Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Pokial by mi slusne vysvetlil a poziadal ma o to z dovodu ze tam ma relevantu ukazku a on sa blizi v rychlosti 600km/h v bojovom stroji v pocte 2 kusy tak asi by som nemal problem ho posluchnut. 

 

Neber to osobne ale prave koli takym "pilotom" ktory maju nazor ako ty su nehody. Hovori sa tomu nekazen. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ako clovek z fachu by si mal vedet co su to notamy. Az na letisku mi bolo povedane ked som im opisal moj zazitok ze ten priestor mali vynotamovany, cize v podstate som tam ja nemal co hladat ale vsetko je o komunikacii pretoze som v podstate bol mimo toho priestoru. A za druhe pokial ma dve 10 tonove bojove masiny, ktore maju velke polomery co do manevrovatelnosti ziadaju aby som pockal s mojou cinnostou preco by som neposluchol? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hele, ono o nic nejde, ja jenom rikam, ze tady jsou ty pomery trosku jiny. Pokud sis jako velitel letadla pred letem nezjistil vsechny dostupne informace potrebne k bezpecnemu provedeni letu, napriklad neprostudoval vsechny platne NOTAMy v trase zamysleneho letu, ze ano, a zaroven vletels do prostoru ktery mel rezervovany nekdo jiny, je to mirne receno docela neobvykly postup. Ja mam takovej pocit ze prave spis koli takym 'pilotom' su ty nehody. ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se jednoznačně přiklonit k Pirxovi. Dost dobře si nedokážu představit, jak pilot, navíc vedoucí skupiny (2 x Mig 29), při nácviku předváděčky techniky vysoké pilotáže, kdy je zodpovědný za svojí dvojku, které dává povely dle plánované sestavy, stíhá sledovat okolní provoz a "řídit ho".  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...