Jump to content

Recommended Posts

jj, ma hezkou sbirku, to jo. no tak to asi normalni 190SL nebude. ta se v takovych cenovych relacich nepohybuje

300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet..

Link to post
Share on other sites
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet..

to jo, ale u 190 ne. ale to sam vis ;)

Link to post
Share on other sites

I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba..

post-4590-1229080359.jpg

post-4590-1229080369.jpg

Link to post
Share on other sites
I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba..

 

Naprostý souhlas. Co dodat jiného, než: je to Škoda :suicide_anim:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...