sibirnaya Odesláno 11. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2008 jj, ma hezkou sbirku, to jo. no tak to asi normalni 190SL nebude. ta se v takovych cenovych relacich nepohybuje 300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 11. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2008 300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet.. to jo, ale u 190 ne. ale to sam vis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masserr Odesláno 12. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. prosince 2008 I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N4M Odesláno 12. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. prosince 2008 I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba.. Naprostý souhlas. Co dodat jiného, než: je to Škoda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se