ivan_989 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Já mám nějak Honzo vžitý že X3 je dámský auto, nebo ne?Co robi auto kategorie suv damskym? Vymenuj mi pls tie extra features pre triedu damskych suv. Alebo je k tomu doobjednatelna nejaka extravybava typu pudrenka namiesto popolnika? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 ivan_989: Přišlo mi to hrozně mrňavý, tak jsem si říkal, rozumím, X3 pro ženský a X5 pro chlapy. To jsem říkal i kamarádovi, trochu se čertil, ale on při jeho velikosti v tom vypadal jako já v X1 což je pro děti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Ahoj,Lion: ja nerekl, ze moderni SUV, resp vsechna moderni auta nejsou vic luxusnejsi a ekonomictejsi. Jsou, 100%. Ale tvrdim, ze 70kovou radu lze pouzivat k denimu jezdeni. 50tis/rok nenajedu, mit sluzebku treba do Rima taky asi jedu osobakem/suv.Na me prvni 78 MY2007, tudiz jedna s poslednich pred facefiftem, jsem najel cca 60t km. Pak jsem u zminovaneho Dajbycha koupil 76. Na te mam cca 30t km. To je naprosto ,, komfortni´´ auto. Ma moderni palubku, 2x airbag, vykonou klimu, streo mam taky OK co vic potrebujes? Nemam problem vjet rychle do krizovatky, 120-130kmh na dalnici se da jet v pohode, aniz by to delalo motoru trable a nejak si ho uhanel. Sedacky jsem planoval vymenit za jine ze Suprty nebo Civica, ale nakonec me naprosto vyhovuji. Po 1000km v kuse nemam pocit exztra unavy oproti treba Outbacku. Samo lux auto s automatem je komfortnejsi, to joi, ale porad to nevylucuje hzj pouzivat bezne. Doslo to tak daleko, ze jezdim jen s Toy a Outback jde do sveta, protoze s nim jezdi zena jen 3km do skolky a zptaky + cca 40km na nakup jednou tydne, tudiz je nadbytecny. Ale ja jsem asi divnej, me se obecne poslednich asi 5 let vice libej stary auta a i motorky . Jinak Outback je super. Luxusni, bomba v zima a na 36t km za cca 2,5 roku je spotreba pod 10l. Skoro porad v ,,I´´ modu a jezdeno vetsinou zenou, s min mesta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sureshot Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 nechcete chalani, hodit sem tam aj nejake foto nech my neznalci vidime o com je rec? diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 (upraveno) HZJ76 2007 bez oznaceni modelu na me vykouklo toto http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110401201245/tractors/images/1/1c/Land_Cruiser_HZJ105_2.jpg to už je spíš jako ten defender... na běžné ježdění dle mě zbytečné současný LC nevypadá špatně, ale tam bude problém s cenou dle mě Upraveno 17. března 2013 uživatelem Lion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Ta horni sediva vypada presne jako nase pri koupi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 me je HZJ ukradena, kdybych chtel diesel, tak si znova koupim X5, ja do budoucna zvazuju atmosferickej benzin, proto me zajima LC V8 benzin - do te jsem se zamiloval v Dubaji.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sureshot Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 atmosferickej benzin ?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 me je HZJ ukradena, kdybych chtel diesel, tak si znova koupim X5, ja do budoucna zvazuju atmosferickej benzin, proto me zajima LC V8 benzin - do te jsem se zamiloval v Dubaji..Ach so... Benzínová V8 je úplne v poriadku. Krásny zvuk, záťah, spoľahlivý a silný. Nemá chybu. Tie problémy, čo som spomínal, sa týkali iba dízlovej V8 D-4D. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 ivan_989: Přišlo mi to hrozně mrňavý, tak jsem si říkal, rozumím, X3 pro ženský a X5 pro chlapy....jasne chapem, chybajuce cm sa musia niecim doplnit napr dlzkou auta o tom sa uz vselikde popisalo hodne, to ale do tejto debaty nepatri mne skratka uplne staci cca 4,6 dlzka auta lepsie sa s tym parkuje ako s 5 metrovym. A je mi putna ci to niekto vnima ako panske damske alebo detske auto. Ide mi o komfort a funkcionalitu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 V pohodě je to takové škádlení, na délce nezáleží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Sibyrnaya, chaou Te Taky by se me libila. Dajbych jednu mel na prodej, v prac verzi at to neco snese. Krasny auto. A v Austrailii a Arabii ten motor maji i v HZJ radach. Toi musi byt uzasny svezeni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Na délce nezáleží ....si vravia ti co maju male....auta.... Ale k veci. Prosim je tu niekto kto ma cvt a aspon par desiatok km na tom najazdil ? Velmi ma zaujimaju skusenosti... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Ahoj Ivan. S cvt jsem jezdil asi mesic. V outbacku. Me se nelibil ten projev. Bylo to jak tramvaj, nebo variator ve skutru. Mam rad, kdyz ma auto nejakej charakter nebo jak to napsat. Jinak to asi neni spatny. Me vadilo, ze pridas plyn ono to huci porad stejne a pomalu to zrychluje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Dakujem TLD. A ked ides dole kopcom a chces brzdit motorom tak je tam co zaradit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 tohle je zajimavy auto. sice to neni typicke SUV, ale posez je vyssi, pruchodnost na urovni 'vonavkovych' x5, q5,7, atdznamej ho ma a pry je neuveritelny, kudy vsude projede.. .. pohodli vynikajici, motor ok. (a jezdil v nem i v.havel - mel tenkrat jeden z prvnich kusu. a to BYL nejakej znalec MB ) __________________R 350 (500) 4Matic __________________ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Ahoj Ivan. S cvt jsem jezdil asi mesic. V outbacku. Me se nelibil ten projev. Bylo to jak tramvaj, nebo variator ve skutru. Mam rad, kdyz ma auto nejakej charakter nebo jak to napsat. Jinak to asi neni spatny. Me vadilo, ze pridas plyn ono to huci porad stejne a pomalu to zrychluje. Ano, presne tohle jsem psal o dve strany drive a TLD to potvrzuje z praxe. Pak to kejklik zacal vyvracet, ale to ani nestalo za reakci. Je to presne tak. Seslapnes plyn, otacky vyskoci na vysokou hodnotu, pak jsou konstantne vysoke a auto pomalu zrychluje. Jasne, ze po dosazeni one pozadovane rychlosti a jejim udrzovani otacky klesnou, ale to samozrejme udela kazdy automat, nevim proc to vubec zminovat. Zasadni rozdil CVT ve srovnani s jinymi automaty je jeho chovani pri zrychlovani, a to silne pripomina skutr. To "pomalu" je tady dulezite slovo, Subaru je s tim lina lemra i s 2,5 benzinem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 (upraveno) Hm podla papierovych udajov to napr. u ravky zase az tak tragicky nevypada. Ja som sa bal automatu ako takeho kedysi ze to bude lemra ale ked si clovek zvykne na kickdown pripadne pred predbiehanim da z d4 na d3 tak je to pohoda. Teda aspon pre mna. Ked tam su dake kone aj krutak tak snad to nebude az taka tragedia. A prinajhorsom je tam sekvencny rezim. Ved vyskusam Upraveno 17. března 2013 uživatelem ivan_989 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 (upraveno) Zkusebni jizda je zasadni. V normalnim zivote to pitome CVT mozna zase tak nevadi, clovek stejne v drtive vetsine nejezdi jako blazen brzda, plyn. Jen ten zvukovy projev je nezvykly a u benzinu by me stvalo, ze to ma velky motor, ktery zere a pri tom to nejede, protoze je to dusene spatnou prevodovkou. Dobra dvouspojka premiovych znacek da i relativne slabsimu motoru kridla (BMW 3, B Klasse, Golf, A3, ty jsem zkousel). CVT, ktere by delalo neco podobneho proste neexistuje. Na druhou stranu, kdybych kupoval Subaru, tak bych do CVT stejne sel, protoze manual uz nechci v obecne rovine, kazdy, i blby, automat je lepsi (snad krome robotizovanych hruz v Citroenech), navic v novem Outbacku 2,5, ktery jsem kratce ridil, byla spojka tezka jak cypp.<br /> Upraveno 17. března 2013 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 17. března 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března 2013 Presne, chce to vyzkouset. Kdyz jsme subaru kupovali, zkusilo se i cvt. Moje pani to nechtela, protoze prohlasila, ze by se s tim bala predjizdet. Vadila ji ta prilisna linearnost a hlavne ji chybela jakasi zpetna vazba pri pridani - divna reakce na plyn a necitelny zvukovy projev. Nevim jak to napsat, chce to zkusit. Navic kdyz rozdil ve spotrebe oproti 3.6 je minimalni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se