Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Hlavně to chce se o řetěz starat, v dnešní době kompjůtrů je to na kole spolu s občasným dofouknutím plášťů prakticky jediná věc, která ještě vyžaduje určitou péči. Roky používám Sram PC 971 (dřív se jmenoval nějak jinak), ten se dá se kopit pod 3 kila a mě stačí. Měl jsem takový systém (výchozí stav - vše nové) : Prvních 6 tis. km točím tři řetězy po 2 x 1000 km, pak vyměním kazetu a prostřední převodník, pokračuji do 12 tis. km s dalšími třemi řetězy a pak měním celé kliky a opět kazetu. Ale teď už jezdím málo (cca 2 tis. km ročně) a navíc jsem si pořídil nové kolo RB jako letní a svůj Duratec jsem nechal jako zimní a s nájezdem kolem 1000 km ročně na jednom kole už není v podstatě co řešit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať si každej sebou tahá co chce, vozím spojku a beru to tak že prdne řetěz dojdu někam do civilizace slušně poprosím o kladívko a kousek hřebíku vyrazím čepy nasadím spojku a valím dál.

Ještě se mi to ale za ta léta co jezdím nestalo.

Takže ty si tu zasranou nejtovačku prostě nekoupíš, jo???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad nýtovač ... nemusíš ho vozit, ale můžeš ho mít u sebe :) Specialized dělá nýtovač, který je umístěn místo ježka ve vidlici a jeho součástí je i spojka. Tudíž máš vše u sebe, je to lehké a vtipné řešení :D

 

http://www.bikerumor.com/2013/07/15/2014-specialized-calls-in-the-swat-innovative-storage-water-air-and-tool-solutions/

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jet někam s tím, že si dám max 1 pivko, to bych asi zůstal doma :D

 

Jinak nýtovač je na projížďkách kterých se účastním celkem častý nářadí, takže tem mám sebou pořád. Shánět někde mimo civilizaci rezavej hřebík, kterej bych si mohl vrazit do ruky dá moc velkou práci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad nýtovač ... nemusíš ho vozit, ale můžeš ho mít u sebe :) Specialized dělá nýtovač, který je umístěn místo ježka ve vidlici a jeho součástí je i spojka. Tudíž máš vše u sebe, je to lehké a vtipné řešení :D

 

http://www.bikerumor.com/2013/07/15/2014-specialized-calls-in-the-swat-innovative-storage-water-air-and-tool-solutions/

 

attachicon.gifSwat-Top-Cap-Chain-Tool-600x461.jpg

tak to maj pěkně vychytaný

tady je to pěkně vidět

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera nejtoval ten řetěz, celkem 5 roznýtování a 4 snýtování... holt to na poprvé někdy nevyjde (hlavně to snýtování) :-)

Naštěstí jsem doma našel kus toho řetězu, asi 10cm, když jsem ho zkracoval. Tak teď na to celý padnul. :-)

Spojku jsem nedával, to by bylo pod mou úroveň. :-)

Jo a nejtovačka už je mírně ohlá... jinak ovšem spokojenost. Dělat to nějakou pidi cestovní si moc nedokážu představit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by bylo lepší udělat řez na čele, pak refereční řez někde, kde není určitě používán (takže tak 20mm od konce) a dát to na profiloměr.

 

Na žádném nářadí se nevyplatí šetřit, nikdy. Bohužel lidi ani firmy tohle nechápou. A to je veliká chyba. Následně si pak všichni ničí techniku, o které si myslí, že ji pomocí tohoto nekvalitního nářadí opravují. Také funguje bohužel docela často, že drahé nářadí nemusí být to nejlepší. Například velmi dobré jsou imbusy Bondhus, a přitom nestojí nijak moc. Na druhou stranu si často někdo koupí nerezové imbusy, které sice vypadají a nadělají parádu, ale bohužel jejich mechanické vlastnosti nejsou zrovna nejlepší (ony jsou taky určeny primárně pro práci s nerezovými šrouby kvůli jistým okolnostem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

panove potreboval bych radu? kamarad chce spd ale ma sirokou nohu a shima 520 ma prilis blizko kliky.. nemate napad?

 

Úplně to nechápu... Já mám taky širokou nohu, mám 540ky které jsou prakticky stejně daleko od kliky a problém nemám. Kufry může mít špatně, může mít boty ploutve... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...