Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ještě bych dodal, že jste se tu celou dobu bavili o velkejch Jetech, takový ATR, to je řízení od začátku do konce a je to celkem slušná posilovna...

Ježiš, kdo ti řekl takovou  blbost? To jsi četl v Blesku ne?  :frusty:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napořád? Mě uzemnili tuším že roce 99 nebo tak nějak.

 

 

No vidis jakej ses bystrej!  :goof:

 

 

Bert: Duvod? Spousta lidi prej chodi sem http://www.leteckylekar.cz/    (my teda nesmime, ale prej to funguje lip jak ULZ)

 

 

Ahoj pánové, díky za projevený zájem. Není to nic hrozného, asi to ani nebude natrvalo, ale musím začít s léčením. Spíš mně štve, že jakmile mám na ULZtech černý puntík, koukají se  na člověka stokrát přísněji. A to jsem chtěl letos řešit MEPL a IFR :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc stačí větší boční nadlimitní vítr a opět ti to AP vyhodí atd.

 

no veru...taky slusnejsi strih vetra vie pekne preverit pripavenost pilotov pri pristavani

https://www.youtube.com/watch?v=wnuDpIdrZOU

 

aktualne ako cestujuci som si par dni dozadu vdaka nemu "obsral glotky" pri pristavani v Osake ( a to uz som pocas lietania zazil hocico )  

Upraveno uživatelem matt81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tym stihackovym pilotom

 

raz som letel zo Sao Paulo do Buenos Aires, neskorym letom o deviatej vecer, lietadlo aerolinas argenitnas bolo poloprazdne, resp bolo tam tak 40 ludi vratane posadky inac to bol taky normalny airbusoboeing, nic male, cize neobvykle prazdne. po vzlete zacala particka mladikov popijat vino, za chvilu ku mne dokolovala flasa, o pol hodinku chlapci vytiahli gitary a spievalo cele lietadlo. ani naznak zeby to niekomu vadilo alebo zeby letuchy nieco tisili, nic take. este aj pilot vykukol z bunkra s usmevom a pokrutil hlavou.

 

pred pristatim zahlasil pilot ze priputajte sa pristavame, nato s tym zapikoval jak so Zerom k zemi a rovno z toho dlheho klesania pristal, fest rychlo dopalil na stand. este si hovorim ze kua snad je v telke futbal alebo co. jak som vyliezol z lietadla a vliezli sme pod strechu tak sa spustila taka burka jaku som este nevidel a drbalo vody dalsich 24h jak niekde v pralese. keby som toho Joseho nevidel vykukovat z kabiny, tak prisaham ze to pilotoval Medved Balu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že se létá na ruku jsem netvrdil, ale při vodorovném letu ATR neletí jako Jet na IAS, a při letu na ruku je řízení celkem tuhé a bez paměti, jako má Airbus, takže za mne celkem posilovna, ale to je můj názor, třeba Tobě přijde, že to tak není

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsi, že to je řízení od začátku do konce, tak jsem to tak pochopil. Mě nepřipadá řízení nějak tuhé. Je pravda, že vrtule moc nemusím.

No, já taky reagoval na tu diskuzi, jestli letadla létají sama a umí i sama přistát, možná jsem se tím pojmem "řízení od začátku do konce" nepřesně vyjádřil, ale v podstatě to tak je, respektive tam není úplně jedno, kdyby oba na půl hodiny odešli dozadu a tu "posilovnu", je taky třeba brát s nadsázkou, ale úplně lehké není, zejména pokud je třeba řídit jednou rukou a druhou ovládat páky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že se létá na ruku jsem netvrdil, ale při vodorovném letu ATR neletí jako Jet na IAS, a při letu na ruku je řízení celkem tuhé a bez paměti, jako má Airbus, takže za mne celkem posilovna, ale to je můj názor, třeba Tobě přijde, že to tak není

 

Hele tohle podle me nemuzes vubec srovnavat, letadlo kterymu od knyplu vede do kridla bowden se vzdycky bude ridit jinak nez to, ve kterym sidestickem vyberes smer, kam bys jako letet chtel a pocitac tam pak leti....

...a me teda v jatru neprisly ty sily v rizeni nejak odlisny, proste si to vyvazis... akorat stary jatra nemely autothrottle, tak v tom smyslu to bylo jako trochu pracnejsi.... a autopilot lital podle gps....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove mel bych jeden dotaz v souvislosti s nedavnou havarii (ale treba i v souvislosti se zmizenim malajskeho letadla): to se neda zadnym zpusobem navazat nouzova komunikace s ridici vezi mimo pilotni kabinu? Neco jako nouzove komunikacni zarizeni v prostoru pro letusky, nebo treba i normalni satelitni telefon? V pripade ze se nekdo zablokuje v kabine, tak aby mohl ostatni personal treba podat zpravu o situaci? Nebo treba aspon nejake tajne SOS tlacitko (jako napr. alarm v bance)? 

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kloubik:

Vetsina letadel na dlouhy trate ma satelitni telefon, v kazdy sedacce, protahnes kreditku a volas... Nektery aerolinky maj i wifi a pripojeni na net, nektery maj v letadle vlastni gsm sit a muzes volat svym mobilem...

Akorat kamkoli se dovolas, tak tam ti muzou rict akorat 'tak to ste v pici'... Neexistuje zpusob, jak by ti nekdo ze zeme dokazal v tyhle situaci pomoci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...