Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

On si clovek moc nevybere... Most / Sosnová / Masarykův okruh Brno

 

Taky bych se rad nekdy podival na okruh, ale nikdy jsem na nem nejel a tak mam trosku obavy, aby to nedopadlo nejak spatne :) Nevim tim padem co je nejlepsi napad...

Právě tu Sosnovou jste schopní zaplatit na půlden jen v pár kamarádech. To je u Brna a Mostu vyloučený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Chlapi, kam vyrazit na okruh s vlastním autem? Ideálně někam, kde v jeden okamžik nevypustí na trať spolu s vámi další stovku lidí a potlučte se... 

 

A co máš za povoz? Sériová auta se tam  zpravidla jen trápí (a jejich majitelé taky).

 

Ale je pravda, že šikovnej řidič si užije i s Tranzitem :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sosna a Mýto jsou pro začátek fajn, je to hodně technické a relativně pomalé a malé, tak můžeš experimentovat se stopou, na druhou stranu jezdíš pomalu, takže v létě problém sériovku uchladit (nemyslím vodu, ale vše ostatní ;) ). Most mám nejradši, ale chce to nechat si aspoň ukázat stopu, člověk si to pak užije mnohem víc.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jasně, že Most je na svezení víc a Brno já úplně miluju, vo půlnoci po  probuzení  jsem schopnej nakreslit každej vingl včetně stopy. Jenomže tam právě nikdy nevíš, s kým startuješ. Takhle na Slovakiaringu mě sundal pičus se střepem za pár švestek, zkoušel vnitřkem a neustál - podstřelil mě jak kuželku, já řízka za půl míče  :furious: Jasně že tam žádný pojistky neplatěj, zmrd se vysmál, já všechno za svý... Za hodinu srandy mínus čtvrt mega. Teda u aut to snad nebude tak horký, tu sosnovou jsme jezdili s Jaguárama a stálo to halíře, byli jsme tam sami s 8- 10 autama. Na začátek doporučuju, vem tak svojí partu a džentlmensky se dá i závodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel bych tam s STčkovou Fiestou, takže technická a méně rychlá trať by byla asi to pravé ořechové... Mýto se s autem dá taky? Na webu to mají tak podivně napsané, v provozním řáku zmiňují auta, v popisu volných jízd mluví jen o motorkách a o autech jsem nenašel ani slovo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mýto mi přijde lepší/pestřejší než Sosnová, volné jízdy nevím, ale jezdí(l) se tam Miata alias Elit Cup a myslím i Amater Cup. Btw. jaký je teď asfalt v Sosnové? Ještě cca tři roky zpět, když jsem jezdil Miata Cup, tam byla taková hnusná rašple.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel bych tam s STčkovou Fiestou, takže technická a méně rychlá trať by byla asi to pravé ořechové... Mýto se s autem dá taky? Na webu to mají tak podivně napsané, v provozním řáku zmiňují auta, v popisu volných jízd mluví jen o motorkách a o autech jsem nenašel ani slovo... 

 autem se da taky .... chce to zavolat a domluvit se, ale v tydnu tam prez den testuje kazdou chvili nekdo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a mě se to líbilo, autoelektrikáře jsem dělal od 1985 do 1992 a dobrý to bylo...............

dneska už bych to dělat nechtěl............ty auta už jsou chytřejší než my........ :lol:

Tak jasne, kdyz tomu rozumis, tak to je radost. Ale podle me nosi elektrinu v dratech mali skritci v mosnach, takze ja nutne potrebuju veci co se nemusi opravovat, nebo aspon jen malokdy.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

šefikovi prišlo po niekoľkých mesiacoch Levante objednané z Rakúska v nejakej extra full-ke a už v prvý deň stratil ŠPZ-ku kôli iným úchytom ako sú u nás :D Inak ale samozrejme tá top benzínová verzia 3,0 V6 s dvoma slimákmi, a teda nejakých 430 HP... Najviac ma prekvapilo to, že v skutočnosti je nižšie a celkovo teda menšie ako na fotkách, resp. ako som si myslel... 

post-38180-0-53671700-1498285571_thumb.jpg

post-38180-0-51257600-1498285647_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No musím povedať že naživo vyzerá naoza inak ako na fotkách alebo videách. Bol som naozaj prekvapený keď som ho videl prvýkrát... Ako som už spomenul, je v menšie ako som si myslel ale na druhú stranu je krajšie ako som si pôvodne hovoril. Naozaj dlhá predná kapota, z boku má náhodou krásne línie a na ten zadok som bol najviac zvedavý. Tam je to také diskutabilné no ale v celku sa mi naozaj páči... Nič prehnané a predsa originálne, pohľad na predok je top, interiér ma taktiež milo prekvapil, prekvapujúco veľké prevodové "páčky" za volantom a naozaj krásny zvuk! ;) Všetci kolegovia stále hovoria, že má nejaký 5,2 liter ale čo som si zisťoval tak taký motor proste neexistuje u Maseratti... Viem že na neho čakal naozaj dlho kôli tej výbave, no to by musel mať už iné meno a iné peniaze, aby mu tam dali taký motor :D A pobavilo tiež to, že už v prvý deň pri 240 km/h stratil ŠPZ-ku kôli širším rakúskym úchytom... :D Ale tie 200e ho určite nezabili už.. :D No určite sa mi páči viac ako taká Bentayga...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...