Přejít na obsah

www.chronoshop.cz


African

Jak jste spokojeni s kubsonem (jako ve škole 1-5)?  

539 hlasů

  1. 1. Hlasujte:

    • 1
      500
    • 2
      29
    • 3
      8
    • 4
      2
    • 5
      11

  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

  • po měsících...

Dostal jsem do mailu oznámení, že Chronoshop nově prodává hodinky Junghans. Tak jsem nelenil, projel nabídku a dnes, 19.07.2016 jsem si v Chronoshopu objednal nástěnné hodiny Junghans za 5.400,- Kč a uplatnil slevový kupon 1000,- Kč, co přišel s tou reklamou na mail. Krátce poté, co jsem dostal do mailu potvrzení o objednávce zvoní telefon, a prý, že hodiny nestojí 5.400,-Kč, ale 7980,-Kč :( , ale , že slevový kupon mohu beze všeho uplatnit. ACH JO. Objednávku jsem telefonicky tedy stornoval, doufám, že nebudu muset platit žádný penále...........  :wallbash:

Upraveno uživatelem cigi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal jsem do mailu oznámení, že Chronoshop nově prodává hodinky Junghans. Tak jsem nelenil, projel nabídku a dnes, 19.07.2016 jsem si v Chronoshopu objednal nástěnné hodiny Junghans za 5.400,- Kč a uplatnil slevový kupon 1000,- Kč, co přišel s tou reklamou na mail. Krátce poté, co jsem dostal do mailu potvrzení o objednávce zvoní telefon, a prý, že hodiny nestojí 5.400,-Kč, ale 7980,-Kč :( , ale , že slevový kupon mohu beze všeho uplatnit. ACH JO. Objednávku jsem telefonicky tedy stornoval, doufám, že nebudu muset platit žádný penále...........  :wallbash:

Omlouval jsem se, kolega blbě zadal cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Tady opět není moc co dodat. Tým kluků, jmenovitě - Kuba - Zdeněk - Honza naprostá spokojenost, ostatně, jako vždy. Děkuji pánové! 

 

Mimochodem můžu doporučit všem, kteří aktuálně nebyli, tak nabídka Junghans je poměrně bohatá, stojí to za návštěvu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I za mne velká spokojenost. Kupoval jsem tam zatím jen maličkost v podobě leštících ubrousků, ale mají moc pěkný sortiment, hlavně Steinhart a jejich pilotky mi úplně vyrazily dech. Vše bylo umocněno znalým personálem, který mi vše ukázal a vysvětlil. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už chlubítko tak já taky.

Za mě naprostá spokojenost.  Takový ten závan starých časů a gentlemanství.

Jako že spotřebák se přiloží do foroty, anebo platba při příští návštěvě.   Ano nejsou to velké položky.  Ale  o to víc to potěší.

Prostě návštěva hračkářství pro velký kluky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ChronoShop jsem poprvé navštívil před 3 lety. Už tehdy jsem odcházel naprosto nadšený a bohatší o nevšední zážitek při nákupu hodinek. Bylo mi jasné, že jsem tam nebyl naposledy. A skutečně. Včera jsem se tam znovu vrátil a díky trpělivému a ochotnému personálu mi na zápěstí tiká nová Etička v překrásném pouzdru. Bylo moc příjemné strávit odpoledne v přátelské atmosféře v okruhu spřízněných duší. Nezbývá mi tedy než poděkovat a už nyní se zase těším na shledanou :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapci,

asi blbej dotaz, ale nedá mi to.  Když už ti kuřbuřti namalují na celý šestce modrý zóny,  bude se dát u vás zaparkovat?  Něco jak stání pro zákazníky?

Nebo to risknout, či somrovat v nemocnici? ( a tam bych opravdu nerad).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapci,

asi blbej dotaz, ale nedá mi to.  Když už ti kuřbuřti namalují na celý šestce modrý zóny,  bude se dát u vás zaparkovat?  Něco jak stání pro zákazníky?

Nebo to risknout, či somrovat v nemocnici? ( a tam bych opravdu nerad).

u nás zóny zatím nebudou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejblbejsi co jsem tu kdy cetl

No kdybys četl nový zprávy ze stověžatý,  tak ode dneška měli být zavedeny.  Namalovaný už jsou. A zeptat se je menší zlo než,  to řešit na místě.

Nic důležitého pro venkov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

No kdybys četl nový zprávy ze stověžatý,  tak ode dneška měli být zavedeny.  Namalovaný už jsou. A zeptat se je menší zlo než,  to řešit na místě.

Nic důležitého pro venkov.

no nevim no....... vetsinou u sebe mivam padesatikorunu abych si to eventualni parkovani nekde zaplatil i kdybych mel dojit pesky dveste metru.....obzvlast kdyz si jdu dvakrat za rok koupit hodinky......chapu ze pro nekoho je to v celkove sume naklad navic.........idealni by asi bylo mit hodinkoshop nekde v kauflandu ze by se to vzalo vsechno pri jednom

 

aneb kdyz neumis zaparkovat tak radsi nikam nejezdi.....potazmo tam jezdi MHD

 

*timto se chronoshopu omlouvam za zvaneni ve vlakne, ale proste sem musel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Rád bych přidal naši včerejší zkušenost s chronoshopem, i když bohužel nebyla pozitivní.

Po přečtení místních recenzí jsme byli s kolegou plni očekávání a těšili se na ten pravý zážitek při pořízení hodinek, ale ten se nedostavil. Odcházeli jsme zklamaní.

 

Pán, který nám otevřel nás přivítal větou: ?Co Vás sem přivádí??

Na začátek milé přivítání. Co by nás asi mohlo přivádět do Chronoshopu? Výběr sedací soupravy asi ne, že jo..

 

Kolega si chtěl pořídit pilotky od Laca, což byl hlavní účel naší cesty. Rozhodoval se mezi verzí podle původní předlohy (Paderborn) a tou klasickou (Aachen) a chtěl je vidět na živo a zkusit si je na ruku. Zájem ze strany prodejce naprosto nula. Celou dobu jen mlčky stál a pozoroval nás. Na dotaz, jaký je mezi nimi rozdíl nám odpověděl, že v ceně a ve strojku, což jsou informace, které si člověk přečte na prvním řádku na webu chronoshopu. A také jsme se dozvěděli, že si je nedávno koupil Karel Roden.  :unsure: 

 

Nebudu to natahovat. Hodinky jsme nekoupili. Z celého přístupu jsme byli oba dva poměrně otrávení.

Resumé je takové, že hodiny si kolega koupí jinde. Byla to naše první návštěva a po této zkušenosti nemáme nejmenší důvod se vracet. Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych viděl přesně naopak.

Vtipná otázka na úvod, neotravuje dál při prohlížení, neruší atmosféru. Akorát k těm dvěma rozdílům teda ještě mohl dodat, že v designu pouzdra :)

A zmínit nějakou osobnost je v případě herce formátu K.Rodena OK. Jsou na to v Chronoshopu právem hrdí. Však se nebavíme o nějakým youtuberovi, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych přidal naši včerejší zkušenost s chronoshopem, i když bohužel nebyla pozitivní.

Po přečtení místních recenzí jsme byli s kolegou plni očekávání a těšili se na ten pravý zážitek při pořízení hodinek, ale ten se nedostavil. Odcházeli jsme zklamaní.

 

Pán, který nám otevřel nás přivítal větou: ?Co Vás sem přivádí??

Na začátek milé přivítání. Co by nás asi mohlo přivádět do Chronoshopu? Výběr sedací soupravy asi ne, že jo..

 

Kolega si chtěl pořídit pilotky od Laca, což byl hlavní účel naší cesty. Rozhodoval se mezi verzí podle původní předlohy (Paderborn) a tou klasickou (Aachen) a chtěl je vidět na živo a zkusit si je na ruku. Zájem ze strany prodejce naprosto nula. Celou dobu jen mlčky stál a pozoroval nás. Na dotaz, jaký je mezi nimi rozdíl nám odpověděl, že v ceně a ve strojku, což jsou informace, které si člověk přečte na prvním řádku na webu chronoshopu. A také jsme se dozvěděli, že si je nedávno koupil Karel Roden.  :unsure:

 

Nebudu to natahovat. Hodinky jsme nekoupili. Z celého přístupu jsme byli oba dva poměrně otrávení.

Resumé je takové, že hodiny si kolega koupí jinde. Byla to naše první návštěva a po této zkušenosti nemáme nejmenší důvod se vracet. Škoda.

Díky za zpětnou vazbu. Dovolte mi vyjádřit se z pozice ?pána, který Vás přivítal."

 

Nejprve tedy chci říci, že je mi líto, pokud jste nebyli spokojeni. Ale jak je vidět, nelze se zavděčit úplně každému. K jednotlivým výhradám mohu říci toto:

 

Větu, ?co Vás přivádí", skutečně používám, protože lidi k nám do obchodu přivádějí různé věci - někdo se chce jen podívat, někdo si jde vyzvednout objednané hodinky, jiný přichází s reklamací atd. Lidé na to reagují buď věcně, že hned skutečně specifikují, co je u nás zajímá, nebo na to reagují s humorem, čímž se hned na začátku uvolní atmosféra a naváže se přátelská komunikace. Tentokrát se to bohužel nepovedlo.

Asi jistě lze zákazníka přivítat i jinak, to je pravda.

 

Uvádíte, že při Vašem dotazu na hodinky Laco byl ?zájem prodejce naprosto nula." K tomu mohu uvést následující:

Všechny hodinky, které jste chtěli vidět, jsem Vám vyndal z vitrín, abyste si je mohli vyzkoušet. Vše, co jste chtěli vědět, jsem Vám zodpověděl. Je pravda, že jsem Vám nějaká další moudra nehrnul, protože bylo evidentní, že o těch hodinkách už něco víte a potřebujete si je už jen porovnat naživo. O rozdílech v pouzdrech uvedených modelů jste začali mluvit sami, takže nebylo moc co dodat.

 

Celou dobu jen mlčky stál a pozoroval nás.

Celou dobu Vaší návštěvy (cca 30-40 minut) jsem Vám byl k dispozici připraven Vám předvést kterékoliv hodinky a zodpovědět jakýkoliv dotaz. Vzhledem k tomu, že jste celou dobu komunikovali v podstatě výhradně mezi sebou a na mě jste se obraceli spíše výjimečně, nechtěl jsem Vám do Vaší debaty zasahovat. Možná máte raději iniciativnější prodejce, ale z mé zkušenosti je často lepší, když prodejce zákazníka nechá spíš v klidu prohlížet a vybírat. Ale asi máte pravdu v tom, že to může vypadat i jinak.

 

To je tedy má reflexe Vaší návštěvy a mého vystupování během ní. 

 

Jak jsem ale řekl na začátku, je mi líto, pokud jste byli zklamáni a nebyla splněna Vaše očekávání. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

... Snad jen, že na rozdíl v designu snad také není potřeba upozorňovat, pokud zákazník nemá potíže se zrakem. :)

No to je právě ten fór! Achjo.

 

A ty se Zdeňku opovaž něco měnit! Nesnáším prodejce, který do mě furt hučí. U věcí za tolik tisíc dnes už zákazník chodí do obchodu samovzdělán a hyperaktivní prodejce je spíše na škodu. Ten Roden je přesně druh informace, který je třeba dodat, to na webu není. Maximálně nějaký špek o kontaktu mezi Chronoshopem a výrobcem a hotovo. Takže se nenech znervóznit. Jen dokupte tu dobrou Colu a není co zlepšovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...