Jump to content

BIKE [2007-2020]


Guest milosklikar

Recommended Posts

...já ve výbavě nic špatného nevidím. Poptej ho, jestli dělal servis vidlice a tlumiče a kolik najel. Pokud to má cca 5k, tak no problem, ale to by asi neměnil kliky.

myslel jsem že ta výšši výbava mohla být na jinech komponentech

Link to post
Share on other sites
  • Replies 31.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Gustaf

    4146

  • spineshank

    3139

  • kupko

    2281

  • TLD

    2077

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mě by to právě na dávkovači na mýdlo nebavilo Tak jako by mě nebavilo šukat blbou...

Co je tohle za blbečka, ten Teatime?

Vidím, že jsi z Prahy. Tak tedy zítra v sedm ráno na rozcestí pod Divokou Šárkou, tam bude tou dobou klid a žádní lidé. Bez nožů, musím pak jít do práce.

Díval jsem se na net a je tam tlumič 190mm ale zdvih jen 44mm a takové se moc (možná vůbec) nedělají. Mám to obdobně na mojě fsr xc 08. Takže dobře zkontrolovat

Link to post
Share on other sites

Značka: Specialized

Typ: FSR XC PRO, modrý

Rám: M4

Velikost: L

Vidlice: Rockshox Reba SL 120 mm

Tlumič: Fox Triad II 120 mm

Řazení: Shimano Deore M531

Přesmykač: Shimano SLX

Přehazovačka: Shimano XT

Kazeta: Shimano XT (nová)

Řetěz: Shimano XT (nový)

Kliky: Shimano FCM532 (nové)

Brzdy: Avid Elixir4

Nába přední: Specialized HiLo 32

Nába zadní: DT Swiss 445D

Ráfky: DT Swiss 445D

Pláště: Specialized FastTrek a Ground Control/Renegate

 

rok 2010, koupen 2011  cena do 20ti

Oskusat, preklepnut. Zistit ako bol jazdeny a ako bol servisovany. Pozeram, ze to je iba 9-kolo.

Link to post
Share on other sites

...jestli má k servisu tlum. a vidle papír, není se čeho bát a budeš spokojený. I kdyby papír neměl, vyzkoušej při převzetí, jestli tlumič a vidla nechčije...několikrát zanoř vidlu a tlumič. Na kluzácích by neměl být olej.

Většina věcí se dá odservisovat...jak na autě. Nesmí být hnutý a prasklý rám - zadní stavba. Napište jednoduchou kupní smlouvu, kde popište stav, číslo rámu (pokud nemá doklad o koupi kola) a že kolo nemá skryté vady.

Se vším souhlasím, ale zjistit hnutý nebo prdlý rám bývá někdy i problém. Prasklinky se někdy hledají velmi obtížně.

Link to post
Share on other sites

Velkostny by ti mal byt. Zalezi od toho, co zvyknes jazdit.

 

A jinak za tu cenu to je dobré, ne? 

 

 

 

Nenašel jsem punc na řetězu, není to fejk? :)

Link to post
Share on other sites
  • adasek locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...