Jump to content

Citizen BN0100-51E Eco-Drive Promaster Diver

Recommended Posts

Tak jsem se po několika týdnech konečně rozhoupal a koupil první pořádné hodinky. Viděl jsem snad stovky hodinek, přečetl desítky hodnocení, zkušeností a rad, abych se vůbec zorientoval. Mockrát jsem probral v hlavě jak to mám aktuálně s automaty vs. quartz. Jsem nováček, takže jistě sami uhodnete výsledek :-) Zkoušel jsem i v kamenných obchodech, jak které sedí na ruce až zbyly dvě značky: Wenger a Citizen. Od první značky  typ Sea Force a od Citizen BN0100-51E Eco-Drive Promaster Diver. Nakonec jsem se rozhodl pro Citizeny a čas ukáže, jestli to byla správná volba. Poslední kapkou při výběru byla  skutečnost, že Citizeny se mi prostě (nejen) na tahu líbí víc a i když Wengery s kaučukovým páskem seděly na ruce výborně, s tahem se mi zase tolik nelíbily a já je budu nosit víc do práce než ven. Cenově jsou na tom stejně, takže ani tohle nebyla v rozhodování pomůcka... Pokud se vám někomu zdá, že byste měli k mému výběru co říct, budu jen rád. Každý, i negativní, názor je vítán. Díky.

Po prvních pár dnech nošení mohu konstatovat spokojenost. Na nějaké delší hodnocení je ještě opravdu brzo, ale má očekávání jsou splněna.

post-35970-0-46889300-1405243272_thumb.jpg

post-35970-0-99297100-1405243426_thumb.jpg

post-35970-0-35913900-1405243480_thumb.jpg

post-35970-0-39190800-1405243543_thumb.jpg

post-35970-0-01715600-1405243675_thumb.jpg

Samozřejmě blahopřeji, dobrá volba, sám jedny Eco Drivy mám už 9 let a dobře slouží, ale možná jsi to mohl dát do sekce pochlubte se quartz přírůstky. Nejsem tu sice dlouho, ale mám dojem, že v této sekci pro quartz nenajdeš asi příliš pochopení :)

Edited by Krakonosh

Negativní názor,proč?Tak snad jeden,příště to budou třeba mechaniky :) .