Přejít na obsah

Obytný automobil


Doporučené příspěvky

Garsonka je doma, dnes jsem s tím dal 50 km. Co se týká cestování, ono to půjde. Musí se zrenovovat interiér, resp. dřeva + drobné opravy detailů + vyčistit, musíme mít rychle hotový projekt, abychom příbuzenstvu zadali požadavky na praktické vánoční dárky do výbavy. K autu jsem dostal 3 samostatná otočná sedadla do prostřední řady, ta nepotřebujeme, ale bude se z nich hodit točna na sedadlo spolujezdce.Jinak je to pohodlný kočár a cestování si s ním umím představit. Když jsem doma přesedl do Mondea (2008, výborný stav) a jel do práce, přišlo mi, že sedím v uhrkané popelnici... Není to dravec a až se provede vestavba a naskočí hmotnost, ještě se to zhorší, na druhou stranu proč uhánět, běžnými rychlostmi to jede v pohodě a kdyby náhodou, motor má obrovské rezervy a úprav na zvýšení výkonu je bezpočet.

...... Ano... není kam spěchat..... Cesta je cíl.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 1,4tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ivane krasny. A jak pisete, neni kam spechat. Kdyz jsem jel letos stejnou cestu Alpama asi po 14dnech, kdy prvne to bylo na moto a podruhe autem, tak byla pokazde jina. Co ja videl z auta krasy, na moto jsem si ,,jen´´ uzival silnici a okoli vnimal jen trosku:)

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte pravdu, na adrenalín mám jiné hračky, tohle je fakt relaxace. Navíc opravdu není kam spěchat, když potřebujeme někam dojet na dvou motorkách, je to jiné, tady se můžeme za volantem střídat a je jedno, jestli na místo dojedeme v noci, budeme mít střechu nad hlavou, postel, kuchyň...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povinné ručení uzavřeno, 2380,- za 5,7l ujde. Začátkem listopadu jedu na montáž LPG, naštěstí se vejde nádrž pod auto. Po neděli jedu do firmy zabývající se prodejem a montáží doplňků, ujasníme spotřebiče, doplňky, přípojky, plynový, vodní a elektrický systém, truhlář mi  vyrobí skříňky a oni provedou konečnou montáž. Ale je to představa, uvidím, jaký k tomu budou mít přístup, co finance atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povinné ručení uzavřeno, 2380,- za 5,7l ujde. Začátkem listopadu jedu na montáž LPG, naštěstí se vejde nádrž pod auto. Po neděli jedu do firmy zabývající se prodejem a montáží doplňků, ujasníme spotřebiče, doplňky, přípojky, plynový, vodní a elektrický systém, truhlář mi  vyrobí skříňky a oni provedou konečnou montáž. Ale je to představa, uvidím, jaký k tomu budou mít přístup, co finance atd...

Vejde se ti to vůbec do garáže? Odtavit to venku si nedovedu představit. To by pro to auto byla vražda....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vejde se ti to vůbec do garáže? Odtavit to venku si nedovedu představit. To by pro to auto byla vražda....

 

Vždycky se dá vyšvihnout pěknej přístřešek, jenom dřevěný trámky a krov s krytinou. Teď jsme řešili s kámošem na Pick-Upa. Navíc v zimním období auto míň trpí, než v uzavřené garáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba u veteránů se doporučuje suchý a chladný vzduch, hlavně stabilní podmínky. Když to pak chtěj vyndat do provozu, ohřívaj to pomalu a postupně snad 1 stupeň Celsia denně, než to dosáhne venkovní teploty. Já bych nevytápěl.

 

Edit: Ale ta reakce na vytápěnou garáž byla hlavně o tom, kdy jedno auto stojí a druhý tam denně vyjíždí a zajíždí. To je ta nejhorší možná varianta. Prudce se střídají teploty, plus skokově vzrůstá vlhkost prostředí, navíc si tam zatáhneš agresivní látky (sůl). Celkově prudce korozivní prostředí.

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám nějaký auta pod přístřešky, ale na chrom je to špatně. Není nad to, mít na ně vytápěnou halu.  :clap:

Na zimu mám dohodnutou suchou halu u nás v práci, teď bude stát ještě chvíli doma než se přehlásí, namontuje LPG, musím zajet za truhlářem, nastříkat spodek, vystříkat dutiny atd. Během sezóny bude doma, 2 roky mi stál yountimer, eSkový Mercedes venku a nebylo to na něm znát, vždycky jsem to před zimou důkladně nakonzervoval, chromy nacákal silikonem, ošetřil těsnění atd. Ideální to pochopitelně není, ale zase tak tragicky to neuvidím. Ale jak jsem psal, tohle auto bude přes zimu v suchu a teple. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba u veteránů se doporučuje suchý a chladný vzduch, hlavně stabilní podmínky. Když to pak chtěj vyndat do provozu, ohřívaj to pomalu a postupně snad 1 stupeň Celsia denně, než to dosáhne venkovní teploty. Já bych nevytápěl.

 

Edit: Ale ta reakce na vytápěnou garáž byla hlavně o tom, kdy jedno auto stojí a druhý tam denně vyjíždí a zajíždí. To je ta nejhorší možná varianta. Prudce se střídají teploty, plus skokově vzrůstá vlhkost prostředí, navíc si tam zatáhneš agresivní látky (sůl). Celkově prudce korozivní prostředí.

Jojo, přesně tak. Halu mám suchou a vytápěnou tak, aby měla v zimě +10°C. Jsou tam auta a motorky kterými se nejezdí. Vozidla, která pravidelně provozuji, jsou venku pod přístřešky. 

 

Ivane držím palce s plány. Už se těším, jak to projedeme až přijedeme na návštěvu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsme kolem auta běhali s čistícími prostředky a odpoledne se jeli projet. Hned bych to natáhnul někam hóódně daleko, když je postel a střecha nad hlavou...

post-3283-0-44857600-1445189012_thumb.jpg

post-3283-0-69017700-1445189365_thumb.jpg

post-3283-0-15694700-1445189385_thumb.jpg

post-3283-0-15840800-1445189490_thumb.jpg

post-3283-0-43417100-1445189554_thumb.jpg

post-3283-0-39946200-1445189617_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes dostala Důra novou baterku. Původní byla Banner 50 Ah, poměrně malá, je tam omezený prostor. Protože máme v prodejně Varta známé, nakonec prodavač přinesl nenápadnou, černou baterku stejných rozměrů a povídá "koukněte na ta čísla". Baterka měla 75 Ah a startovací proud 700 A (původní 400 A). Baterka je navíc určena pro prvovýrobu Renault atd., má silnější desky a větší životnost. A co bylo nejlepší, cena 2000,-. Starou baterku otestovali, napětí OK ale startovací kapacita jen 27%, tím se vysvětlují problémy při startování i "nabité" baterky. Pán hned říkal, že tahle baterka byla hodně dlouho bez provozu, což měl pravdu. Hned jsem novou baterku namontoval a motor může na startér vyskočit z kapoty...
A ještě jsem zvládl evidenční kontrolu, viděl auto zespodu na jámě a zespodu vůbec nevypadá špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:clap:

 

a jak jsem uviděl ty páčkový ovladače, úplně mě přepad sentiment - před 20 lety jsem v podobné jezdil ve státech. ufff, to je let!

 

každopádně gratuluju a přeju hodně zábavných a bezpečných kilometrů/majlí.

 

edit.: pojmová chyba u ovladačů

Upraveno uživatelem nividic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD - díky. Detaily jsou pěkné a je jich dost. Jde o verzi Explorer a logo zeměkoule k této edici patří, třeba na samolepce na boku, viz. foto výše, je zeměkoule integrována do písmene "o" ve slovu Explorer. Jinak se po a v autě různě střídá zeměkoule, nápis Explorer a slovo Limited, ale nemá to žádný řád. Třeba na hlavových opěrkách sedadel je vyšita stříbrnošedá zeměkoule, neliší se moc barvou od potahu sedadel. Na dřevě předních dveří zeměkoule a nápis Limited. Pod zámky zvenku na dveřích štítek s nápisem Limited, použito jiné písmo. A na čalounění bočních dveří, přestože je tam dřevo také, je vyšita  na úzkém křídle jen zeměkoule a na širokém křídle zeměkoule a nápis Explorer Limited a to výraznou, hnědou nití. A na zadních dveřích pro změnu nic...

post-3283-0-23615700-1445412115_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...