Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 100
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

  • po 2 týdnech...
  • po měsících...
  • Po letech...
  • po měsících...
  • po měsících...
  • po 2 týdnech...
V 17. 1. 2024 v 13:23, AndyAaron napsal:

Gratuluju a drzim palce, at to na furt je ;) 

Děkuji. 

První letošní přírůstek je Junghans, ty sem ještě neměl:

IMG_20240126_135210.thumb.jpg.c6b5f3ae6506fc086bf8955c23be81c1.jpg

Dá-li Celní správa, do týdne dorazí i první GMT, chobotničky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Tak jsem v prosinci vyměnil zelenou jedničkovou kombi Fábku za italského červeňáka, pardon, Fiat Tipo kombi s barvou AMORE 😁. Jenže už mi nepasují hodinky. Jaké byste si koupili hodinky s červeným cifrem🤔?

20240214_130859_LI.jpg.a187a3a86a27499a6e2e97fb149f3c0a.jpg

Inked20231219_143937_LI.thumb.jpg.f7314f966da7025906d201441c0b4323.jpg

Inked20231219_143921_LI.thumb.jpg.c383b35fd8b0734617d03bc7c986d836.jpg


Kdyžtak Fábka je teď na prodej za 20kkč, jízdně stále jak nová, 74kW PDčko 1.9TDI, 362 000 km najeto. Klima nejede snad 10 let (asi by stačila nová náplň, nevím nepoužívali jsme, přítelkyně to nenávidí), na radio se moc nechytá, zadní okýnko se musí vytáhnout nahoru zepředu, stropnice přilepená, vrchní vrstva laku se loupe. Výhřev sedaček je odpojený, ani nevím proč.

Rozvody jsou dělaný ve 280, výměna oleje každý rok, loni vyměněny obě přední stahovačky. Koroze klasika - pátý dveře, prahy. Prostě bolístky téhle verze, u modrých se mi zdá, že se lak povedl více. Nakupovat chodím pěšky s batohem, takže ani nezažila krátký trasy. Na Polarisech v zimě se snad nedá zapadnout, jsou k tomu ještě původní alu kola.

Jezdím s ní stále rád, všude se vejde, brzdou provozu není, nebojím se ji nechat kdekoliv, protože tohle už nikdo neukradne a sídlištní šrámy navíc nejde poznat. Ta výbušnost PDčka je oproti dnešní líným dieselům skvělá, po městě na trojku má pružnost, že než v novém autě DSG vymyslí rychlost, Fábka už dávno mezeru zaplnila. Kdyby se za 60-70 nedaly koupit pěkný kousky, tak bych snad sehnal jinou kastli, protože motor najede v pohodě další stovky tisíc km. Taky při průměrné mzdě 17 000 Kč stála naprostou raketu - 468 000 Kč v základu! Jezdil jsem teď Fábii trojku, čtyřku i nového Arteona SB, ze zpracování zmíněných je mi po přesednutí do Fábky smutno.

Měla pravidelný servis v Rupeximu, řídí se vážně parádně. Nic nevrže, nemlátí. To auto miluju a to jsem najel tisíce km s bestií bez ESP, bez posilovače co měla 932 Kg a 432 koní. O víkendu jsem projel tátovu novou Alpinu 110S a větší sranda je s Fábkou - ty přesné meziplyny (ano, i s naftou se to dá natrénovat), úzké auto, splynutí řidiče se strojem,... Ten pocit, když člověk autu vyhoví, neustále trefuje ideální otáčky, protože holka už má věk, zaslouží si hezké chování... Asi jsem v polovině třicítky dozrál do stavu, kdy si budu muset koupit pro radost nějakej starej krám :D.

Fiat s multijetem je slušný duchovní nástupce, byť je o 30 cm delší. Oproti Fábce slabší posilovač a tupější motor dole, ale to se dalo čekat. Co bych vypíchnul je podvozek. Nevím, jak to špagetky udělaly, ale je fakt fenomenální. Relativně pohodlný, přesto přesný doplněný o na moderní auto nezvykle upovídané řízení co do odezvy (tj. nerovnosti/koleje se přenáší, ocenil bych o fous více infa do prstů). Především je předek i zadek stejně tvrdý, narozdíl od čehokoliv z VAG, tudíž se nerozhoupe, ale kultivovaně vše rychle dotlumí. Interiér je plasťák jak v Doblo, ale to pro mě není podstatné. Je to 2018, takže ještě bez adblue a bez druhého DPF, poslední jednoduchý auto, přesto Euro 6. Docela simply clever věc jsou ostřiky čelního v kapotě přímo nad motorem, takže v zimě hned stříkám i při těch ledovkách. Co mě trochu zaskočilo je absence kontrolky nedstatku kapaliny v nadržce - myslel jsem, že mi prodejce kecal a i přes dolití zamrzla, ale jen došla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za tipy :). Nějak jsem promeškal desetileté výročí na Chronomagu... Nedávno mi dorazily po dlouhé době nové hodinky. Kupuju furt něco, ale jen vintáž z druhé ruky. Kromě moonphase jsem nikdy neměl gmt a to se muselo napravit :)

Takže... 41 mm a jsou to quartzky. Zvažoval jsem i automaty kvůli hezčímu cifru, ale tyhle si chci nechat nafurt a quartz mi sedí víc. Nebudu dál zdržovat, zde jsou mé nové chobotničky:

20240208_131714.thumb.jpg.eabd56fb93218ca1693a6c64a54896c3.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...