Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Nehlede na to, ze dnes bych sel uz jedine do disc brakes. Chovaji se lepe, a rim brakes uz opravdu postupne umiraji. 

Hlavne diky disc brakes nejses nucenej jezdit na galuskach (galusky a rimBrakes je jedina bezpecna varianta abys predesel tomu ze ti teplem ulitne plast/duse z rafku), nicmene i tak muzes rim-brakes rafky probrzdit na dlouhejch sjezdech a zkurvit. 

Upraveno uživatelem 464
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predelat ultimate aby byl komfortni jako endurace je easy. (tlustsi plaste, kratsi predstavec, pohodlnejsi sedlo a sedlovka)

Predelat endurace aby byl rychlej a tuhej jako ultimate je unreal. 

Tož, tak to asi karbon kola prodám a koupím toho Ultimate cf sl 7.0 disk. Což?

https://www.canyon.com/cs-cz/road/ultimate/2019/ultimate-cf-sl-disc-7-0.html

 

 

PS: nechce někdo ty karbonové komplety v záruce? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když vidím Jarettovy časy na Strava segmentech, tak o pohodové vyjížďcce řeč být rozhodně nemůže.

 

A s Bobiskem na bajku jsem málem vyplivnul plíce. A on jel skoro všechno na jeden převod.

 

Přehazováním se přece snižuje životnost všech součástek :) A o tvé plíce nemám obavy, minulý rok jsi najel pětkrát víc než já, jsem z obavy před B7 raději běhal... O Jarkovi nemluvě, ten se definitivně zbláznil  :frusty:

 

Každopádně na výjezd bych se přidal, snad to nebudou mé první letošní kilometry.

 

Moco: Jak víš, tak Endurace mám (9.0) a za mě dobrý kolo, na 28 pláštích je pohodlné i po mnoha hodinách. Pravdou však je, že nejezdím žádnou pilu a s dolním úchopem minimálně. Souhlasím, že Endurace s těmi vysokými karbony je blbina, navíc když třeba mé hliníkové DT Swiss jsou i lehčí. Mimochodem dnes bych asi také už vzal diskové brzdy.

Upraveno uživatelem Bobisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli chceš dát 50 litrů za kolo s mid spec rámem a 105kou tak na to bych se vybodl.

 

Dá se sehnat giant tcr na ultegra disc s karbon koly z výroby tubeless za nějakých klidně 60.

 

Jinak optimal je vždy najít na cyklobazar.cz nějaký zánovní lepší kolo než nový low end.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, ta doba hledání a vybírání je fakt nádhera... Ale novátor je novátor. Jak si to zajedeš, tak to máš... Po roce začneš měnit komponenty za lepší, tak nějak karbonový, nejlíp  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je relativni. Ja koupil za zivot jenom jedno nove kolo z prodejny, jako fajn, ale kdyz koupis novej lowend tak ses za chvili smutnej, ze to kolo proste neni dobry. A pak zacnes vymejslet tu jina kola, tu jina sada, tu karbonovy riditka a ve finale do toho zahucis nesmysl a stejne ti zustane puvodni ram, kterej treba neni dostatecne tvrdej/rychlej. 

 

Pokud vylozene touzi po novem, tak zrovna tohle kolo

https://www.giant-bicycles.com/cz/tcr-advanced-pro-1-disc

 

Se dalo sehnat snad za 68 tisic nove. Respektive verim ze jsou jeste ted nejaky doprodeje a pujde to jeste levneji.

 

disc + ultegra + karbon kola + tubeless

 

Not bad.

 

Jinak bych sel do zanovniho canyon ultimate, specialized tarmac, nebo trek emonda. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tim asi nemuzu souhlasit, protoze kdyz kupujes kolo, tak pri osobnim predani se o jeho stavu muzes presvedcit, ram, oderky, praskliny, vyvazena kola, radi to, brzdi to...

A kdybys chtel bejt extra duslednej tak behem 20ti minut muzes

 

- sundat plaste a ujistit se ze rafky nejsou praskle

- sundat kliky a ujistit se ze stred ramu neni prasklej a zamaskovanej threaded bottom bracketem

- sundat vidlici a ujistit se o stejnem v pripade hlavy

 

A mas hotovo.

 

Nicmene kdyz kupujes auto a chces bejt duslednej, tak nasledujici krucialni polozky ti zaberou tak 5 hodin casu a tak 10 tisic korun

 

- zmerit tlumice

- zkontrolovat geometrii

- ve finale udelat plnou STK

- a ted to nejdulezitejsi! zkontrolovat komprese na motoru + optimalne vyndat pisty a podivat se jestli valce nejsou poskrabany

- optimalne vytahnout olej z motoru a prevodovky a poslat ho do laboratore na rozbor jestli tam nejsou špony

 

Takze uplne jina píseň.

 

 

Ale samozrejme jsem fanousek nakupovani zánovních věcí, avšak v záruce, co kdyby.

Upraveno uživatelem 464
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A u aut uz vubec ne no. :D

 

Ja treba byl s kamosem se podivat na jeden bike. Chtel canoyn, nutil jsem ho do ultimate, jeho zajimala barevna kombinace a jedine ultimaty, ktere byly dostupne byly v barvach, ktere se mu nehodily k obleceni. :( 

Takze u nej rozhodlo srdce, nakonec koupil endurace od relativne arogantniho typka, kterej mu to prodal na dobre vypadajicich, avsak velmi kokotskejch cinskejch karbonovejch galuskacich, ze kterejch mu vystrelily uz dva niple, takze to brzo musi nechat preplest. Hlavove i stredove slozeni taky bad. :( 

 

To je tak, kdyz se nakupuje srdcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém s jetým kolem je velmi podobný jako s jetým autem. Drtivá většina toho co je na prodej například na cyklobazaru, je v reálu v mnohem horším stavu, než je uváděno ... čest vyjímkám.

 

Myslím si to samé. Já jezdím jen tak pianko, žádný stresy, a stejně občas při nějakým sjezdu padnu na držku. Což pro to karbonový kolo asi taky není úplně nějlepší...

 

A pochybuji že ti pak při prodeji někdo přizná, že na něm 24x spadnul :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, a co kdyz Ti ten ram prdne ?To asi tech par usetrenejch kacek mrzi :) On ten prodavajici vetsinou asi ma seznam padu, kam s tim prastil :) To sou fakt rady nad zlato :) A nebo pri nakupu ten ram projedes rtg?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, bych radsi vzal novou ramovku s full garanci, osadil to na levnejsich a dobrejch komponentech / treba slx / a co odejde casem vymenil za lepsi a spotrebak jako treba raminko hazky bych jel furt v tom samem. Nesetril bych na rafcich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl předchozího MTB komplet v XT teď mám SLX a to SLX chodí lépe. Nutno podotknout že teď mám 1x11. Jestli je to o výdrži materiálu, to se nechám překvapit, ale řekl bych že ty závodní sady jsou chatrnější, ale lehčí.

Taky jsem zastáncem, že základ je rám a kola

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SLX prý - dle tvrzení mého servisáka - chodí snadněji než XT, páč je to sada pro rekreační jezdce s důrazem na komfort,

kdežto XT je sportovní až závodní sada pro hardcore nasazení, kde jde víceo o přesnost ... osobní zkušenost s SLX nemám, ale XT řazení co mám na Orbea OIZ by moje manželka asi neměla dvakrát ráda :-)

 

Ale za sebe souhlas, základ je rám + kola, pak vidle a tlumič. Ostatní je více či méně spotřebák...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...