Pavlos Odesláno 8. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2009 presne tak V6 2.0 Turbo 148kW zvuk sestivalce je vazne neco uzasneho To jo. Mám GTV V6 24V Lusso. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Slanina Odesláno 8. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2009 Auto a babetu mam sice taky, ale nejvetsi radost mi delat tahle kraska a rad ji sedlam kazdy den Pekne nablejskana kola Jen mi na ni chybi v predu stejny blatnik jako vzadu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrakodrap Odesláno 9. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2009 Taky se musím pochlubit. Mám novou lásku . Má sexy zadeček. Jmenuje se Z... Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 9. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2009 Taky se musím pochlubit. Mám novou lásku . Má sexy zadeček. Jmenuje se Z... Gratuluju . Jak me Z moc nebavi, uznavam, ze ma svoje kouzlo. Davej jen bacha na mokru .. ale to urcite vis sam . Recenzi 350Z v Top Gearu si muzes uzit v osme epizode druhe serie . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 9. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2009 Taky se musím pochlubit. Mám novou lásku . Má sexy zadeček. Jmenuje se Z... GRATULUJI!!! Nekdy koncem 90tych let jsem mel predchudce - 300ZX, 3,0V6 twinturbo, targa strecha, plna vybava. Bylo to hodne luxusni svezeni. Jinak nevim jak se chova tohle, ale u 300 zx bylo dost zakerne pridani plynu v zatacce - porad nic, a najednou to skublo a uz to letelo bokem :-) Tak at slouzi! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 30. dubna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2009 Pozdrav všem přítomným, nechystáte se někdo příští pátek (tj. 8.5.) do Zlína na sraz Porschí? Viz: zde. Já tam nejspíš pojedu, a pokud bude soutěž o nejotřískanějšího poršáka, tak ji vyhraju (mělo už být v novém laku, ale kvůli krizi a personálním změnám se mi pořád posouvá termín v lakovně). Pokud někdo dorazíte, třeba se potkáme :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dali Odesláno 1. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2009 (upraveno) Do Zlína se nechystám, je to pro mě hodně z ruky, ale byl jsem se synkem na výletě v Lánech a udělal jsem pár fotek mého koníčka, teda 480 koníčků . Fotky nic moc, ale myslím, že modelka stojí za to. Upraveno 1. května 2009 uživatelem Dali Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 1. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2009 Taky se musím pochlubit. Mám novou lásku . Má sexy zadeček. Jmenuje se Z... Mám tuhle káru rád!!! Ale jak už se tady ozvalo, bacha na mokru... Málem jsem s ní natočil svojí verzi Kobry 11 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 1. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2009 Dali: Padám na prdel a závidím (týká se též tvého bicyklu) - samozřejmě v dobrém. Dosytosti užívej slunečných dnů s Tvými stroji. P.S. Fakt jsem paf a musel jsem to napsat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 1. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2009 Porsche 911 jakékoliv verze je asi jediné auto na světěm, které pokud bych řídil, tak bych měl možná i trošku strach nebo tak něco Zatím jsem jen tak nasucho seděl v 911 3.0 SC, ale neodvážil jsem se projet se Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dali Odesláno 1. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2009 PhoeniX : Díky snažím se užívat si sluníčka. Turbo mám už od srpna loňského roku, ale tohle jsou první fotky. Nebyl čas ani nálada a fotím strašně nerad. Dneska bylo tak nádherně že mi to nedalo a pár fotek jsem udělal. Tada: Je to stejné jako každé jiné auto, můžeš s ním jezdit v normálním i hustém provozu, nijak se neliší. Rozdíl je v tom, že tam kde ostatní auta se zrychlením a výkonem končí, tak Turbo je na čtvrtině Moje maximální rychlost byla 305, ale o tom to moc není nejkrásnější je zrychlení a to i třeba ze 100 na 200, zarazí tě to do sedačky a nemůžeš se ani nadechnout. Pokud jedu s lehkou nohou tak si vezme asi 11l/ 100km, ale to mi moc nejde většinou 16 - 19l, ale vůbec mě to nevadí za to svezení to stojí. Nejradši mám zatáčky dostatečně přehledné, abych viděl co je za nimi. Na dalnici je to otrava. Překvapilo mě, že většina řidičů, i když jedu jen o málo rychleji než oni, tak uhýbá okamžitě do pravého pruhu a pokud jedu jiným autem tak neuhnou a ani se nesnaží. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 Dali: Tak já samozřejmě vím, že nové Turbo už zdaleka nebude ta zákeřná bestie, jakou 911 bývaly před 40ti lety. Ale podle mě je potřeba, abych se alespoň jednoho auta na světě bál Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 ...............Ale podle mě je potřeba, abych se alespoň jednoho auta na světě bál Tady máš ještě jedno, Plymouth Road Runner by Tě zarazil do země . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 (upraveno) ... že většina řidičů, i když jedu jen o málo rychleji než oni, tak uhýbá okamžitě do pravého pruhu a pokud jedu jiným autem tak neuhnou a ani se nesnaží. To znám. Když jedu svým, i když rychleji než většina ostatních, nikdo neuhne. Naopak, pokud mají pocit, že je předjíždí slabší auto, ještě zrychlují. Nechci paušalizovat, nejsou to všichni, ale většina. A třeba s S-klasou mi uhýbají. Dnes už je má skoro každý, ale ze začátku takhle fungovaly i xenony. Upraveno 2. května 2009 uživatelem Kamil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 Snow: Superbird je bomba. Krásná fotečka. Vysokej podvozek a celková houpavost musej bejt ve vyšších rychlostech kulervoucí adrenalin jak prase. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 ... kulervoucí adrenalin jak prase. Teda tolik poetiky bych od tebe nečekal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 Snow: Superbird je bomba. Krásná fotečka. Vysokej podvozek a celková houpavost musej bejt ve vyšších rychlostech kulervoucí adrenalin jak prase. Svatá pravda, přidám ještě detail Road Runner v detailu, aby jste viděli rychlého ptáka . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 Kamil: Já to znám z plejstejšny, tudíž je to poetika podložená praxí :-) Beep-Beep... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 2. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2009 Snow: Tak "vintage" ameriky jsou kategorie sama pro sebe Těch se taky bojím, ale trošku z jiných důvodů než Porsche 911 Ale stejně je mám rád Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
staff972 Odesláno 4. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2009 (upraveno) Upraveno 4. května 2009 uživatelem staff972 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se