Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

No, ono to kolo neni pro me, ale pro tchana a zrovna bude kupovat i manzelce.

Musi byt kvuli vzhledu uplne zapustena baterka.

Joe, co ten Shimano motor? Mas pripadne srovnani s jinou znackou?

 

Vybrat ekolo teda zadna prdel. Hlavne skrz ty motory...

 

Spešl mi jinak prijde jako dobry volba, motor pry dobry vseobecne, v zaruce meneny hned za novy a po zaruce pry neni za plnou castku, ze tam neco prispivaji...

Ale jako kola na netu smisene recenze, coz me prekvapilo, bral jsem je za takovou jednu z top znacek.

Upraveno uživatelem Marfael
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jiné motory než ten co mám neznám - pokud nepočítám Bafíka v zadním náboji co jsem zkoušel u souseda.

Záleží jak je tchán velký sportovec.

Byl jsem vloni u jednoho zákazníka co na brněnsku skládají z Čínských komponentů kola do Dánska, nebo Švédska, už nevím. U nás se to neprodává, nějaké klasické dámské městské ekolo a aby na to nebyla daň, že je to produkt z mimo EU, tak to skládaj až tady - místo v Číně.

No, ale povídal mi historku o tom, jak nějakému českému výrobci elektrokol utekl inženýr k Mountfieldu. Přinesl tam svoje knowhow, Mountfield pak za něj musel zaplatit nějakej miloinek jako odškodné, aby nebylo soudní řízení.

V každém případě ale toto pomohlo Mountieldu nastartovat výrobu elektrokol hned zpočátku na vysoké úrovni, bez dětských nemocí a spolu s jejich teorií, že budou prodávat velké množství kol s nízkými rabaty (prý kolem 15 proc.) se stali dost výraznými hráči na trhu pro spoustu začínajích, či staších, nebo rodinných ebicyklistů.

Takto jsem to slyšel a dává mi to logiku.

Joe

Upraveno uživatelem Joe75
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal jsem další gravel na vyzkoušení, tentokrát, Rock Machine carbon na 29?, 2x10 a xtr shimano a musím říct, že jsem mic mile překvapenej..! Rozhodně má vo nabídnout a s cenovkou kolem 50 k za carbon se slušnou výbavou myslím cena oka. Rozhodně ty 29? na gravelu jsou pro mě daleko zajímavější než 27.5, jede to hlavně rychle a to mě baví. 

post-53606-0-18812500-1587146970_thumb.jpeg

post-53606-0-52149800-1587146984_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, ještě se vrátím k tématu dětskýho kola. Kluk má teď 7 let a měří cca 134cm. Z tabulek většinou jasná 24, někde ale čtu názory, že dětský 26 je jako rozdíl dospělý 26 x 29, tedy hlavně velikost kol a je to lepší. Nechci za rok kupovat další, protože mladší kluk by to podědil nejdřív za 2-3 roky. Vepředu chci jednopřevodník, ale zaráží mě, že je často vepředu 32 nebo 34 zubů a vzadu jen 32 - to přece nic v kopci nevyjede. Takže koukám po něčem s 10s Deore a vzadu 11-40, ale to jsme u kol za dvacku. Vepředu asi ideálně pevná vidle, má jen asi 26 kg. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, ještě se vrátím k tématu dětskýho kola. Kluk má teď 7 let a měří cca 134cm. Z tabulek většinou jasná 24, někde ale čtu názory, že dětský 26 je jako rozdíl dospělý 26 x 29, tedy hlavně velikost kol a je to lepší. Nechci za rok kupovat další, protože mladší kluk by to podědil nejdřív za 2-3 roky. Vepředu chci jednopřevodník, ale zaráží mě, že je často vepředu 32 nebo 34 zubů a vzadu jen 32 - to přece nic v kopci nevyjede. Takže koukám po něčem s 10s Deore a vzadu 11-40, ale to jsme u kol za dvacku. Vepředu asi ideálně pevná vidle, má jen asi 26 kg.

Ono hlavne bude zalezet na delce a geometrii ramu. Asi bych to vyzkousel a nebral naslepo. Vidle, no, ta mladyho bavi nejvic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No o te vidli mam za to ze funguje od 30 kg nejdriv a ted je to jen MI:) na tech detskejch kolech to jsou takovy tezky kramy, ale treba se pletu. To zkouseni je takovy osemetny, to se stejne pozna az po dlouhy vyjizdce. A na ten zakladni parametr vyska by to melo jit i z tabulek.

Upraveno uživatelem xcmaniax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem žádnej velkej cyklista. Vlastně když to tak počítám, tak jsem na kole seděl snad naposledy před 15 lety.

 

Vždycky se mi líbily takový ty starý československý "retro" kola, na kterejch dědci na vesnici jezděj do hospody a báby na nákup. Tak jsme si s manželkou v bazaru koupili tyhle dva střepy - Velamos a Eska. Jakože si je dáme do cajku a občas se projedem po cyklostezce za barákem, na nákup, do vedlejší obce na zmrzku apod... To Velamos je moje, ale nevím jestli mi jako chlapovi nebude malý, budu muset zvednout sedlo a řidítka (ale co jsem koukal, tak ta tyč k tomu sedlu je docela krátká a není to moc kam povytahovat, tak to asi bude chtít jiný sedlo).

 

Nemáte někdo tip na cykloservis v Praze nebo okolí, kde by mě s tím neposlali do háje a za rozumnou cenu to uvedli do pojízdnýho stavu? Kdyby byl člověk šikovnej, udělal by si to sám. Ale to já bohužel nejsem :D Asi to bude chtít vyměnit duše/pláště (nevím jak se tomu říká) - nahustit se mi to na chvíli podařilo ale po chvíli to zas bylo na ráfku.

 

post-32970-0-53575400-1587233879_thumb.jpeg

post-32970-0-81586300-1587233900_thumb.jpeg

post-32970-0-25875100-1587233924_thumb.jpeg

Upraveno uživatelem Povidláček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné, já ti dnes vyběhl s děckama také na jednu a našel tam docela brutální sjezdík. Nahoru bych tedy musel vytáhnout kolo na zádech, ale stálo by to určitě za to, brzdové destičky by dostali po delší době co proto :-) Jen si říkám, jestli v dnešní době blbnout nebo to nechat plavat....každopádně výčumy dnes luxusní.

post-364-0-13750400-1587238093_thumb.jpg

post-364-0-33520300-1587238157_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem žádnej velkej cyklista. Vlastně když to tak počítám, tak jsem na kole seděl snad naposledy před 15 lety.

 

Vždycky se mi líbily takový ty starý československý "retro" kola, na kterejch dědci na vesnici jezděj do hospody a báby na nákup. Tak jsme si s manželkou v bazaru koupili tyhle dva střepy - Velamos a Eska. Jakože si je dáme do cajku a občas se projedem po cyklostezce za barákem, na nákup, do vedlejší obce na zmrzku apod... To Velamos je moje, ale nevím jestli mi jako chlapovi nebude malý, budu muset zvednout sedlo a řidítka (ale co jsem koukal, tak ta tyč k tomu sedlu je docela krátká a není to moc kam povytahovat, tak to asi bude chtít jiný sedlo).

 

Nemáte někdo tip na cykloservis v Praze nebo okolí, kde by mě s tím neposlali do háje a za rozumnou cenu to uvedli do pojízdnýho stavu? Kdyby byl člověk šikovnej, udělal by si to sám. Ale to já bohužel nejsem :D Asi to bude chtít vyměnit duše/pláště (nevím jak se tomu říká) - nahustit se mi to na chvíli podařilo ale po chvíli to zas bylo na ráfku.

 

attachicon.gifB6956F06-018C-4541-A427-1B8638BCA240.jpeg

attachicon.gifDDCAB59E-525E-4EBF-A082-C3D2A7198BF6.jpeg

attachicon.gif7E0157CD-D5A9-41EB-8CE2-8D4E1C8815F4.jpeg

Ježkovy zraky, máš je v moc pěkným stavu! Ta modrá byla vždycky fatastická... a pak okopírovali i na Octavie RS :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...