Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Osm, když ho to baví tak se ho snažím u toho držet (jako motivace, jezdím s ním po vrcholech Vrchařských Korun apod.), vloni najel asi 1200km, na letošní sezónu už má větší kolo a k dnešku už je tam tisícovka.

attachicon.gif20190609_134902-768x1024.jpg

Fakt hluboce smekám před juniorem i ?trenérem?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, kdyby jste někdo chtět tu teleskopku ze soota tak je k dispozici. Nová, 30,9mm délka 320 a zdvih 75mm. Na gravel nebo na malé kolo. Na bazaru jí mám za 2800, pro bikeru z chrnmagu jí nechapm za dvojku, případně beru protihodnotou lehkou pevnou sedlovku 30,9mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní obchodní model byl:

koupíš helmu s ANGI nebo samotný ANGI - nainstaluješ appku Ride - založíš si user account a zadáš číslo platební karty - spáruješ ANGI s mobilem přes Bluetooth a rok jezdíš gratis - po 365 dnech ti Spešl poprvé strhne z karty ten roční paušál. A po dalším roku zase atd.

 

Aktuální model by měl být jiný - platíš jen pořízení helmy nebo senzoru, provoz je pak free of charge. Ověřím v pondělí až budu v Brně u Svorady.

Takže pokud by to někoho ještě zajímalo:

provoz crash senzoru ANGI je bezplatný, t.j. neplatí původní obchodní model.

Potvrzeno mailem z centrály Spešl, ústně prodavačem v Helia sport a praktickým pokusem :-)

nainstaloval jsem appku Ride, koupil jsem Ambush Comp MIPS ANGI, přes bluetooth jsem spároval mobil s helmou, zadal jsem kód ze štítku a finito. Nechtělo to vyplnit číslo platební karty.

Takže mám jedenáctiměsíční Rudy Project Protera na prodej ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10,7 bez pedálu s teleskopem. To kolo mě dost baví a to L ti bude. Já mám 177 a M ideál

Tak bohužel, měl sem se rozhoupat dřív :( majitel byl z jindřichova hradce a o víkendu byl zrovna v olomouci... Já bych jel z olmu 240 km... Kolo bylo už zamluvene a dnes bude nejspíš prodáno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Duke650: Mám ty samé informace, jen doplním že senzor vyhodnocuje dle různých úhlů hlavy a ne dle nárazu, takže čas od času situaci vyhodnotí špatně, bylo mi řečeno při agresivnější jízdě a sjezdech. Samozřejmě byl vyladěn pro širokou veřejnost a s tím se musí počítat. Byl bych nerad aby to manželku každou vyjížďku nějak strašilo, asi tě to nechám nejdříve otestovat :-) Ale co, nestojí to svět, asi to otestuji sám...

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bohužel, měl sem se rozhoupat dřív :( majitel byl z jindřichova hradce a o víkendu byl zrovna v olomouci... Já bych jel z olmu 240 km... Kolo bylo už zamluvene a dnes bude nejspíš prodáno...

Ahoj.. Já když si spočítal, že bych musel přihodit další love za cestu, tak jsem vzal za 30,5 raději nové a nelituju - to M mi je akorát a mám jistotu, že je kolo 100% ok. Jinak jsem z kola nadšen - trochu mě mrzela váha, ale až sundám telskop, tak to bude lepší a jsou tam holt místa kde se šetřilo - zas to kolo nestálo 50k a působí masivně. Hodně mě překvapilo pohodlí - fakt to z fullu není vůbec hrozné a jede se velmi dobře i na rozbité polňačce, na sfaltu je to pak jinej sport :-)

 

Ten druhej gravel je divnej - taková skládačka z toho co zbylo. Rám noname,možná čína nebo bůh ví jaká geo, silniční pneu, brzdy mechaniky a k tomu kotouče s chladičem lol (a kvůli pákám to nepůjde přehodit na hydrauliku), šaltr sram, hazka bůh ví, kazeta bůh ví... Jako vše se dá řešit, ale aby člověk neproinvestoval pak nové kolo až vše vymění.

 

Mrkni třeba na toto - po slevě je za 28k s dopravou zdarma: https://www.megabikeplus.cz/gravel/kellys-soot-50-2019/

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt hluboce smekám před juniorem i ?trenérem?

No bude vzrůstem velkej jak já, takže z nějaké váznější cyklistiky je počítám out (i když vidím svoje foto před třiceti kily tak to není tak tragický :) ) ale pochvalu jen pro mladýho, já pohyb potřebuju jak sůl, tak jen využívám situace :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Duke650: Mám ty samé informace, jen doplním že senzor vyhodnocuje dle různých úhlů hlavy a ne dle nárazu, takže čas od času situaci vyhodnotí špatně, bylo mi řečeno při agresivnější jízdě a sjezdech. Samozřejmě byl vyladěn pro širokou veřejnost a s tím se musí počítat. Byl bych nerad aby to manželku každou vyjížďku nějak strašilo, asi tě to nechám nejdříve otestovat :-) Ale co, nestojí to svět, asi to otestuji sám...

Četl jsem pár recenzí a ve všech uváděli, že nezažili ani jeden falešný poplach.

V senzoru je akcelerometr a gyroskop, takže vyhodnocuje nárazy a polohu.

Po prvních 53 km dobrý, Ambush sedí na hlavě malinko jinak než Rudy, ale zvyknul jsem si po hodině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...