Přejít na obsah

ASTON MARTIN DB9


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 83
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Návštěvník Snow
A k tomu jeste doplnek - JaegerLeCoultre Aston Martin LE - za cca 8000 USD :whistle:

 

DSC_3051.jpg

EN200569.jpg

JLC-PR-Aston-Martin-Full.jpg

jaeger-lecoultre-a-aston-martin-3.jpg

jaeger-lecoultre-a-aston-martin-2.jpg

aston_martin_back.jpg

aston_martin_seiet_links.jpg

 

Hodinky jsou nádherné, vůz bych oželel, má oblíbená značka je Porsche :thumbsup_anim:, omluvte kvalitu fotografií, ale je to známé auto na rozdíl od Aston Martin, hodinky jsou také k mání a kromě toho i kolo a nepřeberné množství věcí, které Porsche design vyrábí .

 

P.S. miluji bílou

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porsche je německe a je to na něm videt. Aspon pro me je neprijatelne, tecnicky jsou asi nejlepsi ze vsech, ale nemaji dusi, jsou to jen stroje, auto, ktere si koupim az na nej vydelam bude Bentley Brooklands (to neni stroj, to je nejlepsi pritel)- je to nejnadhernejsi auto, ktere jsem kdy mel tu cest zhlednout. paak est ejsou pekne italske auta, ale nemecke ja proste neprekousnu, ja tam potrebuju to nadseni a styl.

Ale asi jsem divny

 

03_Main_l2_w121_h91.jpg

04_Main_l2_w121_h91.jpg

09_Main_l2_w121_h91.jpg

Upraveno uživatelem Valachus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow
Porsche je německe a je to na něm videt. Aspon pro me je neprijatelne, tecnicky jsou asi nejlepsi ze vsech, ale nemaji dusi, jsou to jen stroje, auto, ktere si koupim az na nej vydelam bude Bentley Brooklands (to neni stroj, to je nejlepsi pritel)- je to nejnadhernejsi auto, ktere jsem kdy mel tu cest zhlednout. paak est ejsou pekne italske auta, ale nemecke ja proste neprekousnu, ja tam potrebuju to nadseni a styl.

Ale asi jsem divny

 

03_Main_l2_w121_h91.jpg

04_Main_l2_w121_h91.jpg

09_Main_l2_w121_h91.jpg

 

Italská auta už jsem měl, Alfu a Lancii, neměly typické italské problémy s kvalitou B) , asi jsem měl štěstí :) , ale Porsche, a to máš pravdu je STROJ :thumbsup_anim:

 

Bentley bych nikdy nechtěl a také bych si ho nikdy nemohl dovolit, na takovou značku nikdy nedorostu a necitíl bych se v ní příjemně, měl silný pocit, že si hraji na něco co nejsem.

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xlaque - taky by jsem byl jednoznacne pro DB9, to je pro me nejhezci auto z toho co se dnes vyrabi.. A MB 300 SLR je takovy ten druhy sen, kdybych si mohl dovolit jeste veterana ;) Sice si treba ani jeden z techto snu nesplnim, ale sny jsou od toho aby se snily.. kdybych si koupil tyhle 2 nadherny kousky, tak uz bych nemel o cem snit, protoze hezcich aut uz pro me neni.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xlaque - taky by jsem byl jednoznacne pro DB9, to je pro me nejhezci auto z toho co se dnes vyrabi.. A MB 300 SLR je takovy ten druhy sen, kdybych si mohl dovolit jeste veterana ;) Sice si treba ani jeden z techto snu nesplnim, ale sny jsou od toho aby se snily.. kdybych si koupil tyhle 2 nadherny kousky, tak uz bych nemel o cem snit, protoze hezcich aut uz pro me neni.. ;)

hosi hosi...

tohle je SLR

800px-Mercedes-Benz_300_SLR.jpg

a tohle SL

800px-1955_Mercedes-Benz_300SL_Gullwing_

a z novejsich dostupnych bych sel asi do tohohle...

1999_Ferrari_456.jpg

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Italská auta už jsem měl, Alfu a Lancii, neměly typické italské problémy s kvalitou B) , asi jsem měl štěstí :) , ale Porsche, a to máš pravdu je STROJ :thumbsup_anim:

 

Bentley bych nikdy nechtěl a také bych si ho nikdy nemohl dovolit, na takovou značku nikdy nedorostu a necitíl bych se v ní příjemně, měl silný pocit, že si hraji na něco co nejsem.

 

snowe prosimte nekvotuj cely ty galerie, malem pri skrolovani upad prst:-)

 

jinak imho neni nad klasickou 911ku...ne, ze bych astona poslal ze skaly, kdyby byl samozrejme :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sibirnaya:ok,nebudem klamať,prst sa mi nešmykol na preklep,ale vždy som myslel,že SLR je SLR,ale po tom,čo som si prečital na stranke MB.sk,sa mi zažilo,že SLR je SL:

Najvýraznejším návratom k dizajnu 300 SLR sú však dvere vyklápajúce sa dohora. Pohodlné nastupovanie do luxusne ladeného dvojmiestneho interiéru zabezpečuje až 107-stupňový uhol ich otvorenia.

Má stare SLR dohora sa otvarajuce dvere ? Pokiaľ viem,tak nie,tak preto ten omyl.

Ale už sme :offtopic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sibirnaya:ok,nebudem klamať,prst sa mi nešmykol na preklep,ale vždy som myslel,že SLR je SLR,ale po tom,čo som si prečital na stranke MB.sk,sa mi zažilo,že SLR je SL:

 

Má stare SLR dohora sa otvarajuce dvere ? Pokiaľ viem,tak nie,tak preto ten omyl.

Ale už sme :offtopic:

nene, nema, tusim ma normalni, aspon myslim, ale nejsme v mb az tak zbehly, moje srdce bije pro modrobilou vrtuli... jinak:

 

The Mercedes-Benz 300 SLR was a sports racing car in 1955. Despite the name, it was neither based on the famous 1954 Mercedes-Benz 300SL road car with Gullwing doors, nor on the earlier 1952 race car.

 

Instead, it was based on the 1954 and 1955 Formula 1 Mercedes-Benz W196 race car with 8 cylinders in line. The engine capacity was enlarged from 2500cc to 3000cc, and regular gasoline was used rather than a fuel mix including methanol. Also, it had two seats, of which one was covered to improve aerodynamics, unless a co-driver was on board, of course.

 

This was the case when Stirling Moss won the 1955 Mille Miglia with an average speed of 157.65 km/h over 1,600 km (97.96 mph in 994 miles) with the help of Denis Jenkinson, a British motor-racing journalist, who informed the driver with previously taken notes, similar to the pacenotes used in modern rallying.

 

The 300 SLR scored additional victories in Germany, Sweden, Ireland and at the Targa Florio in Sicily, and won the world championship for sports cars in the constructors' ranking. The 300 SLR was withdrawn from the 1955 24 hours of Le Mans while leading after a horrific accident involving one of the team's cars driven by Pierre Levegh killed 82 spectators.

 

Also, at Le Mans, the 300 SLR were equipped with "air brakes" similar in principle to those used on aircraft - these were large hoods that opened up behind the occupants in order to slow down the cars at the end of the fast straights. This was required as the car's drum brakes were inferior to the disc brakes of main rival Jaguar.

Rudolf Uhlenhaut on his Coupé

Rudolf Uhlenhaut on his Coupé

 

All 300 SLR race cars were open top, none had Gullwing doors. For test purposes, two road legal SLR were built with Gullwing doors, and used by Mercedes chief engineer Rudolf Uhlenhaut as his daily drive to work. This Uhlenhaut Coupé was regarded as the world's fastest car in the 1950s.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_300_SLR

 

a jinak, abych ti zamotal hlavu, jedna specialitka, slr coupe :)

602px-Mercedes-Benz_300_SLR_Uhlenhaut_Co

 

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Italská auta už jsem měl, Alfu a Lancii, neměly typické italské problémy s kvalitou B) , asi jsem měl štěstí :) , ale Porsche, a to máš pravdu je STROJ :thumbsup_anim:

 

Bentley bych nikdy nechtěl a také bych si ho nikdy nemohl dovolit, na takovou značku nikdy nedorostu a necitíl bych se v ní příjemně, měl silný pocit, že si hraji na něco co nejsem.

 

 

 

 

Snow a proc by si nikdy nechtěl Bentleyho??? Jak že by sis v něm na něco hrál. Podle mě je to jedno z nejkrásnějších aut co jsem kdy viděl. Je to pohodlné a vyrovnáš se v tom i Ferrari (pokud to nebude Enzo) a kazdý se za tím otočí. Jediný problém je že pojistka tě ročně přide jako za nove auto (takovou fabii a mozna octavii by si za to poridil). Laždému se líbí něco ale musíš uznat že pěkné je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...