Přejít na obsah

F1...


midloch

Doporučené příspěvky

Tak navazuji na naši diskuzi, kde já, jako obhájce WRC jsem argumentoval jeho větší reálností a lepšími jezdci...

Bylo mi vytknuto že to nemůžu srovnávat protože jsem ani na F1 závodech nebyl...

 

Dnes jsem se ráno vrátil z Nurburgringu, kde jsem 2dny sledoval efjedničky, byl jsem na supr tribuně naproti Paddockům, takže jsem perfekně viděl práci mechaniků jednotlivých teamů, navíc závod se vyvíjel naprosto neočekávaně, kdy po startu začalo chcát a monoposty šly do svodidel jeden za druhým (v tomto okamžiku jsem se musel smát protože by všechny ty načančané milionové stroje deklasovalo klasické STI nebo EVO), závod přerušili a ručne dotáhly stroje přímo před nás, před paddock na dráhu, kde cca 30 min vše rozebírali, přenastavovali, takže to byl fakt úchvatný pohled, asi 20m ode mě byl Hamilton kterej měl F1 na zvedáku s voholenýma kolama...

 

Závěr a dojmy: špičková technika, špičkové teamy, image: Shumacher, Boris Becker, Ecelstone atd, kolotoč peněz, zábava okolo pro diváky, merchandising, na poli zaparkovaný nový Aston, kolem příkopů u silnice Ferdové bez sklopených zrcátek. Z druhé strany, příliš mnoho technické přesnosti a až komerční nafouknutosti, vzdálení se od reálného ježdění za různých podmínek.

Jezdci ve WRC jsou mnohem komplexnější, schopnější řešit nenadálé sitace a ve velké části si pomoct sami, mnohem větší nebezpečnost a nedostupnost pomoci.

 

Čili přesto že F1 je super, tak WRC je úplně jinde...

 

Hodím sem pak pár pěkných fotek...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 60
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Jezdci ve WRC jsou mnohem komplexnější, schopnější řešit nenadálé sitace a ve velké části si pomoct sami, mnohem větší nebezpečnost a nedostupnost pomoci.

 

Čili přesto že F1 je super, tak WRC je úplně jinde...