Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po 3 týdnech...

Chlapi, nevíte, kde by se dala sehnat ve stažitelné a zpracovatelné podobě databáze letadel, která bude obsahovat aspoň ModeS hex kód a tail number?

Americká FAA to má volně dostupné - http://www.faa.gov/licenses_certificates/aircraft_certification/aircraft_registry/releasable_aircraft_download/ ale pro evropské úřady se mi nic nepodařilo sehnat.

Výměnou mohu dát přístup k webu, který online zobrazuje ACARS zprávy z LKPR a obecně provozu nad ČR i dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi na co to potrebujes, na nejakou profesionalni aplikaci je asi vhodny si to koupit jako sluzbu vcetne pravidelnejch update, aby to bylo apson trochu aktualni, napriklad tady: http://www.aerodata.org/Aerodataprices

 

No a na nejaky hrani asi budou na ruznejch forech ke stazeni nejaky vic nebo spis min aktualni fragmenty z ruznejch casti sveta.... ono od ty doby co je volne na netu pristupnej flightradar24 tak takova databaze trosku postrada nejakej hlubsi smysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to spíš na hraní, ale tak trochu vážněji :)

Feeduju data do flightradaru, ale ten je trochu omezenej - má jen ADS-B a MLAT data. Já k tomu  mám právě i ACARS data, ale abych je spojil ADS-B a MLAT daty, který mám taky, potřebuju právě vazbu ModeS-Reg. 

A zároveň tyhle data sdílíme s pár dalšími nadšenci do komplexního pokrytí ČR. Narozdíl od FR24 nefiltrovaného a realtimového. :)

 

Nic, díky za rady, asi budu muset něco koupit nebo co. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera som pri cestovani BA->PHA narazíl na chlapíka, ktorý mapuje leteckú výrobu v bývalom ČeskoSlovensku, hlavne prepojenie aero a automoto, určite pozrite na jeho stránku: http://www.aerominor.eu

 

Jo a ešte venuje propagácii krídlového padáku: http://jalbert.eu --- organizuje dokonca i nejaké súťaže, vystúpenia v týchto disciplínach.

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Tak jsem tady ve 2014 vňukal, že to zase nedopadne třistaosmdesátkou a hele, letos ji tam v interiáři letu máme a hned dvakrát :-) Paráda, se na to hovado těším jak malý fagan :-) Já jsem maličko pomalejší v hlavě a do teď jsem prostě nepochopil jak se to letadlo může odlepit od země, to je na mě prostě trochu zu viel...

post-364-0-33020500-1453543510_thumb.jpg

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera som pri cestovani BA->PHA narazíl na chlapíka, ktorý mapuje leteckú výrobu v bývalom ČeskoSlovensku, hlavne prepojenie aero a automoto, určite pozrite na jeho ........

 

Tak to má docela jednoduché. Protože státní útvar s tímto názvem nikdy neexistoval, tak ta stránka asi bude prázdná.

 

Já vím, že nad Tatrou sa blýska, a je potřeba pomocí velkého písmene S zdůraznit historickou roli Slováků, ale nešlo by to aspoň trochu historicky korektně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to má docela jednoduché. Protože státní útvar s tímto názvem nikdy neexistoval, tak ta stránka asi bude prázdná.

 

Já vím, že nad Tatrou sa blýska, a je potřeba pomocí velkého písmene S zdůraznit historickou roli Slováků, ale nešlo by to aspoň trochu historicky korektně?

 

Za prvé, tá stránka prázdna nie je.

 

Za druhé, nezabudni vytiahnuť pražské povstanie a postaviť ho nad piedestál vyššie, ako vylodenie v Normandii.

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to má docela jednoduché. Protože státní útvar s tímto názvem nikdy neexistoval, tak ta stránka asi bude prázdná.

 

Já vím, že nad Tatrou sa blýska, a je potřeba pomocí velkého písmene S zdůraznit historickou roli Slováků, ale nešlo by to aspoň trochu historicky korektně?

 

 

Za prvé, tá stránka prázdna nie je.

 

Za druhé, nezabudni vytiahnuť pražské povstanie a postaviť ho nad piedestál vyššie, ako vylodenie v Normandii.

 

F.

 

Není prázdná, protože nezkoumá letectví a automobilismus v Tvém vysněném a nikdy neexistujícím ČeskoSlovensku.

 

S Pražským povstáním se budeš muset vypořádat sám. Pokud bys ale s těmi povstáními potřeboval poradit, zkus začít v muzeu SNP v Banské Bystrici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není prázdná, protože nezkoumá letectví a automobilismus v Tvém vysněném a nikdy neexistujícím ČeskoSlovensku.

 

S Pražským povstáním se budeš muset vypořádat sám. Pokud bys ale s těmi povstáními potřeboval poradit, zkus začít v muzeu SNP v Banské Bystrici.

 

Sa dalo čakať, kedy tieto úbohe komunikačné barličky vytiahneš. Nižšie je už asi iba nadávanie na mamy. Alebo nájdeš ešte hlbšie dno?

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, Bert. Som rád, že dno ostáva nedotknuté.

 

A aby som iba nekecal: v pražskom paláci Adria, v Prague Startup Centre, ktoré má byť oficiálne otvorené 3.3.2016, má sídliť (ak sa nič vážne nedotototo) aj startupový inkubátor ESA BIC (European Space Agency - Business Incubation Centre), ktorý bude určený pre projekty okolo aerospace, aviation ale i GPS, drony a pod.sféry.

 

Ak máte nejaký nápad, alebo poznáte niekoho...tak máte šancu získať pomoc rozbehom :-)

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je? To někdy existovalo?

No jasne ;) https://en.wikipedia.org/wiki/Slovak_Republic_%281939%E2%80%9345%29

After the Munich Agreement, Slovakia gained autonomy inside Czecho-Slovakia (as the former Czechoslovakia had been renamed) and lost its southern territories to Hungary under the First Vienna Award.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...