Duke650 Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 https://www.bikecentrum.eu/detail/elektrokola/levo-ht/men-s-turbo-levo-hardtail-29-2019.html?var=26126Známá si pořídíla Levo HT a je bezmezně nadšená Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Známá si pořídíla Levo HT a je bezmezně nadšenáAni se nedivím ... většina lidí nechápe, že můžou být mezi ebiky takový rozdíly Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Úžasný ty poslední dny :-) Nikde ani noha, hotová nirvána.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupko Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Dneska to šlo :-) Odesláno z mého SM-A405FN pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupko Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Pěkně Afri ale nemáš náhodou nějaké jiné otloukanky na ruku :-) Odesláno z mého SM-A405FN pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 (upraveno) Pěkně Afri ale nemáš náhodou nějaké jiné otloukanky na ruku :-) Odesláno z mého SM-A405FN pomocí TapatalkMám, já vím, ale zjistil jsem to docela daleko při prvním sjezdu že je to drnčení na ruce nějaké divný :-) Nejde o hodinky, jsou definitivní a zažili mnohem horší věci, ale nejsou na ruce úplně pohodlné, osobně radši lehká Suunta...tak příště, jinak přeji krásný zbytek dne kamaráde, co to tam chlastáte? Antikorona Dezinfekce? :-) Upraveno 19. dubna 2020 uživatelem African Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 (upraveno) Pekná duchařina, Martine... Afri, tyvle na švih s Omegama Já dnes tak vyrazil... krásných 76km. Ikdyz dopoledne trochu mrholilo. Výdejní pivní okénko to vše zalilo sluncem Upraveno 19. dubna 2020 uživatelem Gustaf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupko Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Afri mezí kořeny schovaná láhev slivovice a když jedem kolem tak si trošku dáme :-) Odesláno z mého SM-A405FN pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Ani se nedivím ... většina lidí nechápe, že můžou být mezi ebiky takový rozdíly Rozmluvil jsem jí Bosch i Bafang :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moty Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Až na občasný futéř bylo moc pěkně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Afri mezí kořeny schovaná láhev slivovice a když jedem kolem tak si trošku dáme :-) Odesláno z mého SM-A405FN pomocí TapatalkTo musim najit! Prajzka neni zas tak velka... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radik Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Nejsem žádnej velkej cyklista. Vlastně když to tak počítám, tak jsem na kole seděl snad naposledy před 15 lety. Vždycky se mi líbily takový ty starý československý "retro" kola, na kterejch dědci na vesnici jezděj do hospody a báby na nákup. Tak jsme si s manželkou v bazaru koupili tyhle dva střepy - Velamos a Eska. Jakože si je dáme do cajku a občas se projedem po cyklostezce za barákem, na nákup, do vedlejší obce na zmrzku apod... To Velamos je moje, ale nevím jestli mi jako chlapovi nebude malý, budu muset zvednout sedlo a řidítka (ale co jsem koukal, tak ta tyč k tomu sedlu je docela krátká a není to moc kam povytahovat, tak to asi bude chtít jiný sedlo). Nemáte někdo tip na cykloservis v Praze nebo okolí, kde by mě s tím neposlali do háje a za rozumnou cenu to uvedli do pojízdnýho stavu? Kdyby byl člověk šikovnej, udělal by si to sám. Ale to já bohužel nejsem Asi to bude chtít vyměnit duše/pláště (nevím jak se tomu říká) - nahustit se mi to na chvíli podařilo ale po chvíli to zas bylo na ráfku. B6956F06-018C-4541-A427-1B8638BCA240.jpegDDCAB59E-525E-4EBF-A082-C3D2A7198BF6.jpeg7E0157CD-D5A9-41EB-8CE2-8D4E1C8815F4.jpeg Zrovna v pátek si brácha vezl do vytipovanýho servisu o pár desítek let novější kolo, kde se mu vysypala nábojová převodovka s požadavkem, ať mu tam dá normální vícekolečko a přehazovačku. A paradoxně byl poslán do háje s tím, že (něco ve smyslu) "pane, já vám to řeknu upřímně, s tímhle by to byla hrozná drbačka a do toho se mně vůbec nechce. Nemám tu potřebný díly, musel bych to všechno objednávat, přeplítat zadní kolo, všechno to pak seřizovat, nezlobte se, ale do toho já nepůjdu..." Ale důvod? No pán se prej specializuje právě na renovace těchdle starejch kol a prej tam měl za pár šupů ke koupi starý ukrajiny a jim podobný stroje. Bohužel ten servis není v Praze, ale v HK Ale pěkně jsi to tu s těmahle kolama rozčísnul. Tady je to samej hi-tech, karbon a tohle retro mně tady strašně chybí V Praze znám jen Šišku na Zbraslavi, kde mi sice soudobý kola, ale totálně mimo mainstream, nikdy neodmítli. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Ono je to tezke. Vetsina tech servisu ma nejakou hodinovou sazbu plus cenu za dily. Jeden mozny pohled je, ze jsou zvykli servisovat hogofogo kola, cistounky, majitel vi co chce a je ochoten to zaplatit. A takovych tam maji dvanact do tuctu a jsou v klidu. Druhy pohled je, ze i kdyby jim to stary kolo nevadilo a meli na to cas i chut, porad je tam ta hodinovka a ty dily. A kdo si chce koupit starou Esku u Zida za tri kila a pak dat dvojku za opravu...To je jak s borcem co jezdi ve svym starym Zigulovi. Taky s tim musi jen nekam. Bohuzel to chce trochu hledani a vyptavani, nez clovek najde ochotneho servisaka. Nerikam ze to je dobre, jen ze to je tak. Na fulla a dalsi kola mam svuj servis a ty kluky znam mraky let. Ale hospodskou vranu si delam v garazi sam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Zrovna v pátek si brácha vezl do vytipovanýho servisu o pár desítek let novější kolo, kde se mu vysypala nábojová převodovka...Aká konkrétne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Povidláček Odesláno 19. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. dubna 2020 Napsal jsem na zaklade doporuceni znamyho do servisu v Revnicich a uvidime, pokud me s tim faknou, nalozime kola do auta a odvezem je do UH kde zna tchyne nejakyho servisaka co by to pres znamost snad udelal rikam, kdybych byl trochu zrucnej udelam to sam, ale jsem neschopa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marfael Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 Rozmluvil jsem jí Bosch i Bafang :-)Mohl by ses, prosim, rozepsat?Bosch ma vetsina lidi za top v teto oblasti a Befang zase za velkeho konkurenta.Vzhledem k nynejsimu vyberu a koupi dvou kol (ne ja, ale tchan, ackoliv to samozrejme vic studuju ja:-) ) by me to velmi zajimalo. Diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 Mohl by ses, prosim, rozepsat?Bosch ma vetsina lidi za top v teto oblasti a Befang zase za velkeho konkurenta.Vzhledem k nynejsimu vyberu a koupi dvou kol (ne ja, ale tchan, ackoliv to samozrejme vic studuju ja:-) ) by me to velmi zajimalo. DikyVyzkoušej si to Specialized se liší ve dvou věcech, má Brose motory odladěné tak, že nemají žádný odpor, když do nich nepouštíš elektřinu, takže kolo pak jede jako normální kolo. Bosch či Bafang se chová jako vrtačka, kterou nedáš do zásuvky a musíš překonávat jeho odpor. Takže u Brose po rovince jedeš s daleko menší spotřebou. Specialized můžeš přes aplikaci v telefonu skrze Bluetooth nastavit, včetně akcelerace, diagnostikovat baterii, nastavit kolik cheš dojet apod. Druhá věc je rozměr motoru, který ovlivňuje rozvor a geometrii kola. Specialized Levo má témeř stejné parametry rozvoru a geometrie, jako klasické kolo. Kola s Bafangem, či Bosch motory jsou cca o 7-10cm delší, takže se podstatně hůř ovládají v zatáčkách. Toto jsou v krátkosti rozdíly, které ve finále dělají úplně jiná kola. Takže vyzkoušej, budeš překvapený Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 Ahoj, známá sháněla hardtail za max 60 kKč.Bafang: vypadl hned, přes Čínu vlak nejede.Bosch: stará generace "proti" odpor šlapání přes 25 km/h, "pro" široká servisní síť, nová generace "proti" hluk resp. chrastění zmiňované v řadě testůBrose: vyzkoušel jsem čtyři různé pohony (Bosch, Brose/Spešl, Yamaha, Fazua). Pro sebe bych vzal polotučný pohon Fazua, pro její kondičku a klouby je lepší plnotučný Brose. Kol s nepřebrandovaným pohonem Brose na našem trhu není mnoho. Takže volba padla na Levo HT, uvnitř je Brose, špičkově odladěná podpora šlapání, která se dá v mobilu ještě jemně doladit, je to tichý, nenápadný, nekope to jako Yamaha, nechrastí to jako Bosch, po překročení 25 km/h nemáš pocit že šlapeš proti zdi... Něco málo čtení třeba tadyhttps://ebike-mtb.com/en/the-best-emtb-motor/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 pro její kondičku a klouby je lepší plnotučný Brose. při rychlém čtení, jsem se zarazil u té kondičky <-> Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 Já taky, zvlášť v kombinaci s tou plnotučností Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky