enslow Odesláno 14. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. října 2013 chalani neni tu nejaky fakt znalec na VW touareg?? mam touareg 3,0 tdi rok vyr 2008 a mizne mi voda..nikto nevie kde ani vo VW mi to nevedia vyriesit...pod autom neni nakvapkane a v oleji tiez nie...mizne mi na 100 km aj 3L Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 14. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. října 2013 V tom se nevyznám, ale jednou mi na jednom služebáku mizela voda podobně, v servisu do toho nalili nějakou příměs, projeli to a posvítili si UV lampou, ta příměs svítila a našli únik na potrubí, ovšem tam kde by to běžně přehlídli. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 Touareg má tých hadíc naspodu viac a k tomu aj výmenníky, takže miest kadiaľ to ide von môže byť veľa. Keby išla voda do spaľovania, tak by si to snáď zistil. Keď nejde do oleja, tak bude unikať v malom množstve, aby sa stihla odpariť, zrejme za jazdy a pri stojacom aute nič nevidno. Krok, ktorý spomínal Tommas by mal pomôcť. Ak by musel ísť motor von, tak ďakujem pekne, ide von polovica auta, hoci v jednom kuse. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henatko Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 Taky mi "utíkala" voda a bylo to těsněním-hlavou (už nevím) a voda pronikala do válce a byla rovnou spálena takže nenalezena.VW Passat 1.9 TDI Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rur Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=200&t=227966&hilit=voda není to toto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 znalec tuaregu rozhodne nejsem, ale urcite ti ji spapa motor. Takhle jsem to mel kdysi na sve Skode 110 de luxe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=200&t=227966&hilit=voda není to totoTo by bolo jasné, kde sa to stráca, ale domnievam sa, že nedymí, keď na to vo VW hneď neprišli. Iba ak by to skúšali pri studenom motore, vtedy voda unikať nemusí, ale takí babráci tam snáď v servise nie sú, že by ho neskúšali pri prevádzkovej teplote. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rubus32 Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 Na Touranovi jsem po 5 letech měnil chladič - ve sváru prosakovala voda, sice ne tolik co uvádíš, ale šla tam - dalo se to poznat podle bublinek když šel motor na vyšší otáčky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 15. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. října 2013 3l na 100km už musí byť zistitelné. To pojde len do motora lebo inak by si to na zemi isto nasiel. Skus ked je zohriaty motor chytit vodnu hadicu ci je tvrda alebo makka. A ked to bude zohriate po par desat km jazde, nechaj ho par minut na volnobeh a potom vytoc motor na par tisic ot a sleduj ci ti nejde biela para z vyfuku. podla mna to bude zrat motor ked ti to nikde netecie. Ak su tvrde hadice vodne tak bude tesnenie pod dakou hlavou KO. Ak nie, tak moze byt vymenik EGR zly... A UV lampou sa kontroluje klíma.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 16. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2013 podobny problem som uz x-krat zazil pri inej nemeckej znacke, vacsinou to bolo tak ako pise zhrado EGR Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2013 Tipoval bych těsnění pod hlavou, pokud není voda v oleji tak se spaluje. Nech to na volnoběh a otevři expanzní nádobu (to je to místo kam pořád doléváš vodu). Ať pak někdo trochu potůruje motor a Ty koukej. Pokud se bude voda vztekle ,,vařit", je to díra v těsnění pod hlavou, nebo zkroucená hlava která nedoléhá na těsnění (to už jsem taky viděl). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 21. října 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2013 dalsia moznost je co som pocul ze odchadza tesnenie na chladici vyfukovych plynov... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se