sibirnaya Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 jj, ma hezkou sbirku, to jo. no tak to asi normalni 190SL nebude. ta se v takovych cenovych relacich nepohybuje 300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet.. Link to post Share on other sites
911 Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet.. to jo, ale u 190 ne. ale to sam vis Link to post Share on other sites
masserr Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba.. Link to post Share on other sites
N4M Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba.. Naprostý souhlas. Co dodat jiného, než: je to Škoda Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now