Přejít na obsah

Jaké digitálky máte dnes na ruce


Návštěvník Chilliluk

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 8,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

před 4 hodinami, MartyH napsal:

Mám plasťáky F-85 s tímto modulem a taky mě pěkně potrápily, když jsem je dával do kupy... 🙂 

Diky a prizeptal bych se: ty dve male pruzinky jsi tam mel? a dal je zpet nebo to funguje i bez nich, nezkousels?

A at neco pridam... Dnes jsem interne neco resil s @Harwey a v ramci toho jsem dal na ruku todle...
Vim, ze to je uz asi pro Chocholouska, no bylo to treba -tak se do mne moc netrefujte... Diky))

IMG_20230510_120852.thumb.jpg.6a1416f44c18555174f0846da1bba8c9.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, akai napsal:

Diky a prizeptal bych se: ty dve male pruzinky jsi tam mel? a dal je zpet nebo to funguje i bez nich, nezkousels?

A at neco pridam... Dnes jsem interne neco resil s @Harwey a v ramci toho jsem dal na ruku todle...
Vim, ze to je uz asi pro Chocholouska, no bylo to treba -tak se do mne moc netrefujte... Diky))

IMG_20230510_120852.thumb.jpg.6a1416f44c18555174f0846da1bba8c9.jpg

Už je to sice delší dobu, ale mám takový pocit, že bez těch pružinek to nefungovalo. Mám dojem, že na dvě pružinky tam byly 3 nebo 4 možné dírky s kontakty (snad to nevyzní blbě... 🫢) a musel jsem kombinovat.

Jinak pěkná trojčátka máš na ruce 🙂. Úplně se mi vybavilo vyprávění dědy o konci války, jak tu chodili Rusové a na každé ruce měli rukávy z hodinek a nabízeli je se slovy "časy? časy?". 😄 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krásná trojce! Já bych si vybral ty uprostřed.

Jestli to chápu správně, tak ta pružinka je pod tímto plíškem:

yIMG_20230508_175909.thumb.jpg.69f5c9643483ba60285564ad118f39f2.jpg

ale ten já nesudal. Tak nevím jak se ta pružinka dostala ven? Baterku jsem dostal ven jen s odháčkováním toho zadního plýšku:

xIMG_20230508_180702.thumb.jpg.4a9beaf5f3594101ce774f24553009b6.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, jen ho chtěl jako levné lidové vozítko. Ale když zjistil, že při splnění všech bezpečnostních a jiných předpisů to finančně lidovka nebude, obzvláště s výrobou v Evropě, nakonec vše přenechal Mercedesu.

Mimochodem, kdyby si někdo chtěl koupit auto, na kterém výrobce nejvíce prodělal, tak na prvním místě je Veyron. "Na každém prodaném Veyronu totiž prodělá neuvěřitelných 117 milionů korun. A to se tohle Bugatti prodává za více než 30 milionů korun."  A pak hned druhý je historicky první model Smart ForTwo. Tehdy prý byla celková ztráta za tento model v přepočtu 85 miliard kaček. Každém kusu výrobce prodělal cca 120 tisíc kaček.

A pak je tu model Stilo, Phaeton atd.
No, až někdo jednou spočítá ztráty ze současné výroby elektromobilů, možná Smarta trumfnou.

Ale jinak je třeba druhá generace Smartu ukázkou mezinárodního projektu: Myšlenka od Švýcara, finální projekt a produkce od německého Mercedesu, výroba ve Francii, motor projektovaný v Japonsku atd.

Sorry, odbočka z vlákna, ale trochu hodinek tam na začátku bylo. Smart měl být mezi auty něco jako Swatchky mezi hodinkami...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle byl pohled kdy byla tehdy tato informace účelově vytržená z konceptu. Rozdíl v ceně výroby Veyronu a jeho prodejní ceně nebyl v červených číslech. To by nastalo až se započítáním nákladů na vývoj a počtu kusů do kterého by se to rozpouštělo. Jenže ten je irelevantní vzhledem k schválně zamýšlené exkluzivitě. Takže to není chyba nebo neschopnost, ale vlastně záměr výrobce. Zajímavé bylo, když Ferrari vyrobilo model F50. O tomto se nikde ani nepíplo, přestože to muselo být navlas stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...