Alessio Odesláno 22. srpna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. srpna 2008 M3 mela pevnou skladaci strechu . Problem je, ze pridavala vahu na zadku a v zatackach to bylo trochu citit. Nemluvil jsem přímo o M3 s tou plátěnou střechou, jen jsem to blbě napsal . Myslel jsem to o jízdních vlastnostech, protože ty bych u M3 obětoval jen nerad (a přeci jen je ta váha a větší torzní netuhost asi znát). že si to v cabriu všechno víc užiješ je pochopitelně svatá pravda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 22. srpna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. srpna 2008 Když bavorák,tak 635 CSi........ale to je takřka nesplnitelný sen,tohle auto mít. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 22. srpna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. srpna 2008 Midloch: Ahojda, neuvidíme se příští víkend na Porsche festivalu v Jablonci?? To asi nedávám, ale zkusím se ještě nad tím zamyslet. Každopádně díky za upozornění! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 18. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2009 Ahoj všeci, také si dovolím přidat zde obrázek své "hračky". Krom probouzející se vášně k hodinkám mě také baví se "šťourat" v autě, v klidu, beze spěchu... tak jsem si pořídil tohle. Proč tohle? Protože tyhle auta znám od 80tých let (není to moje první auto této řady), přesně vím kam šáhnout, mám spousty dílů, atd. Takže to není o penězích, ale o vztahu k této řadě 9x4. A jak říkám, je to na "hraní" - na zábavu - na běžné ježdění mám jiné auto. Jen pro doplnění - je to základní model z roku 1985, obsah 2,5, výkon 163 PS, transaxle, kola 245/45/16" a 225/45/16" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Hammer_Time Odesláno 18. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2009 Obnovení vlákna po více než půl roce - zajímavé. Auto neméně zajímavé...mám rád tyto staré klasiky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
old black Odesláno 19. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2009 Renovace se blíží do finiše! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 19. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2009 (upraveno) Ahoj všeci, také si dovolím přidat zde obrázek své "hračky". Krom probouzející se vášně k hodinkám mě také baví se "šťourat" v autě, v klidu, beze spěchu... tak jsem si pořídil tohle. Proč tohle? Protože tyhle auta znám od 80tých let (není to moje první auto této řady), přesně vím kam šáhnout, mám spousty dílů, atd. Takže to není o penězích, ale o vztahu k této řadě 9x4. A jak říkám, je to na "hraní" - na zábavu - na běžné ježdění mám jiné auto. Jen pro doplnění - je to základní model z roku 1985, obsah 2,5, výkon 163 PS, transaxle, kola 245/45/16" a 225/45/16" Zdravím tě kolego! krásnej zachovalej kousek, jde vidět že se s tím mazlíš PS: jezdíš na nějaký Porše srazy? Upraveno 8. dubna 2009 uživatelem Jeremy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 19. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2009 Zdravím tě kolego! krásnej zachovalej kousek, jde vidět že se s tím mazlíš PS: jezdíš na nějaký Porše srazy? Ahoj kolego, kousek je zachovalý, nicméně teď prochází menší renovací (nový celolak + přečalounění sedadel, mechanika je ok). Na nějaké srazy se chystám, určitě na letní 924/944 sraz v Čáslavi a možná v září do Liberce. I ve Zlíně má něco být, tak uvidíme. Dalik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 20. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. března 2009 Ahoj kolego, kousek je zachovalý, nicméně teď prochází menší renovací (nový celolak + přečalounění sedadel, mechanika je ok). Na nějaké srazy se chystám, určitě na letní 924/944 sraz v Čáslavi a možná v září do Liberce. I ve Zlíně má něco být, tak uvidíme. Dalik Do Zlína bych se možná i podíval, ale nevím jestli tam uvítají 911náctistu Bývají tam i jakýkoliv 911ky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 20. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. března 2009 Do Zlína bych se možná i podíval, ale nevím jestli tam uvítají 911náctistu Bývají tam i jakýkoliv 911ky? Upřímně - nevím, ještě jsem ve Zlíně na sraze nebyl. Ale pochybuji, že by Tě někdo s 911 vyhnal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 20. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. března 2009 Renovace se blíží do finiše! tohle když vidím tak si vždycky vzpomenu na film Bohové musí být šílení. Scéna s "parkovací brzdou" nebo to jak "Antikrist" vylezl na strom :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel_h Odesláno 20. března 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. března 2009 A jaké hodinky k tomuto? http://www.ktm-x-bow.com/Gallery.2116.0.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Titan Odesláno 7. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2009 tak jsem si udelal radost, vim, ze nekteri z vas tuto znacku nemusi,ale ja jsem nadsenej, no hodinky pockaj no lepsi foto, dodam, to je jen tak na okraj jinak par parametru model 164 V6 turbo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbenny Odesláno 7. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2009 Auto a babetu mam sice taky, ale nejvetsi radost mi delat tahle kraska a rad ji sedlam kazdy den Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlos Odesláno 7. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2009 tak jsem si udelal radost, vim, ze nekteri z vas tuto znacku nemusi,ale ja jsem nadsenej, no hodinky pockaj no lepsi foto, dodam, to je jen tak na okraj jinak par parametru model 164 V6 turbo Gratuluju. V6 je 2.0? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Hammer_Time Odesláno 7. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2009 Gratuluju. V6 je 2.0? V6 bude minimálně 2.5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischa Odesláno 7. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2009 164 V6 turbo by měl být dvoulitr, 202 koní, 271Nm / 3000 ot./ to je super při takových otáčkách!/ 237 km/h a 8,2 z 0 na 100. Jestli to je ono, tak je to paráda, jen ta tarakce předního náhonu bude problematická. Ale parádní supervozítko, když se nesype Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubisko Odesláno 7. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2009 Ahoj kolego, kousek je zachovalý, nicméně teď prochází menší renovací (nový celolak + přečalounění sedadel, mechanika je ok). Na nějaké srazy se chystám, určitě na letní 924/944 sraz v Čáslavi a možná v září do Liberce. I ve Zlíně má něco být, tak uvidíme. Dalik Ozvi se mi prosim, az budes vedet termin te Caslavi. Mam to z Kutne Hory, coby jeden kamenem dohodil a aspon pri te prilezitosti zase procpu trochu krasy do mistniho vydani Deniku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Titan Odesláno 8. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2009 presne tak V6 2.0 Turbo 148kW zvuk sestivalce je vazne neco uzasneho Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honny Odesláno 8. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2009 Hezke, hezke ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se