Přejít na obsah

Tanovo toulani


Doporučené příspěvky

Jsem rád, že jsem vyrazil. Bylo teda víc lidí, než je normal, ale dalo se to ještě. Nože jsem zatím dal k ledu, teď vybírám sluneční brýle :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 3tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Každá chvilka u vody dobrá, léto je krátký :(

Se slunečníma brejlema jsem mimo hru. U brejlí jsou nejdůležitější filtry a AR. Ty svoje už mám 11let. Obyčejný sklo, žádnej plast co se dodrbe. Ale mám slabý, tak to jde. Mít silnější, taky bych musel do plastu. A další mojí podminkou je žádný drátky u nosu. Plnej tvar. To se zas rádo ohejbá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Léto krátké, na druhou stranu, ještě že máme čtyři roční období.

K těm brýlím, Ray-Ban-pilotky mám 20 let. Kupováno ještě, kdy tahle firma dělala fakt kvalitu. V současné době tuhle firmu nechci. Mám své důvody. Sklo vs plast, každé má svoje výhody a nevýhody. Sklo je držák, plast je lehký. Ta váha hraje určitě svou roli, vzhledem k tomu, že jsou i dny, kdy brýle nasadím v 08:00 hodin a sundám třeba ve 20:00 hodin. Dříve bych řekl určitě sklo, ale další sluneční brýle-plastové, co mám už druhý rok, a žádný škrábanec na skle. Jsem zvyklý, pokud nemám brýle na očích, nebo na hlavě, tak je dávám do pouzdra. Duležitým faktorem pro mě je polarizace, bez toho ani ránu. Ten problém s drátkama u nosu, to je zajimavý postřeh. Ten problém nastává u hodně lidí. Plný tvar je praktičtější, ale pak zase ti ty brýle musí 100% sedět, což je vlastně základní pravidlo pro výběr. A co zabarvení skel? Každé oko nepřijme všechny varianty, orientace v prostoru atd. Osobně nemusím šedé skla, hnědou bych také asi nechtěl, takže asi zelená. Je toho spousta, co musím ještě načíst a prodiskutovat s odborníky. :D
A ještě ve hře budou samozabarvovací skla, tam musím ještě zjistit rychlost toho zabarvování a odpovídající intenzitu. Vždyť mě znáš, vůbec nespěchám s výběrem. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám dioptrické na dálku, takže nonstop. Samozabarvovaci mi zpusobovaly bolesti hlavy a někdy zustavaji zabarvene i v osvětlení, kdy to není žádoucí. S tim materialem na skla jsme se hezky shodli. Drátky u nosu, moje první brejle to měly, ale to je davno a do 40 jsem trpěl i astigmatismem. Pak se to srovnalo. A u něj díky posunutemu úhlu musí člověk koukat přesným úhlem skrze naměřené sklo, jinak jsou migreny a problemy s viděním. Na brejle jsem si zvykl tak, že jsou mojí nedilnou součástí. Astigmatismus zmizel, na dalku mám -1,5, to není moc a na obou očích stejně. Takže obyčejný skla s filtrama a AR. To je taky zajímavý, na brýlích jsem ho nikdy nepoškrábal a na hodinkách to jde. Brýle proti sluníčku nenosim nikdy. Sluníčko mi vubec nevadí a filtry mám.

Teď ke slunečním. Hlavně ať mají UV filtry, doložený, že je fakt mají. Jinak je to pr.ser. Na sluníčku se Ti zornicky stáhnou, aby do nich tolik paprsky nemohly. Když máš ale sluneční brýle, zůstanou normálně roztažený. V ten moment do nich pere veškeré záření naplno a hrozí i jejich poškození. Takže hlavně filtry. S barvou Ti neporadím vůbec, nenosím je, ale určitě bych volil ty, které nemění barevnou realitu okolí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak to čtu, můžu být rád, že vidím dobře. To jsou patálie. :(

K těm slunečním, neboj bude to kvalita. Žádný modní výstřelek, ani nic okázalého. Po technické stránce ale budou top.

Výborné sluneční brýle jsou pro mě už léta duležité. A oči si chráním už od mládí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Husův sbor - Praha 6.

Zbudován v letech 1925–27 jako bohoslovecká kolej a sídlo úřadu patriarchy a zakladatele Církve československé (později Církve československé husitské), dr. Karla Farského. Autorem návrhu stavby byl architekt Jiří Stibral. Jedná se o desetipodlažní objekt s mírně předsunutou věží (42 m), která je zakončena jednoduchou střechou ve tvaru jehlanu.

Zde je zdroj informací, autorům moc díky.

https://mapy.cz/s/mobugedave

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Husův_sbor_(Dejvice)

20200806_083735_copy_1837x3023.jpg

20200805_223338_copy_2268x2382.jpg

20200806_083858_copy_2475x2703.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, obě budovy jsou úžasné. Na první pohled jsou si podobné a přitom mají tolik odlišností. O té v Karlíně vím, o této jsem neměl tušení. Úžasné město, stále mě překvapuje. Určitě se tam budu rád vracet, dát cigárko na lavičce. Takový menší-rychlý relax.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daemonultimate: mé skromné fotky nedokáží zachytit to co lidské oko     :D

bandicoot: těch garáží jsem si všiml, mají to tam dobře vychytané. Jó, Praha 6 je drahá adresa..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba jsi tam dlouho nebyl :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidíš, že jsi se přiznal a hned je ti lépe. :D

To říkám furt, přiznání je úleva.:cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Autodrom Sosnová.
Byla možnost se v rámci zaměstnání podívat na výše uvedený autodrom. Toho jsem využil a podrobil jsem se náročnému celodennímu testu, který byl zaměřen na různorodé krizové situace, jež nás mohou potkat jako řidiče v dopravě. Byla to další zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem se zúčastnil.
Zde jsou informace o areálu autodromu. Autorovi moc díky.
https://www.autodrom.cz/areal-autodromu/
Areál Autodromu
Areál je určený pro pořádání motoristických akcí. Využívají ho motorkáři, provozuje se zde rallycross, ralye, supermoto, liftink a závody motokár. Areál je využíván i amatéry a širokou veřejností pro pořádání různých akcí. Každoročně se zde pořádá Mistrovství republiky v rallyecrossu.

Celý areál autodromu se dá rozdělit na 3 hlavní a samostatné okruhy a to asfaltový, šotolinový a offroadový okruh. 
Přičemž asfaltový a šotolinový na sebe ve dvou místech přímo navazují a je tak možné jezdit oba povrchy zároveň jako jeden okruh.

Offroadový okruh disponuje mnoha náročnými překážkami stupňovanými dle obtížnosti zdolání, jeho využití není tedy určeno pouze pro testování “pravých” offroadových vozů, ale i pro třídu stále oblíbenějších vozů SUV. Nabízí možnost vyzkoušení křížení náprav, bočního náklonu, offroad schody, brodění, stoupání/klesání 30-50° a to na zpevněném i nezpevněném povrchu.

 

20200811_095753_copy_2570x2629.jpg

20200811_095952_copy_2268x2528.jpg

20200811_100201_copy_2268x2139.jpg

20200811_100549_copy_1965x2179.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20200811_101403_copy_1965x2620.jpg

20200811_101926_copy_2268x1862.jpg

20200811_102131_copy_2268x2685.jpg

20200811_102450_copy_2268x3024.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info., ale já to mám rád jen v rámci pracovní doby, nechci za to platit. Naopak, musí zaplatit mně. :DTěch školení a kurzů, co se týče ježdění a dopravy, mám už takhle nad hlavu.  

Já jdu raději pěšky do přírody. 🌲

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...