Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po měsících...
  • po měsících...
  • po měsíci...
  • po měsících...
  • po měsících...

Koupil jsem od něj Breitlingy, dle inzerátu stav 90%, hodinky z r. 2009. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil,  že se dost brutálně zpožďují. Odnesl jsem je do servisu, kde mi sdělili, cituji:


"1) Prohlídkou Vašich hodinek bylo zjištěno, že důvod problému, který uvádíte nastal, protože ve stroji hodinek je po nárazu otevřený spodní tlumič nárazů.   "


Cena opravy - 3.100,- Kč.


Když jsem mail přeposlal prodejci, bylo mi sděleno, že jej to mrzí, ale patrně je to vina předchozího majitele. Já tedy nevím jak kdo, ale kdyby se mi chronometry zpožďovaly o půl minuty denně, minimálně bych na to kupujícího upozornil.  Ale nejspíš bych je v takovém stavu ani nedal z ruky, hanba by mě fackovala.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mě neskutečně mrzí, hodinky byli zde z fóra a nikdy mi skutečně neupadli nebo jsem s nima nikde netřískl, psal jsem ti, že mám a měl jsem všechny hodinky na před a s střídal jsem je, opravdu jsem přesný čas nesledoval. A ani si neuvědomuji že by se hodinky zpožďovali, klidně to mohla udělat pošta, ale řešit to určitě nebudu. Poslal jsem ti zpět na účet 1500,- jako úhradu poloviny opravy. Nikdy jsem nepsal že je to ničí vina, psal jsem, že mě nikdy nespadli nebo jsem je takovým způsobem nepoškodil. Mě by zase fackovala hanba kdybych slušně nepozdravil do každého emailu, nebo kvůli 25 000 tisícům psal 3x denně email s tím zda už přišli peníze a že je divné že ne atd. Takže při úrovní jakou ty komunikuješ se ti rozhodně omlouvat nehodlám. Během jara mám pár seminářů v Brně, klidně se můžeme potkat a vyříkat si to osobně. Kupoval jsem zde na fóru hodinky (Fortis) a taky šli na servis (pravda servis byl levnější o 1000,- kč). prostě to nebylo nové zboží a bral jsem to jako nutné zlo.

 

Ještě jednou opakuji ty hodinky mě mrzí.

 

 

edit: hlavně mi nepiš kdy těch 1500,- už přijde na tvůj, fakt mě to nezajímá, příkaz jsem teď odeslal :)

Upraveno uživatelem Julek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně nejde ani tak o peníze, spíš o  reakci. Názor jsem napsal, když něco prodávám, musím vědět, co Jen bych připodotkl, že s těmi maily to bylo spíš naopak, byl jsem neustále bombardován maily a zprávami, jestli jsem peníze poslal. Dokonce ani výpis nestačil.  Byl jsem poněkud udiven, neboť dosud jsem zde všechny obchody dělal na dobré slovo, ale nehodlám to dál rozebírat. 

Tvou vstřícnost a příspěvek na opravu beru na vědomí a záležitost považuji za uzavřenou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po 3 týdnech...
  • Po letech...
  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...