Přejít na obsah

AUKRO - hodnocení prodejců


Doporučené příspěvky

Dnes jsem opět kupoval od prodejce jaguar88. Kdysi jsem si u něj naběhl - už jsem to tady ventiloval v jiném vlákně, ale dnes velmi solidní prodejce se znalostí primek a prodává to, co je na fotkách a v popisu. Za tehdejší úlet se mi dodatečně omluvil a vše vysvětlil. Mohu doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza má pravdu. Taky mám řadu pozitivních zkušeností, ale ani to sem nehodlám psát- zbytečně to může pohnout cenami, za pár týdnů se nedoplatíme !! Ale na koho si dát pozor, to mi přijde důležité, na to bych kladl opravdu důraz. Zabránit kamarádům udělat chybu, když už AUKRO kleslo tam, kde je ...Pojďte psát opravdu ty NEGATIVNÍ zkušenosti. Založme tady černou listinu- to má podle mne velký smysl.

Honza má pravdu. Taky mám řadu pozitivních zkušeností, ale ani to sem nehodlám psát- zbytečně to může pohnout cenami, za pár týdnů se nedoplatíme !! Ale na koho si dát pozor, to mi přijde důležité, na to bych kladl opravdu důraz. Zabránit kamarádům udělat chybu, když už AUKRO kleslo tam, kde je ...Pojďte psát opravdu ty NEGATIVNÍ zkušenosti. Založme tady černou listinu- to má podle mne velký smysl.

 

 

Nemohu si pomoct, ale mám pocit že toto vlákno bude nakonec spíš škodit.

Upraveno uživatelem straspol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza má pravdu. Taky mám řadu pozitivních zkušeností, ale ani to sem nehodlám psát- zbytečně to může pohnout cenami, za pár týdnů se nedoplatíme !! Ale na koho si dát pozor, to mi přijde důležité, na to bych kladl opravdu důraz. Zabránit kamarádům udělat chybu, když už AUKRO kleslo tam, kde je ...Pojďte psát opravdu ty NEGATIVNÍ zkušenosti. Založme tady černou listinu- to má podle mne velký smysl.

 

 

Nemohu si pomoct, ale mám pocit že toto vlákno bude nakonec spíš škodit.

 

Já tedy nerozumím tomu, jak je možné, že má tolik z vás (nás) špatné zkušenosti s některými prodejci na Aukru a přitom oni tam mají téměř 100% pozitivní hodnocení. Myslím, že každý kdo tady někoho napíše by také měl uvést konkrétní důvod, tedy vlastní zkušenost a nebo postřeh týkající se určitých praktik, aby byla zajištěna objektivita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Nemohu si pomoct, ale mám pocit že toto vlákno bude nakonec spíš škodit.

 

Souhlas, navíc bude trochu pokrytecké, protože většina se bude stejně opakovaně pokoušet od nich něco koupit, protože mají často zajímavé zboží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, navíc bude trochu pokrytecké, protože většina se bude stejně opakovaně pokoušet od nich něco koupit, protože mají často zajímavé zboží...

 

Byl jsem jedním z těch, kteří po tomto vlákně volali. A myslím si, že opodstatněně. Je to v zásadě o solidaritě. Ti, co mají za sebou desítky či stovky obchodů na Aukru nebo jinde, a třeba se i vypekli, můžou ostatním pomoct. Ovšem jen za předpokladu, že se všichni soustředíme jen na negativní zkušenosti. Pak to bude to k věci. A výsledek může být třeba upozornění, že ten a ten prodejce má sice slušné zboží, ale proti jiným vysokou cenu doručení, nebo neúměrnou lhůtu doručení... Není vše černé a bílé. U některých to ale bohužel jen černé být může. Proto, prosím, jen negativní zkušenosti, budu za ně vděčný. A jak se kdo zachová při nákupu ? To už si každý musí srovnat v hlavě !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem jedním z těch, kteří po tomto vlákně volali. A myslím si, že opodstatněně. Je to v zásadě o solidaritě. Ti, co mají za sebou desítky či stovky obchodů na Aukru nebo jinde, a třeba se i vypekli, můžou ostatním pomoct. Ovšem jen za předpokladu, že se všichni soustředíme jen na negativní zkušenosti. Pak to bude to k věci. A výsledek může být třeba upozornění, že ten a ten prodejce má sice slušné zboží, ale proti jiným vysokou cenu doručení, nebo neúměrnou lhůtu doručení... Není vše černé a bílé. U některých to ale bohužel jen černé být může. Proto, prosím, jen negativní zkušenosti, budu za ně vděčný. A jak se kdo zachová při nákupu ? To už si každý musí srovnat v hlavě !!!

 

Když někdo prodává zajímavé zboží (nedostatkové), tak si bohužel může tak trochu "vyskakovat" co se týká různých podmínek okolo prodeje. Psát tady, že někdo je špatný prodejce, protože má vysoké poštovné je mimo, to si musí každý rozmyslet, co je ochoten investovat do hodinek a taky snad umí sčítat. Proto si myslím, že takové vlákno bude tak akorát plné různých osobních dojmů bez vypovídací schopnosti, ale to je jen můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A výsledek může být třeba upozornění, že ten a ten prodejce má sice slušné zboží, ale proti jiným vysokou cenu doručení, nebo neúměrnou lhůtu doručení...

 

Já má vysokou cenu poštovného rád, pokud je vykoupena kvalitním zabalením a pojištěním.

Pokud posílám balíček s udanou cenou třeba 3.000Kč, tak je poštovné 78 Kč. K tomu slušná bublinková obálka a jsme rázem na 85 korunách.

 

K čemu mi je exot s poštovným 30 kaček, když to pošle zabalené v novinách a bez udané ceny (tzn. doporučeně, tedy pojistka pouze 500Kč)?

 

Minimálně 5 lidí z fóra, kteří ode mě koupili na Aukru, měli problém s tím, že tam mám poštovné 85Kč.

Tohle nechápu. Koupí hodinky třeba za pět tisíc, ale hádají se pak o pětikorunu na poštovném.

Tak to řeším jednoduše - dávám je na black list a je klid.

 

I když prodávám na Chronomagu, kde jde poštovné na můj vrub, volím pojištěný balík, aby měl kupující jistotu, že jsou hodinky důkladně zabaleny pojištěny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě si dovolím napsat jednu drobnost - toto vláknu je naprosto k ničemu.

Na Aukru jsou přeci komentáře, ne? A o dost lepší, než na ebay.

Na ebay může hodnotit kupující prodejce, ale obráceně nikoliv. Takže když kupující nezaplatí, nic se neděje, negativní feedback nedostane. V tomto je Aukro výrazně férovější.

 

Problém je ten, že lidé se bojí negativní feedbacky dávat, aby se jim pak prodejce nemstil, což je dost zbabělé (z obou stran).

 

Chlapi, dávejte negativní komentáře, pokud jste nespokojeni a nebuďte připosraní z reakce protějšku. A pak nebude toto vlákno třeba a bude stačit hodnocení na Aukru.

 

Edit: nadáváte na Nickii (neznám ho, nic jsem od něj nekoupil) - tak proč má 700 pozitivních komentářů a jen 4 negativní? Pokud jste nespokojeni, najděte a oprašte své koule a dejte mu negativ, ne? ;)

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já má vysokou cenu poštovného rád, pokud je vykoupena kvalitním zabalením a pojištěním.

Pokud posílám balíček s udanou cenou třeba 3.000Kč, tak je poštovné 78 Kč. K tomu slušná bublinková obálka a jsme rázem na 85 korunách.

 

K čemu mi je exot s poštovným 30 kaček, když to pošle zabalené v novinách a bez udané ceny (tzn. doporučeně, tedy pojistka pouze 500Kč)?

 

Minimálně 5 lidí z fóra, kteří ode mě koupili na Aukru, měli problém s tím, že tam mám poštovné 85Kč.

Tohle nechápu. Koupí hodinky třeba za pět tisíc, ale hádají se pak o pětikorunu na poštovném.

Tak to řeším jednoduše - dávám je na black list a je klid.

 

I když prodávám na Chronomagu, kde jde poštovné na můj vrub, volím pojištěný balík, aby měl kupující jistotu, že jsou hodinky důkladně zabaleny pojištěny.

 

A k čemu je mi exot, kterému zaplatim poštovné 100 Kč a zboží přijde zabalené v reklamním letáku ? Což u se mi taky stalo, ale nebylo to u hodinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ebay může hodnotit kupující prodejce, ale obráceně nikoliv. Takže když kupující nezaplatí, nic se neděje, negativní feedback nedostane. V tomto je Aukro výrazně férovější.

 

Dovolím si poopravit tuto informaci.

Na Ebay nakupuji od r. 2000 a hodnocení udělují vždy obě strany. Jak prodávající, tak kupující. Je pravda, že u 99% případů prodávající čeká až na hodnocení kupujícího, než přidá to svoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si poopravit tuto informaci.

Na Ebay nakupuji od r. 2000 a hodnocení udělují vždy obě strany. Jak prodávající, tak kupující. Je pravda, že u 99% případů prodávající čeká až na hodnocení kupujícího, než přidá to svoje.

 

Prodejce může dát pozitivní, ale ne negativní feedback, tím je chráněn kupující.

Což je pičovina, která ničemu neprospěje.

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k čemu je mi exot, kterému zaplatim poštovné 100 Kč a zboží přijde zabalené v reklamním letáku ? Což u se mi taky stalo, ale nebylo to u hodinek.

 

Tak dej exotovi negativ, že zboží blbě zabalil. Dal jsi mu ho za ten leták??? Já bych mu ho dal.

Jako co je za problém dát někomu negativ? Tohle ubrečený vlákno je méně užitečné, než feedbackový systém Aukra, na které tady všichni nadáváte.

 

To je jako když lidi nadávají, že je posranej chodník od psa, ale když vidí velkýho chlapa s bojovým čoklem, kterej s..e na chodník, tak sklopí zrak a drží hubu.

Pak to má v tomhle státě nějak vypadat. Lidi remcají v hospodě (nebo na Chronomagu), ale v reálu si hledí svýho.

 

Nic, dál už vám to tady nebudu kazit, pište si, kdo je nesolidní prodejce, to určitě něčemu pomůže. A pak mu dejte pozitiv, aby se náhodou nenaštval :)

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někteří horší prodejci mají dobré hodnocení, protože i když není kupující 100% spokojen, nechce riskovat odvetu a příště se radši prodejci vyhne. Když stav úplně neodpovídá fotkám, je dobré dát hodnocení "neutrální" (přišlo, co mělo, ale v jiném, než nafoceném stavu). Myslím, že toto vlákno je dobré, i když každý může mít s tím samým prodejcem různé zkušenosti. Hodnocení prodejci nemají šanci reagovat, pokud to nečtou, ale to se asi vyřešit nedá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dej exotovi negativ, že zboží blbě zabalil. Dal jsi mu ho za ten leták??? Já bych mu ho dal.

Jako co je za problém dát někomu negativ? Tohle ubrečený vlákno je méně užitečné, než feedbackový systém Aukra, na které tady všichni nadáváte.

 

To je jako když lidi nadávají, že je posranej chodník od psa, ale když vidí velkýho chlapa s bojovým čoklem, kterej s..e na chodník, tak sklopí zrak a drží hubu.

Pak to má v tomhle státě nějak vypadat. Lidi remcají v hospodě (nebo na Chronomagu), ale v reálu si hledí svýho.

 

Nic, dál už vám to tady nebudu kazit, pište si, kdo je nesolidní prodejce, to určitě něčemu pomůže. A pak mu dejte pozitiv, aby se náhodou nenaštval :)

 

Nedá mi to, musím reagovat. Ano, dostal negativ. Já, protože je mi celkem u pr...e, jaké hodnocení mi ten či onen napíše, tak se toho nijak nebojím. Na Aukru zatím jen nakupuju, včas platím, takže o co jde ? 99% obchodů jsem asi schopen si ohlídat. Ale je tu, a to jsem pochopil ze čtení fóra, pár vyčůránků, kteří si z toho udělali byznys. A zase nic proti tomu, jen ta nabídka musí být košer. A koupím-li hodinky za 150 Kč, můžu mávnout rukou, ale ceny mnohdy zabrousí až někam.. a pak se může každý z nás spálit. Když zboží dobře vyfotíš, dobře nakloníš, aby vada nebyla vidět, přidáš věrohodný příběh, pak může naletět skoro každý. Proto si to tady asi píšeme. Víc už k tomu snad ani nejde napsat. Ale souhlasím s tebou, že objektivita hodnocení je asi malá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedá mi to, musím reagovat. Ano, dostal negativ. Já, protože je mi celkem u pr...e, jaké hodnocení mi ten či onen napíše, tak se toho nijak nebojím. Na Aukru zatím jen nakupuju, včas platím, takže o co jde ? 99% obchodů jsem asi schopen si ohlídat. Ale je tu, a to jsem pochopil ze čtení fóra, pár vyčůránků, kteří si z toho udělali byznys. A zase nic proti tomu, jen ta nabídka musí být košer. A koupím-li hodinky za 150 Kč, můžu mávnout rukou, ale ceny mnohdy zabrousí až někam.. a pak se může každý z nás spálit. Když zboží dobře vyfotíš, dobře nakloníš, aby vada nebyla vidět, přidáš věrohodný příběh, pak může naletět skoro každý. Proto si to tady asi píšeme. Víc už k tomu snad ani nejde napsat. Ale souhlasím s tebou, že objektivita hodnocení je asi malá.

 

No však já s tebou souhlasím.

Já jen nechápu, proč tu hromada lidí brečí nad šrotem a praktikami Aukro člena Nickii, ale nedají mu negativ.

Skoro se mi až chce napsat, že jim to patří, když s nima vydrbe :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...