Přejít na obsah

Auto který neexistuje


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 231
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Uz nevim jak ta 07 outback, ještě jsme nemeli prcky, ale u te 3.6 je vzadu mista strasne moc oproti volvu. Zase volvo ma lepsi kufr, ma nižší nakladaci hranu ci jak se to mu říká a hlavne diky tomu krabicoidnimu tvaru je ten kufr maximalne vyuzitelnej a ve dvou se z toho da udelat prima ,,cundrkara´´.

Ja si chtěl jako lek na krizi stredniho veku nadělit nejakej soudobej sportacek, ale nakonec jsem se rozhodl, ze na to kaslu a nebo si koupim 2kovou radu volva, nejlepe POLARa. Me se to strasne libi:) Tak nejak vůbec zjišťuju, ze jsem s modernich aut vylecenej:)

tl

Ještě doplnim, ze ten forester je celkove uvnitř mensi nez outback. do kufru kocarek a je konecna.

jo jenze 3.6 je novejsi model (ma ho kolega) a rekl bych ze to je uplne jine auto.

prave 09 ma jeste bezramove dvere a je to krasny auto, ale mensi nez jsem cekal a hlavne to bylo v dobe porizovani mimo rozpocet.

 

a to same resi YPO - cena do 200K kc outback 2010 a novejsi nekoupi

 

XC70 sice prohraje pri porovnani 4x4 pohonu se Subaru, ale je to podle me pohodlnejsi a lepsi atp...

Odesláno (upraveno)

a co jít cestou, že koupíš levný auto a dáš mu pořádnej servis

třeba tady:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/blazer/15263911?goFrom=list

 

motoru nic nebude, tenhle se nedá utahat, takže nechat udělat komplet nápravy, brzdy, převodovku, tzn tak 100 tisíc - a má

 

š čupr káru s koulema za stopade

Klidně si popovídej s nějakým servisákem, jestli a za kolik by to dal (a vydělal), budeš se divit (v tom kladným slova smyslu) :D

 

E: A hele, ještě lepčí:

 

http://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/blazer/15907233?goFrom=list

Upraveno uživatelem morepower
Odesláno (upraveno)

a co jít cestou, že koupíš levný auto a dáš mu pořádnej servis

třeba tady:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/blazer/15263911?goFrom=list

 

motoru nic nebude, tenhle se nedá utahat, takže nechat udělat komplet nápravy, brzdy, převodovku, tzn tak 100 tisíc - a má

 

š čupr káru s koulema za stopade

Klidně si popovídej s nějakým servisákem, jestli a za kolik by to dal (a vydělal), budeš se divit (v tom kladným slova smyslu) :D

 

E: A hele, ještě lepčí:

 

http://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/blazer/15907233?goFrom=list

Měl jsi někdy takový auto? Já ano. A jestli se nemýlím, má tohle tuhou (minimálně zadní) nápravu a bude v každý zatáčce a na roletách poskakovat jak sfetovanej tajtrlík. Tohle je spíš kára pro uhrovatý uličníky s holým zadkem, který chtěj z rozpadlýho symbolu kapitalismu v tátově garáži udělat něco, čím by ohromili holky na vesnický tancovačce až k nim zase po sto letech dorazí Argema v pruhovanejch kamaších.   :cheers:

I když cesta koupit levný auto a za ušetřený prachy udělat pořádnej servis, není taky úplně špatná. Jen je problém, že dobrým servisem schnilý auto nezachráníš. To by jsme se už potom museli bavit o renovaci karoserie - rámu. A to je bohužel běh na dlouhou trať a za úplně jiný peníze.

Mě se Ypouši docela líbí tohle...i když je to z jiné stáje. Je to držák, přelomovej rok 2000, kdy se ještě dělala spolehlivá a elektronikou neprošpikovaná auta.....ale nejsem na Toyky specoš, takže se k tomu vyjádří možná někdo povolanější. Volvo a Subaru je ale imho na běžný ježdění určitě vhodnější.   

Upraveno uživatelem Cyril
Odesláno

Stepino- jasny, ta 3,6 tam byla jen pro srovnani. Pro YPA jsem myslel tu 2,5l z ´07, to uz se za ty peníze myslim da.O te xc jsem to psal, jizdne sice horsi (muj názor), ale jinak hezci, pohodlnejsi atd. Proto jsem se vratil na v70ku:)

Cyril- ja bych ji bral hned:) Jsem LCckovej. V rodine nam jezdi takova devina z roku 2002, kupovana nekdy 2004/2005. Aktualne něco přes 200t km. Není to zadna raketa, ale pohodova jizda okolo 130kmh není problém, cruisovat po okrskach 70-100kmh taky OK, spotřeba 9-13l, dle toho jak jezdis. Prumer okolo tech 11ti. Ac japonec, tak to není zadna exotika. Servis naprosto v pohode, dily taky. Je jich v Evrope hodne, takze  spousta druhovyroby. Když něco není skladem, Toyota to umi během par dni dodat z cent skladu, který je tusim v NL. O vlastnostech v terenu se asi nemá smysl bavit, s min uprav je to auto na cestu kolem světa:). Ta co znam není v kuzi, takze sedacka ridice prosezena, vyreseno potahem. Tapec na dveřích se zacal trhat, také opraveno za par kacek. Origo elektrony ,,oloupany´´. Predpokladam, ze budou takove všechny. Tak bud renovace nebo neresit. Nefunguje naklonomer a kompas, stejne to nikdo nikdy nepouzil. Zacinaji se delat puchýřky na patych dveřích, lemy blatniku a na mistech kde je otlucena od kaminku - haupna. Casteji se dělala rucni brzda. Nedavno se uplne rozsypaly trubičky od topeni. Vyreseno za par kacek nejakou instalatérskou sadou. Motoricky super. Olej nezere. Na naftu celkem rychle zacne topit. Klima dostatecna. Když se daji jiné zarovky nez origo, tak casteji praskaj. To je asi tak vse na co jsem si vzpomel.

Ja v LC jezdim všude a rad, ale uznavam, ze na normalni jezdeni je kombik lepsi.

tl

Odesláno (upraveno)

Měl jsi někdy takový auto? Já ano. A jestli se nemýlím, má tohle tuhou (minimálně zadní) nápravu a bude v každý zatáčce a na roletách poskakovat jak sfetovanej tajtrlík. Tohle je spíš kára pro uhrovatý uličníky s holým zadkem, který chtěj z rozpadlýho symbolu kapitalismu v tátově garáži udělat něco, čím by ohromili holky na vesnický tancovačce až k nim zase po sto letech dorazí Argema v pruhovanejch kamaších.   :cheers:

I když cesta koupit levný auto a za ušetřený prachy udělat pořádnej servis, není taky úplně špatná. Jen je problém, že dobrým servisem schnilý auto nezachráníš. To by jsme se už potom museli bavit o renovaci karoserie - rámu. A to je bohužel běh na dlouhou trať a za úplně jiný peníze.

Mě se Ypouši docela líbí tohle...i když je to z jiné stáje. Je to držák, přelomovej rok 2000, kdy se ještě dělala spolehlivá a elektronikou neprošpikovaná auta.....ale nejsem na Toyky specoš, takže se k tomu vyjádří možná někdo povolanější. Volvo a Subaru je ale imho na běžný ježdění určitě vhodnější.   

 

 

Neměl. Náprava je měkoučká, teda pardon, obě. Vychází to z tlumičů a geometrie :-)

Jinak moc hezky napsaný, docela vtipně :cool02:

 

Shnilý auto z fotky nepoznám...

Ta toyota vypadá dobře, až na cenu dílů, ale dobře.

Upraveno uživatelem morepower
Odesláno

tak sem nasadil trasery a vyrazil .

... po pěti kilometrech sem zjistil, že máma má plnou nádržku letní směsí samo, že zamrzlou ..... super ...

.. v AAA je všechno zamrzlý a na place nikdo páč je zima , tak sem tam asi dvacet minut bloumal a jel do pr*** ..

.... po cestě sem se eště zastavil v Auto ESA, že se podívám na jedno subaru, který tam už není :D  ..

.... tak sem tam taky chvilku bloumal a jediný auto který mňe oslovilo bylo todle volvo ..... tak to asi nechám na jaro nebo co .

.... po cestě zpátky sem se zastavil v podzemí Edenu, aby to jako rozmrzlo ..... sežral sem 1 mekdonald, koupil mámě p..ovinku k dnešnímu výročí ..... sumasumárum ten výlet stál 2t a nic ...

 

... to je všechno

YPO, nechce se mi listovat zpět, ale není to náhodou ta samá XC70, co jsem Ti tu házel v doporučení x stránek nazpět? Já bych podle barvy tipnul, že na 99% je to ona. Vypadá celkem k světu, píší, že je po prvním majiteli, navíc jestli jsem to pochopil z popisu správně, tak je to nové koupené v ČR a tudíž ten první majitel, je opravdu první celkový, nikoliv první v ČR.

 

Jen bych se chtěl ještě vrátit k tomu, co tu někdo psal. Tahle motorizace si nebere 9, ale v Praze 12-13 dle stylu jízdy, venku se to dá zklepat pod 10, možná i k 9, ale primárně to Prahu jezdí dlouhodobě kolem 13 litrů (žádnej klobouk, žádnej závodník - prostě klasika) - vlastní zkušenost. Těch 154kW nejede vůbec špatně. No a co se servisu týče, tak je to na úrovni VW - něco levnější něco dražší, ale jinak je to auto veskrze držák s "ojedinělým designem", není to stejný, jak ty dnešní koncernový povozy a oproti koncernu se to nekrade a je to extra pohodlný. Jediná věc na kterou jsem u Volva alergický je automat, dokud drží je to pohoda, jakmile odejde je to finanční kolaps v ceně staré jedničkové 70, proto bych už znovu automat ve Volvu nechtěl. 

 

  • Nadčasový a originální design
  • Bezpečnost
  • Pohodlí a komfort cestování
  • Variabilní zavazadlový prostor
  • Ergonomie ovládacích prvků

       - Spotřeba

       - Dražší díly

       - NEBRAT automat

 

Dobový povídání: http://www.autorevue.cz/volvo-xc70-svedsky-allroad-test_3

Odesláno

XC70: Pokud u  manuálu umře dvouhmota tak je to za cca 30-40t, takže taky nic moc..

Důležité je pořádně zkontrolovat funkčnost AWD, tradiční bolístka u VOLVA ( strhnutý tícícihran, vadná úhlovka )

Odesláno

O tom AWD jsem psal, ze se to rado podela. S tou spotrebou nesouhlasim. Na cca 50tis km, z toho pres tyden pravidelne od Karlstejna, po Strakonde na Smichov a vecer zpet + dalsi jezdeni mesto/mimo atd byla prumerna lehce pres devet na compu. Ja to nikdy neresil, tak jsem to neprepocitaval jak to keca. Byl to manual.

tl

Návštěvník YPO
Odesláno

kucí já ještě nic nekupuju .... pouze se mi v tý záplavě naleštěnejch aut bez duše a z druhý strany vraků to volvo líbilo nejvíc, ale rozhodně pro něj v pátek nepomažu .... leda by bylo vo padesát levnější, když uš bude vo rok starší :)

Návštěvník YPO
Odesláno

Nissan Juke

hnusný auta maj vlastně taky duši .... žijou sí svým životem ..... v tomhle případě bych dal přednost citroenu kaktus

Odesláno

Když už jsme u Nissanu, co nový Pulsar? Opravdu prostorný, za dobré peníze, rodiiné auto. Jel jsem v něm už několikrát a celkem příjemný.

Nissan_Pulsar_2015.jpg
Návštěvník Zmizík
Odesláno

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...