ceny, na kterých se dá domluvit, pokud je člověk trochu asertivní. Tak že, za mně, kupovat tam, pokud máte jasnou představu o konkrétním modelu, a přát si, abych tam nemusel uplatňovat reklamaci. Byl jsem zrovna při jedné návštěvě (obchod jsem navštívil asi 3x) svědkem ,,vstřícnému" vyřizování reklamace. Pán reklamoval, nebo spíš poukazoval, že hodinky, které mu opravovali nejsou jeho. To mluví asi za vše. Ano, nebudu polemizovat, zda si zákazník vymýšlel, nebo ne. Ale vzhledem k tomu, že to byly hodinky ještě v záruce, kdo ví... Ale je asi na každém, přesvědčit se na vlastní kůži, nebo spíš vlastní hodinky! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník LukeD

Před více než dvěma lety jsem u Tovysu přes e-shop kupoval své první quartz hodinky. Kromě velmi výhodné ceny mne zaujala deklarace první výměny baterie a tlakové zkoušky zdarma.

 

Protože jsem neměl čas, k návštěvě jsem se dokopal až těsně po skončení dvouleté záruční doby. Bylo to někdy v průběhu listopadu 2013. To ale původně neměl být žádný problém. Nakonec chvíli byl, když se mi ta mladší a hezčí slečna snažila tvrdit, že daná bezplatná výměna platí pouze v rámci záručního období. Když jsem však neoblomně trval na svém, že na webových stránkách nic takového uvedeno nebylo, zaváhala. A pak se do toho naštěstí vložila starší z těch dvou, která mi dala za pravdu.

 

Měl jsem s sebou také koupený náhradní řemen včetně stěžejek na výměnu. Paní se mne zeptala, jestli jsem ho kupoval u nich. A když jsem řekl, že ne, tak mi sdělila, že jinde zakoupené řemeny nevyměňují. Sice jsem nepochopil proč, ale to je vedlejší. Nakonec totiž řekla, že mi to protentokrát ještě vymění. A odešla měnit baterii a řemen.

 

Po zhruba 15-20 minutách, kdy jsem si prohlížel nabídku na krámě, přišla paní s hodinkami. Když jsem se jí ptal na cenu za tu výměnu řemene, řekla, že to mám komplet grátis. Tak jsem uctivě poděkoval a vypadl odtamtud. Až později po odchodu mě napadlo, že jsem vlastně ani nevím, jestli mi nakonec dělala i tu tlakovou zkoušku (doufal jsem, že ano, ale jistý jsem si pochopitelně nebyl). Jo, a v sáčku jsem sice dostal nazpět starý řemen, nikoliv však stěžejky.

 

Jinak z té mladší slečny jsem prostě neměl dobrý pocit. Přišla mi jako takový ten klasický příklad zaměstnance na oko, který sice poutá pozornost chlapů, ale o prodávaném či službách ví vcelku h...o. A navíc se k vám chová podle toho, na kolik si vás otipuje, tj. jako nějaká ta zlatokopka.

 

Suma sumárum, zkušenosti takové rozporuplné, sice spíše pozitivní, ale zároveň i tak trochu negativní. Asi bych se tam zrovna dvakrát nehrnul znovu nakupovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Dovolim si popsat svoji nedavnou zkusenost s timto obchodem a taky mirne rozladeni a nakonec zklamani.

 

Vice nez 2mesice shanim do komba ke svym certina potapkam stejne modely v quartzu jako "otloukanky" s moznosti vymeny tahu, remenu atd. tedy k automatum ze stejne modelove rady i quartz. Pravidelne procesavam obchody, ebay, allegro, chrono24 ale zatim bezvysledne. Nejnižsi ceny na ceskem trhu zacinaji kolem 11tis., z nemecka nebo spanelska to jde dostat pod 10 i s postovnym, ale preci jen vyhodna nabidka nebo starsi kousky se vzdy siknou, kdyz vam jeste zbyde na neco dalsiho:-)...proste za tyhle quartzy 10 zatim nedam a hotovo...aby bylo jasne o cem je rec, prikladam obrazek

20289_.jpg

A pokracuji dale v pribehu. Pri dalsim rutinim procesavani internetu zpozornim a na heurece objevim pod timto katalogovym cislem mnou shanene hodinky "v obchodech s cenou od 7345", okamzite prechazim na tu extra vyhodnou nabidku, jestli se nekdo nespletl nebo nenabizi nejake stare modely a maji jen pouzite spatne cislo nebo spatny obrazek a nabizeji nechrono quartz modely, vidim na heurece "hodinky-damske-panske.cz" uz samotny nazev domeny nevesti nic dobreho, rikam si co to bude zase za "rychlokram-eshop" urcite maji spatny obrazek a bordel v polozkach, kliknu a prichazim na me jiz znamou "z procesavani hodinek po netu" stranku TOVYS Jihlava. Opravdu hodinky maji spravne, je to varianta cerneho ciferniku na cernem silikonu se sponou certina za neuveritelnych 7 345,-Kc v mimoradne akci od 1.6. do 30.6 nebo do vyprodani zasob, mrkam na skladovou dostupnost "skladem 1kus", cena souhlasi. Parada sup s nima do kosiku, stastny jak blecha vyplnuji adresu, dopravu platbu a tesim se na potvrzujici email. Ten prichazi obratem ve stejny den tedy 6.6., kde jen potvrzuji a dekuji za objednavku, je tam jeji soupis, cena, adresa atd....

Za 2hodinky prichazi dalsi email kde mi suse oznamuji:

"Dobrý den,

děkujeme za objednávku, hodinky bohužel již dodavatel nemá v akci, ale mohu Vám je nabídnout za zvýhodněnou cenu 12 480,-Kč. Prosím napište jak jste se rozhodl. Děkuji za pochopení a přeji hezký den Varhaníková"

 

Okamzite odepisuji, ze mi doslo potvzeni objednavky, na strankach byly hodinky v akci, v polozce skladem svitil 1kus a ze me rozhodne neuspokoji nabidkou stejnych hodinek za cca 2nasobnou cenu, ze byla akce do 30.6. a dnes je 6.6. a ze jsem regulerne objednal z eshopu, kde tuto polozku nabizeli...odpoved jiz nedosla...na samotnych strankach byla okamzite provedena aktualizace, hodinky za nabidky stazeny a na heurece svitily jeste do vecera tehoz dne.

 

Za 3dny nato se uracil pani Vyskocilova napsat odpoved na muj email, ve kterem jim sdeluji, ze jim nehodlam plnit navstevnost z heureky na neexistujici vyhodne nabidky a zaroven je po objednani zbozi neupozornovat k aktualizaci vlastniho eshopu, ze tohle je jejich prace a ja jsem jen zakaznik.

 

odpoved zni:

Dobrý den,

  ještě jednou se omlouváme , ale hodinky jsme neměli psané skladem , bohužel se velice rychle u dodavatele vyprodaly .
 
Tedy tato zkusenost vicemene kopiruje stejne jednani v tomto vlakne, nyni nove o praktiky "vyhodnych, dle meho neexistujicich nabidek, ktere jen slouzi k prilakani zakazniku do eshopu z rozcestniku "Heureka.cz"
 
Rozladen, nasran, zklaman - tento obchod urcite v budoucnu nebrat....
 
 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel já musím vzít své předchozí kladné hodnocení zpět.

Koupil jsem titanové šedé Certiny DS ACTION v akci, původně jsem měl objednány černou verzi ale bylo mi sděleno že dodavatel je již vyprodal.

Po koupi jsem opět projížděl jejich web a hle černá verze skladem a v akční ceně, nevím tedy co si myslet. Trošku to připomíná zkušenost cosma, kdy mají hodinky označené jako skladem, ale ve skutečnosti je nemaji.

To mi nepřijde jako korektní jednání. Další hodinky tedy u nich již rozhodně nekoupím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...