Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Treking/Cross nikdy do terenu nebude, sebemenší kořen nebo šutr Tě bude štvát, jestli teda chápu Tvůj dotaz správně. 

tady máš super Bike v cenové relaci a budeš chrochtat

https://www.cyklobazar.cz/inzerat/393338/elektrokolo-specialized-turbo-levo-hardtail-29-storm-grey-rocket-red-2019-l-akce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si udělal po 12 letech taky radost, sice to na ty Vaše "rakety" nemá, ale já jsem spokojen. A ještě se jsem ho dostal s 15k Slevou, protože prodejce omylem vzal nejvyšší "výstroj", takže je to celé v XTčku a vidlice FOX. Všiml si toho až při kompletaci, tak mi dal nabídku, která se neodmítá...:P

IMG_20200422_201706.thumb.jpg.1ea538936af57a5f8599750617ec1e1d.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám, necelý tři roky a nejsem tady jedinej .... hodně záleží na tom, kde bydlíš a jak se ti tam na tom bude jezdit. Karbonová vidle tlumí docela pěkně ve srovnání s nižšíma řadama odpruženejch vidlic a když koupíš dobrej rám, tak do toho dáš klidně 2" pláště. Takže se z toho stane skoro HT :).

Mně přechod přinesl samý výhody, nelituju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marfael, nekdy pred rokem sem psal muj nazor na gravel ...vsichni na to peli chvalu jak je to bozi, tak jsem to taky chtel.... Jezdim trailovej full a Ht na pomezi trailu/endura. Kola 650b a 29...

Zkousel jsem krasnou klasiku Ritchey, top osazeni, karbon vidle gravel model outback, pak jejich cyklokrosku, top osazeni, karbon vidle, model swiss cross. A pak kanadskyho fesaka, super osazeni, komplet karbon Devinci Hatchet. Vsechny modely kola /rafky/ karbon.

Nejkrasnejsi byl Outback, klasika, super znacka, steel is real. Jelo to jak svina,ocel mam rad, ta karbon vidla neco asi pobere. Ale bylo to takove dlouhe a kostitras. Swiss cross byl mnohem zabavnejsi, jelo to taky slusne, vypada taky dobre. Ale mnohem hravejsi kolo. A pohodlnejsi. A ted Devinci, full carbon, pekny kolo, ale musi se na to koukat jinejma ocima - modernima. Pekny barvy. Jelo to nejvic a bylo to nejpohodlnejsi - karbon. Libil se me i prevod, tusim 1x11. Ritchey oba dvouplacka. A bavim se o jezdeni po silnici. Clovek se odpo urve, za chvilku je doma a 50km na budiku. Jak nic. Odsejpa to. Jako dobry. Ale, presto, ze na Vysocine mame spousta malinkatech silnicek skoro bez provozu, tak me to po prvotnim nadseni nebavilo. To jezdeni po asfaltu.

Tak sup mimo asfalt. Jasne, ze to jde. VProjede se na tom nesmysl. Ale proste to je na hrane a je to nepohodlne. Kde byl slozitejsi teren jsem byl v kreci kde s tim prastim, a polnacka sice odsejpala, ale neuzival jsem si to. Vic me to bavi na MTB. Nespecham, neresim vteriny....

Na vsechny kola jsem dostal i super nabidky. Ale kdyz jsem to mel rozstipnout, tak jsem si proste uvedomil, ze nejradsi se m.dam v blate, lese, tezkym terenu... a ze kdyz si chci dat celodenak okolo 100km treba, ze nemam problem jet na mtb a i me to vic bavi a porad mam moznost to uhnout na nejakej trail a poradne si to uzit...A ze jsme pomalej? No a  :) Ja na svejch kolech nemam zadny meraky, tak me to neva. A ze se treba nadru, kdyz je kus asfaltu? Asi jo, ale ten me stejnak neba, tak se mu snazim vyhejbat. Jak uz sem psal vejs, mam rad teren, takze gravel pro me neni.

Kdyz bych to mel ukoncit... tak pokud by me bavilo jezdit po silnici, sel bych do silnicniho kola, i pres sportovnejsi geo, nez ma gravel... ta obcasna sterkovka/polnacka se na tom taky prehopsa. A jezdit s gravelem po polnich a sterkovejch cestach, je dle me kravina, protoze to je opruz. A takove ty paskvili, kdyz tam daj 2.0 pneu se vzorkem a pod.... proc?... to uz je hybrid  a mam HT...

To je muj nazor a zkusenost s gravelem. mel jsem je doma pres mesic, vyzkousel to a pak se to valelo v garazi, radsi jsem sel na bike :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad gravel: před 10 lety jsem nechápal,co lidi vidí na silničce. Drtis jen asfalt, ohrožujou tě auta. Zkrátka peklo. Ať žije terén. Pak se ke mě dostal tátův kostitřas a zjistil jsem, že na silničce se ti několika násobně rozšíří okruh působnosti. Přikoupil jsem teda silničku.

Dva roky jsem na bike-foru zaregistroval, že existuje něco jako silnička do terénu,gravel. Tak jsem si jen poklepal na čelo,co je to za chujovinu. Snad do terénu celopero,na silnici žiletku,k čemu nějaký hybrid. Ale červíček hlodal dál, taška hrušek byla k dispozici, proč si neudělat radost, známe to všichni,ne? 

Teď tomu bude rok,co mám i gravel. A je to suverénně nejvytíženější stroj z garáže. Jasně,do echt terénu to není,ale polnacky, šotolina,to letí a člověk je schopen nakombinovat švihy, které by jinak nedal nebo by minimálně část nebyla moc příjemná. Například dnešní 130km švih po práci až někam za Mochov v rámci VKP2020 bych nebyl schopen dát.

Samozřejmě záleží,kde se kdo nachází. Já bydlím na jihu Prahy a tady zas tolik echt terénu není,tak aby se člověk úplně vyhnul asfaltu. Ale ke všemu je asi potřeba dospět.

Screenshot_20200424-221810.png

IMG_20200424_144833-01.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, rolas napsal:

Chlapi někdo zkušenosti se značkou Superior? Mám namysli hlavně karbon silničku v pěkné výbavě, ale moc o té značce nevím.

Za mě dobrá značka a klidně bych od nich silničku nebo MTB koupil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypada ten gravel fakt lakave. 

Nasel jsem toto s Futureshockem, coz si lidi chvali. Neni to samospasne, ale rozdil pry velky. A vymenit plaste. Tady ho ma obute a myslim, ze ideal. 

 

https://www.heliasport.cz/kolo-specialized-diverge-e5-comp-56-satin-battleship-hyper?gclid=EAIaIQobChMIiPS_haqE6QIVGqd3Ch3sCw-ZEAQYASABEgL5t_D_BwE

 

Upraveno uživatelem Marfael
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pátek jsme byli pojezdit na Trutnov trails a super :) není problém se dostat nahoru X krát za den, jen ta zkratka je celkem přísná :D  

 

EDIT: a to jsem si liboval jak je teď nahrávání obrázků jednoduchý :tired:

 

Upraveno uživatelem Jery
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Bikeři, poprosím vás o názor na Bottecchia Ortles 29, jako jeden z posledních 26palcářů se stávám terčem posměchu a šikany :rolleyes:.  dal jsem si strop tak 40-44. Díky Míra

info:

Technický popis
Rám
Carbon Monocoque
Vidlice
suspension fork SRAM RockShox 30 Silver
Zdvih přední
100 mm
Řazení
Shimano Deore XT 20-speed
Brzda přední
Shimano MT200 Disc, hydraulic
Brzda zadní
Shimano MT200 Disc, hydraulic
Kliky
38/24 teeth
Kazeta
11/36 teeth
Ráfky
Raxe TL30
Pláště
Vittoria Brazo, black
Hmotnostortles_29_bottecchia_154727.thumb.jpg.4f089567b3fd3f2f7fc93f393831c51f.jpg
ca. 10.5 kg
Hmotnost rámu
ca. 1,14 kg

Upraveno uživatelem ouskavl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě gravel v začátku taky nedával smysl... Silnice se spalkama... Dyť to je picovina... Měl jsem xc fulla... Sice byl celkem rychlej, ale i tak nevyužitej... Sám jsem se moc lesem netoulal... Buď sem jel s kámošema co mají treka a ještě si na něj dají tašky :D nebo s mojou... Tak jsem hledal rychlé lehké kolo a v žádném případě sem nechtěl těžkého treka... Uvažoval sem o karbon HT 29" nebo gravel... No radši sem k rozumné ceně šel do gravela Kellys Soot 30.. A nelituju... Je to sice kostitras, ale na silnici opravdu letí a i v lese se neztratí... Ono dneska i ten les je asfaltka, pokud člověk nechce dole kopcom...

Možná kdyby byla možnost bych ještě přihodil pár korun za karbon rám... Jinak za 30 klacků, slušný osazení...

Na test sem měl i soot 50... Ale 2x10 a širší spalkove pláště mě moc neoslovily... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...