Přejít na obsah

Jake auto pro rodinu (SUV)


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

mozno XC90 ?

ked tak skor xc60, tam by som cenu mozno skusol keby to bolo nieco superbombaultrafetisiozne, ale kupodivu som sa v tom citil nepohodlne. Ono segment X5, XC90, Q7, Touareg atd. vnimam ako segment velkych drahych krav, ktore fakt nepotrebujem. Lahka jazdenka by sice cenovo aj z tejto triedy bola akceptovatelna, ale rozmerovo mi to je zbytocne. Este tu je GLK, ale ten je novy pre mna drahy (ak tam chcem mat normalnu vybavu). Takze asi skusim pojazdit na cvt a uvidim. Ked sa to vyraba a predava asi to nebude uplny shit. Snad.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zalezi na co to vlastne chces/potrebujes to SUV.

ver mi ze ked treba na zadne sedadla posadit tri decka v sedackach tak XC90 je jasna volba, nehovoriac o moznosti vyklopenia dalsich dvoch sedadiel vzadu a stale ostava miesto v kufri pre veci na tyzdennu dovolenku.

 

ked tak skor xc60, tam by som cenu mozno skusol keby to bolo nieco superbombaultrafetisiozne, ale kupodivu som sa v tom citil nepohodlne. Ono segment X5, XC90, Q7, Touareg atd. vnimam ako segment velkych drahych krav, ktore fakt nepotrebujem. Lahka jazdenka by sice cenovo aj z tejto triedy bola akceptovatelna, ale rozmerovo mi to je zbytocne. Este tu je GLK, ale ten je novy pre mna drahy (ak tam chcem mat normalnu vybavu). Takze asi skusim pojazdit na cvt a uvidim. Ked sa to vyraba a predava asi to nebude uplny shit. Snad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak povedzme ze do 30k ? idealne, do 36k keby to bola laska na prvy pohlad. Skusim zosumarizovat poziadavky:

 

- denne rano 15km vecer 15km pomedzi to pocas dna kratke jazdy po meste

- obsadenie on ona dieta pes

- neplanujem v tom spat ani taborit ani ist niekam 1000km a na cestu si zbalit vsetko od wcpapiera a kartonu piva cez prenosnu chladnicku po sadu sportovej obuvy a k tomu polku satnika, golfove palice, jedlo na tyzden atdi nic take

- pravidelne na tom prejdem cca 100m na nespevnenej ceste v lete bahno kolaje v zime sneh

- nech sa tam pohodlne zmestím ked mam 190cm a nech ma kufor aspon 500 litrov min

- nechcem 3 rady sedadiel

 

Doteraz som mal benzin automat xtrail a spokojny. Ale nejazdil som denne 2x15 to bude az onedlho. Rozmerovo aj jazdnymi vlastnostami to bolo ok. Ale uz chcem nieco ine. Urcite automat 4x4, na dizli som v zivote nejazdil, ale ked to nepojde inac dako si zvyknem. Pred casom som mal pozicany peugeot 4007 cI kolko to bolo (klon outlandera) a bolo to fajn. Potom som ho aj chcel kupit ale prestal sa vyrabat :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je prilis. Nový Land Cruiser, zdoláva najextrémnejšie výzvy na svete s atletickou manévrovateľnosťou a skalopevnou stabilitou. To mi netreba. Ja sa chcem len dostat z roboty domov a tak. Sice ked idem z krcmy je to velmi extremna vyzva ale vtedy nejdem vlastnym autom. A tu cestu domov tych 100m sii skor ci neskor necham spravit :) ale aj tak ostane prevazne neudrziavana a strma.

Edit: cuba si, kia neeeee

Upraveno uživatelem ivan_989
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ako majitel CX-5 AWD (4x4) benzin 2.0 automat sa vyjadrim k tomuto autu.

 

- do cenoveho limitu sa vojdes aj u noveho kusu

- tym padom nejake jemne jete budu este lacnejsie

- auto mi tankuje moja firma, takze jazdu na spotrebu neriesim. Jazdim 90% v Bratislave, trasy do 5km. Spotrebu mam aktualne priemerku 8.95 l/100km. V tom cisle je jazdenie od 15.6.2012 do dnes. Auto este nema najazdene 10.000 (este by vraj mala ist spotreba dole). Akonahle s tym ides mimo mesto, tak na tempomat ides v pohode pod 6. Na dialnici, od 110 hore to ide aj so spotrebou hore, ale tak skor k tym hodnotam okolo 8-9, desat urcite nie. Toto ti vravim realne cisla, ziaden marketing. (marketing predajcu ti povie priemerku 6.6. co je nezmysel). Konkretne moj kus najdes aj na spritmonitor.de (ale nie je to od decembra aktualizovane)

- niekde som tu videl nazor, ze to auto nie je pre rodinu. Tak neviem, mam 9 mesacne babo a kupoval som ho prave pre rodinu. Je to perfektne rodinne auto. (tym chcem povedat, ze neber moc do uvahy hlasy ludi, co v tom aute sedeli na autosalone a podla odkladacich miest povedia ze nie je pre rodinu) Odo mna to mas z prvej ruky praktickosti, je to auto pre rodinu. Do kufra vojde kocik tak, ze konstrukcia vpravo, vanicka vlavo, vedla seba, bez obmedzeni...

 

 

Pisem kvoli tomu ze hladas SUV 4x4 benzin so spotrebou pod 10, co som presne hladal aj ja :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak povedzme ze do 30k ? idealne, do 36k keby to bola laska na prvy pohlad. Skusim zosumarizovat poziadavky:

 

- denne rano 15km vecer 15km pomedzi to pocas dna kratke jazdy po meste

- obsadenie on ona dieta pes

- neplanujem v tom spat ani taborit ani ist niekam 1000km a na cestu si zbalit vsetko od wcpapiera a kartonu piva cez prenosnu chladnicku po sadu sportovej obuvy a k tomu polku satnika, golfove palice, jedlo na tyzden atdi nic take

- pravidelne na tom prejdem cca 100m na nespevnenej ceste v lete bahno kolaje v zime sneh

- nech sa tam pohodlne zmestím ked mam 190cm a nech ma kufor aspon 500 litrov min

- nechcem 3 rady sedadiel

 

Doteraz som mal benzin automat xtrail a spokojny. Ale nejazdil som denne 2x15 to bude az onedlho. Rozmerovo aj jazdnymi vlastnostami to bolo ok. Ale uz chcem nieco ine. Urcite automat 4x4, na dizli som v zivote nejazdil, ale ked to nepojde inac dako si zvyknem. Pred casom som mal pozicany peugeot 4007 cI kolko to bolo (klon outlandera) a bolo to fajn. Potom som ho aj chcel kupit ale prestal sa vyrabat :(

 

A co Ti vadí na Mazdě CX5? Ta splňuje takřka úplně Tvoje požadavky a do ceny nové, v nejvyšší výbavě, se v pohodě vejdeš. Jenom čekací doba je dlouhá. Pohon 4x4 je sice jenom na principu nějakého připojování ala Haldex a nejde zařadit na stálo, ale na sněhu jsem nepoznal žádný problém ani tam, kde předokolky s řetězy již stály (v lednu cestou na Hochkar). Bláto a koleje jsem nezkoušel, přece jenom to není offroad. Automat je tam klasický s hydrodynamickým měničem a řadí sametově, velkou část provozu je přemostěný, takže se chová jako mechanická převodovka a pěkně brzdí motorem a hlavně se tím eliminují ztráty prokluzem v měniči. Při Tvém provozu předpokládám spotřebu mezi 8,5 a 9,5 litru. Já jezdím do práce cca 8 km, v poledne 2 + 2 km na oběd odpoledne 8 km domů a pokud jezdím jenom tohle, jsem teď v zimně na 9 litrech, pokud proložím delší cesty pohybuju se kolem (spíše pod) 8 litry a průměrná rychlost podle počítače je 65 - 68 km/hod, takže nejezdím nijak pomalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muhehe :smile_anim: me to neva. Uz jsem byl s d4 taky na odtahovce. Kdyz mi zacala teci hadice od posilovace rizeni.je to stroj a veci ze zeleza se proste obcas rozbiji. To k tomu patri. Ja to tem land roverum zatim odpoustim.... :sad01_anim:

Já mu to taky odpustil, mám malé dobrodružství celkem rád :smile_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To baza: Jak se k tomu prosím tě postavil Land Rover? Uznali to v záruce, nebo bylo překvapení?

Problém se značkovým servisem Land Rover (ale i dalších značek) je ten, že si účtují od 900,- do 1.800,- za hodinu. Nemají tedy tudíž díky poměrné vysoké hodinové sazbě zájem platit režijní náklady na opravy za své vrácené opravy. Tedy nic neopravují, nehledají vadné či uhnilé drátky ani povolené konektory, ale mění celé komponenty a kulanci moc neřeší. A to také proto, že v těchto servisech pracují díky omezeným mzdovým možnostem lidé, kteří díky věku a kvalifikaci nemají zkušenosti se skutečnými opravami. Když se časem něco naučí a jsou schopní, odcházejí na volnou nohu a jejich místo zaujímají opět začátečníci, kteří právě vylezli ze škol, nebo zoufalci, kteří se vydat na nejistou cestu OSVČ prostě mentálně nemají. Znám pár firem, které se opravami automatických převodovek živí a jde jim to co celkem dobře. Sami se do toho nepouštíme, ale už jsme také měnili "mozek" převodovky na Discovery 2 a dodnes (po asi 20tkm) prý funguje stále bez závad. Psalo mi to na diagnostice něco podobného co píše BAZA. V LR servisu chtěli 55k, takhle to pořídili za 8k. Je to o snaze opravit, a ne jen měnit. A LR je auto, které by přeci mělo jít opravit....ne? Je přeci alternativně určené pro outdoor výlety mimo běžnou elektronickou civilizaci. Ale pro jistotu je lepší jet tam Defenderem a ne Free 2 či D4...:-)).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém se značkovým servisem Land Rover (ale i dalších značek) je ten, že si účtují od 900,- do 1.800,- za hodinu. Nemají tedy tudíž díky poměrné vysoké hodinové sazbě zájem platit režijní náklady na opravy za své vrácené opravy. Tedy nic neopravují, nehledají vadné či uhnilé drátky ani povolené konektory, ale mění celé komponenty a kulanci moc neřeší. A to také proto, že v těchto servisech pracují díky omezeným mzdovým možnostem lidé, kteří díky věku a kvalifikaci nemají zkušenosti se skutečnými opravami. Když se časem něco naučí a jsou schopní, odcházejí na volnou nohu a jejich místo zaujímají opět začátečníci, kteří právě vylezli ze škol, nebo zoufalci, kteří se vydat na nejistou cestu OSVČ prostě mentálně nemají. Znám pár firem, které se opravami automatických převodovek živí a jde jim to co celkem dobře. Sami se do toho nepouštíme, ale už jsme také měnili "mozek" převodovky na Discovery 2 a dodnes (po asi 20tkm) prý funguje stále bez závad. Psalo mi to na diagnostice něco podobného co píše BAZA. V LR servisu chtěli 55k, takhle to pořídili za 8k. Je to o snaze opravit, a ne jen měnit. A LR je auto, které by přeci mělo jít opravit....ne? Je přeci alternativně určené pro outdoor výlety mimo běžnou elektronickou civilizaci. Ale pro jistotu je lepší jet tam Defenderem a ne Free 2 či D4...:-)).

Ale ovšemže. Příště (doufám, že žádné nebude) to nechám přitáhnout rovnou k Tobě na dvorek :smile_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak povedzme ze do 30k ? idealne, do 36k keby to bola laska na prvy pohlad. Skusim zosumarizovat poziadavky:

 

- denne rano 15km vecer 15km pomedzi to pocas dna kratke jazdy po meste

- obsadenie on ona dieta pes

- neplanujem v tom spat ani taborit ani ist niekam 1000km a na cestu si zbalit vsetko od wcpapiera a kartonu piva cez prenosnu chladnicku po sadu sportovej obuvy a k tomu polku satnika, golfove palice, jedlo na tyzden atdi nic take

- pravidelne na tom prejdem cca 100m na nespevnenej ceste v lete bahno kolaje v zime sneh

- nech sa tam pohodlne zmestím ked mam 190cm a nech ma kufor aspon 500 litrov min

- nechcem 3 rady sedadiel

 

Tak na takový km nájezd je lepší si platit taxi a na víkend si občas půjčit čtyřkolku a ještě uštříš hromadu peněz :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co Ti vadí na Mazdě CX5?

ze tam nie su takmer ziadne odkladacie priestory v priestore vodica ani spolujazdca. Mam nejaky komfort v nissane, zvykol som si a viem ze mi bude chybat ked si nebudem mat kam odlozit paksamety co vozim v aute. Chapem ze mas rozsiahlejsie skusenosti ked sa v tom vozis mesiace. Ale takto negativne to auto vnima aj manzelka, skratka za to auto u nas nikto nelobuje :) Upraveno uživatelem ivan_989
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za 29kE mas 190PS 2,4 benzin sorento s automatem a sedem rocnou zarukou.. ano, jen 185mm svetla vyska, to jo, ale zas tam nemas CVT.

to by nakoniec mozno aj stacilo ta vyska, ale ja nemozem kiu. To nevstrebem. Proste kiu nie. V ziadnom pripade. Ale bol som dnes v toyote a predajca mi tak ospevoval novu rav a tolko stebotal ze cvt aka je usporna a pohodlna a bombafasa, ze tomu dam sancu a poziciam si to niekedy na vikend. Aspon budem mat novu skusenost.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...