AndyAaron Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 2019 Dej priste vedet, vezmu to za tebe. V Parizi jsem jeste nebyl... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svatoslav Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 2019 Paříž dobrý, ale to teplo Ti nezávidím, ty Certinky to ano, škoda, že se už nevyrábí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 11. července 2019 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. července 2019 Mariánský příkop Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 26. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2020 Naživo tedy velké překvapení! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daemonultimate Odesláno 26. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2020 Parádní fotky. A na služebky teď raději nejezdi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 10. září 2022 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září 2022 (upraveno) Poslední dobou se bavim timhle . Snad se do Vanoc přestěhujeme. Upraveno 10. září 2022 uživatelem VitekB Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 28. ledna 2023 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2023 (upraveno) Malý update Ještě mi tam chybí Želvy Upraveno 28. ledna 2023 uživatelem VitekB Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 17. ledna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. ledna Tak sem pořídil field pětky a želvy, obojí prodal a koupil něco nehodinkového snad nafurt : Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyAaron Odesláno 17. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. ledna Gratuluju a drzim palce, at to na furt je Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 26. ledna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna V 17. 1. 2024 v 13:23, AndyAaron napsal: Gratuluju a drzim palce, at to na furt je Děkuji. První letošní přírůstek je Junghans, ty sem ještě neměl: Dá-li Celní správa, do týdne dorazí i první GMT, chobotničky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 14. února Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února Tak jsem v prosinci vyměnil zelenou jedničkovou kombi Fábku za italského červeňáka, pardon, Fiat Tipo kombi s barvou AMORE . Jenže už mi nepasují hodinky. Jaké byste si koupili hodinky s červeným cifrem? Kdyžtak Fábka je teď na prodej za 20kkč, jízdně stále jak nová, 74kW PDčko 1.9TDI, 362 000 km najeto. Klima nejede snad 10 let (asi by stačila nová náplň, nevím nepoužívali jsme, přítelkyně to nenávidí), na radio se moc nechytá, zadní okýnko se musí vytáhnout nahoru zepředu, stropnice přilepená, vrchní vrstva laku se loupe. Výhřev sedaček je odpojený, ani nevím proč. Rozvody jsou dělaný ve 280, výměna oleje každý rok, loni vyměněny obě přední stahovačky. Koroze klasika - pátý dveře, prahy. Prostě bolístky téhle verze, u modrých se mi zdá, že se lak povedl více. Nakupovat chodím pěšky s batohem, takže ani nezažila krátký trasy. Na Polarisech v zimě se snad nedá zapadnout, jsou k tomu ještě původní alu kola. Jezdím s ní stále rád, všude se vejde, brzdou provozu není, nebojím se ji nechat kdekoliv, protože tohle už nikdo neukradne a sídlištní šrámy navíc nejde poznat. Ta výbušnost PDčka je oproti dnešní líným dieselům skvělá, po městě na trojku má pružnost, že než v novém autě DSG vymyslí rychlost, Fábka už dávno mezeru zaplnila. Kdyby se za 60-70 nedaly koupit pěkný kousky, tak bych snad sehnal jinou kastli, protože motor najede v pohodě další stovky tisíc km. Taky při průměrné mzdě 17 000 Kč stála naprostou raketu - 468 000 Kč v základu! Jezdil jsem teď Fábii trojku, čtyřku i nového Arteona SB, ze zpracování zmíněných je mi po přesednutí do Fábky smutno. Měla pravidelný servis v Rupeximu, řídí se vážně parádně. Nic nevrže, nemlátí. To auto miluju a to jsem najel tisíce km s bestií bez ESP, bez posilovače co měla 932 Kg a 432 koní. O víkendu jsem projel tátovu novou Alpinu 110S a větší sranda je s Fábkou - ty přesné meziplyny (ano, i s naftou se to dá natrénovat), úzké auto, splynutí řidiče se strojem,... Ten pocit, když člověk autu vyhoví, neustále trefuje ideální otáčky, protože holka už má věk, zaslouží si hezké chování... Asi jsem v polovině třicítky dozrál do stavu, kdy si budu muset koupit pro radost nějakej starej krám :D. Fiat s multijetem je slušný duchovní nástupce, byť je o 30 cm delší. Oproti Fábce slabší posilovač a tupější motor dole, ale to se dalo čekat. Co bych vypíchnul je podvozek. Nevím, jak to špagetky udělaly, ale je fakt fenomenální. Relativně pohodlný, přesto přesný doplněný o na moderní auto nezvykle upovídané řízení co do odezvy (tj. nerovnosti/koleje se přenáší, ocenil bych o fous více infa do prstů). Především je předek i zadek stejně tvrdý, narozdíl od čehokoliv z VAG, tudíž se nerozhoupe, ale kultivovaně vše rychle dotlumí. Interiér je plasťák jak v Doblo, ale to pro mě není podstatné. Je to 2018, takže ještě bez adblue a bez druhého DPF, poslední jednoduchý auto, přesto Euro 6. Docela simply clever věc jsou ostřiky čelního v kapotě přímo nad motorem, takže v zimě hned stříkám i při těch ledovkách. Co mě trochu zaskočilo je absence kontrolky nedstatku kapaliny v nadržce - myslel jsem, že mi prodejce kecal a i přes dolití zamrzla, ale jen došla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukassob Odesláno 14. února Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února Orient Kamasu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 14. února Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února před 3 minutami, lukassob napsal: Orient Kamasu Děkuji za tip :). Aktuálně mi nejvíc sedí asi Coctail Time Negroni, ty jsou taky zajímavý: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harwey Odesláno 15. února Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února pekne Farerky https://eur.farer.com/collections/aqua-compressor?utm_source=Klaviyo&utm_medium=campaign&_kx=dIRFlvcqpTUqTdCWUVnqc2cQTyezuiipjc2rckhBv_8.S4Amuv Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 15. února Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února Rado Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 17. února Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února Díky za tipy :). Nějak jsem promeškal desetileté výročí na Chronomagu... Nedávno mi dorazily po dlouhé době nové hodinky. Kupuju furt něco, ale jen vintáž z druhé ruky. Kromě moonphase jsem nikdy neměl gmt a to se muselo napravit Takže... 41 mm a jsou to quartzky. Zvažoval jsem i automaty kvůli hezčímu cifru, ale tyhle si chci nechat nafurt a quartz mi sedí víc. Nebudu dál zdržovat, zde jsou mé nové chobotničky: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 3. dubna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna Aliexpress sale 1 kus ze 4. Zvažoval jsem i jumping hour, ale nakonec vyhrála střídmější varianta, ty arabský čísla na jh se mi nelíbí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 11. dubna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. dubna Alík 2 ze 4. Proč vlastně Tudor Rangery nejsou s modrým dialem? Vypada to super. Tříručkovej mechaquartz je zajímavej, škoda ze takových hodinek není více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitekB Odesláno 11. dubna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. dubna Alík 3 ze 4, další mechaquartz VH31. Oproti DJ36 mm pouzdru je tohle subjektivně mnohem větší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 11. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 11. dubna Nemá tohle být kopie expů a ne dj? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se