Zelenac Posted March 30, 2007 Report Posted March 30, 2007 Zdravím Vás. Zdědil jsem po svém otci náramkové hodinky, o kterých říkal že jsou z roku 1916. Jelikož se v hodinkách vůbec nevyznám zajímala by mne zásadní informace, a to jak takové hodinky natáhnout ( kdy poznám že už jsou plně natažené) abych je nepoškodil. Děkuji za rady
falkkon Posted March 30, 2007 Report Posted March 30, 2007 nejsem odborník,ale až bude korunka klást odpor tak bych toho natahování nechal A po směru hodinových ručiček...
PanzerBear Posted April 1, 2007 Report Posted April 1, 2007 Ja bych se natahovani hodinek nebal Tato cinnost se dela desitkymilionkrat denne a jen male procento konci spatne.
Tomasek Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 nejsem odborník,ale až bude korunka klást odpor tak bych toho natahování nechal A po směru hodinových ručiček... A to točíš hodinkama nebo kolem nich děláš kotrmelce?
vito Posted April 5, 2007 Report Posted April 5, 2007 Prokrindáčka, tak se do Zelenáče nenavážejte. On má asi opravdu strach, aby něco nepokazil.
Guest Kamil Posted April 5, 2007 Report Posted April 5, 2007 nejsem odborník,ale až bude korunka klást odpor tak bych toho natahování nechal A po směru hodinových ručiček... A to točíš hodinkama nebo kolem nich děláš kotrmelce? Nevím jak vy, ale já osobně dělám kotrmelce. :|