Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Pěkně Afri ale nemáš náhodou nějaké jiné otloukanky na ruku :-)

 

Odesláno z mého SM-A405FN pomocí Tapatalk

Mám, já vím, ale zjistil jsem to docela daleko při prvním sjezdu že je to drnčení na ruce nějaké divný :-) Nejde o hodinky, jsou definitivní a zažili mnohem horší věci, ale nejsou na ruce úplně pohodlné, osobně radši lehká Suunta...tak příště, jinak přeji krásný zbytek dne kamaráde, co to tam chlastáte? Antikorona Dezinfekce? :-) Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem žádnej velkej cyklista. Vlastně když to tak počítám, tak jsem na kole seděl snad naposledy před 15 lety.

 

Vždycky se mi líbily takový ty starý československý "retro" kola, na kterejch dědci na vesnici jezděj do hospody a báby na nákup. Tak jsme si s manželkou v bazaru koupili tyhle dva střepy - Velamos a Eska. Jakože si je dáme do cajku a občas se projedem po cyklostezce za barákem, na nákup, do vedlejší obce na zmrzku apod... To Velamos je moje, ale nevím jestli mi jako chlapovi nebude malý, budu muset zvednout sedlo a řidítka (ale co jsem koukal, tak ta tyč k tomu sedlu je docela krátká a není to moc kam povytahovat, tak to asi bude chtít jiný sedlo).

 

Nemáte někdo tip na cykloservis v Praze nebo okolí, kde by mě s tím neposlali do háje a za rozumnou cenu to uvedli do pojízdnýho stavu? Kdyby byl člověk šikovnej, udělal by si to sám. Ale to já bohužel nejsem :D Asi to bude chtít vyměnit duše/pláště (nevím jak se tomu říká) - nahustit se mi to na chvíli podařilo ale po chvíli to zas bylo na ráfku.

 

attachicon.gifB6956F06-018C-4541-A427-1B8638BCA240.jpeg

attachicon.gifDDCAB59E-525E-4EBF-A082-C3D2A7198BF6.jpeg

attachicon.gif7E0157CD-D5A9-41EB-8CE2-8D4E1C8815F4.jpeg

 

Zrovna v pátek si brácha vezl do vytipovanýho servisu o pár desítek let novější kolo, kde se mu vysypala nábojová převodovka s požadavkem, ať mu tam dá normální vícekolečko a přehazovačku. A paradoxně byl poslán do háje s tím, že (něco ve smyslu) "pane, já vám to řeknu upřímně, s tímhle by to byla hrozná drbačka a do toho se mně vůbec nechce. Nemám tu potřebný díly, musel bych to všechno objednávat, přeplítat zadní kolo, všechno to pak seřizovat, nezlobte se, ale do toho já nepůjdu..."  Ale důvod? No pán se prej specializuje právě na renovace těchdle starejch kol a prej tam měl za pár šupů ke koupi starý ukrajiny a jim podobný stroje. Bohužel ten servis není v Praze, ale v HK :) Ale pěkně jsi to tu s těmahle kolama rozčísnul. Tady je to samej hi-tech, karbon a tohle retro mně tady strašně chybí :) V Praze znám jen Šišku na Zbraslavi, kde mi sice soudobý kola, ale totálně mimo mainstream, nikdy neodmítli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to tezke. Vetsina tech servisu ma nejakou hodinovou sazbu plus cenu za dily.

Jeden mozny pohled je, ze jsou zvykli servisovat hogofogo kola, cistounky, majitel vi co chce a je ochoten to zaplatit. A takovych tam maji dvanact do tuctu a jsou v klidu.

Druhy pohled je, ze i kdyby jim to stary kolo nevadilo a meli na to cas i chut, porad je tam ta hodinovka a ty dily. A kdo si chce koupit starou Esku u Zida za tri kila a pak dat dvojku za opravu...

To je jak s borcem co jezdi ve svym starym Zigulovi. Taky s tim musi jen nekam.

Bohuzel to chce trochu hledani a vyptavani, nez clovek najde ochotneho servisaka. Nerikam ze to je dobre, jen ze to je tak.

Na fulla a dalsi kola mam svuj servis a ty kluky znam mraky let. Ale hospodskou vranu si delam v garazi sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal jsem na zaklade doporuceni znamyho do servisu v Revnicich a uvidime, pokud me s tim faknou, nalozime kola do auta a odvezem je do UH kde zna tchyne nejakyho servisaka co by to pres znamost snad udelal :) rikam, kdybych byl trochu zrucnej udelam to sam, ale jsem neschopa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozmluvil jsem jí Bosch i Bafang :-)

Mohl by ses, prosim, rozepsat?

Bosch ma vetsina lidi za top v teto oblasti a Befang zase za velkeho konkurenta.

Vzhledem k nynejsimu vyberu a koupi dvou kol (ne ja, ale tchan, ackoliv to samozrejme vic studuju ja:-) ) by me to velmi zajimalo.

 

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by ses, prosim, rozepsat?

Bosch ma vetsina lidi za top v teto oblasti a Befang zase za velkeho konkurenta.

Vzhledem k nynejsimu vyberu a koupi dvou kol (ne ja, ale tchan, ackoliv to samozrejme vic studuju ja:-) ) by me to velmi zajimalo.

 

 

Diky

Vyzkoušej si to :) Specialized se liší ve dvou věcech, má Brose motory odladěné tak, že nemají žádný odpor, když do nich nepouštíš elektřinu, takže kolo pak jede jako normální kolo. Bosch či Bafang se chová jako vrtačka, kterou nedáš do zásuvky a musíš překonávat jeho odpor. Takže u Brose po rovince jedeš s daleko menší spotřebou. Specialized můžeš přes aplikaci v telefonu skrze Bluetooth nastavit, včetně akcelerace, diagnostikovat baterii, nastavit kolik cheš dojet apod. Druhá věc je rozměr motoru, který ovlivňuje rozvor a geometrii kola. Specialized Levo má témeř stejné parametry rozvoru a geometrie, jako klasické kolo. Kola s Bafangem, či Bosch motory jsou cca o 7-10cm delší, takže se podstatně hůř ovládají v zatáčkách. Toto jsou v krátkosti rozdíly, které ve finále dělají úplně jiná kola. Takže vyzkoušej, budeš překvapený :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, známá sháněla hardtail za max 60 kKč.

Bafang: vypadl hned, přes Čínu vlak nejede.

Bosch: stará generace "proti" odpor šlapání přes 25 km/h, "pro" široká servisní síť, nová generace "proti" hluk resp. chrastění zmiňované v řadě testů

Brose: vyzkoušel jsem čtyři různé pohony (Bosch, Brose/Spešl, Yamaha, Fazua). Pro sebe bych vzal polotučný pohon Fazua, pro její kondičku a klouby je lepší plnotučný Brose. Kol s nepřebrandovaným pohonem Brose na našem trhu není mnoho. Takže volba padla na Levo HT, uvnitř je Brose, špičkově odladěná podpora šlapání, která se dá v mobilu ještě jemně doladit, je to tichý, nenápadný, nekope to jako Yamaha, nechrastí to jako Bosch, po překročení 25 km/h nemáš pocit že šlapeš proti zdi...

 

Něco málo čtení třeba tady

https://ebike-mtb.com/en/the-best-emtb-motor/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...