Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Dik👍🏻. Čtyřočka jsou pro Ameriku, meli nejaky debilni predpisy, ze svetla u auta musej byt kulaty. Vzhledem k tomu, ze sla vetsina produkce právě tam,  jsou dneska evropsky verze vzácnější a uz i dvakrat tak drahy. Ale je v nich vetsi potencial. A americky maji krome svetel jeste dost dalších divnych úprav,  byli v ty dobe fakt blazni. I ten V12 byl pro Ameriku přiškrcenej. Evropa to u mě vyhrala, kdyz jsem videl tu kombinaci puvodni bílé jeste s origo polepy a modrou kuzi uvnitr....bylo vymalovano. Retro jako prase!😄

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Americkej napsal:

Rozumím. Už se člunem jsi mě přesvědčil. Kdybych měl mít dvojče-bráchu, beru máru a Tebe. Barvu XJS jsem tehdy (+/-2007) tlačil racing green. Dneska bych jí vůbec neřešil.

😂😂👌🏻 ok, vime o sobě 🤘🏻🤣

Ja chtel puvodne taky rg, ale nabidka neni široká a v evropskych verzich neni moc co na vyber, kdyz chci levostranne rizeni.  A tahle kombinace me nakonec dostala. Navic racing green mam na soukromem XF. Ono je to jeste spinavy z podvalu  ale nalesteny je to parada

IMG-20210124-WA0019.jpg

IMG-20210124-WA0022.jpg

IMG-20210124-WA0025.jpg

IMG-20210124-WA0026.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dobrym stavu se pohybujes cca mezi 15.000-20.000€, to je zhruba od 400.000Kč nahoru. Za evropana s volantem vlevo. Amík jde lépe,  cca od 250.000Kč už jsou docela pěkný.

Ale s americkymi kompromisy. A pokud by ti nevadilo trochu rzi a pravostranny rizeni, na ostrovech jsou jich relativne spousty za hubicku. Videl jsem i slusnej kus za dve kila. Ale koukas z okna do pangejtu..🤷‍♂️🥴

Za mě rozhodne doporucuju priplatit na zacatku za dobry kus, nez se pokouset udelat dobry kus z nejakyho vraku. To by se mohlo vyrazne prodrazit🥵

Hlavne to furt leti nahoru, pred dvema roky me prislo, ze jsou ceny o sto az dveste niz nez teď.  I to me presvedcilo jednat rychle😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem mel puvodne jeden petrolheadi dotaz, ale kdyz tady vidim tu V12, tak jsem jen poslintal displej a necham to na jindy. :)

Parada, Varjagu. Vidim, ze auta na ktery ja jen uslintane koukam, tak ty kupujes. Palec nahoru za kuraz. Nakonec life is too short!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky chlapi👊🏻

Jak je to se servisem zatím nevím,  dam vědět....😅😅

Ale shodou okolnosti mam 100 metru od baraku chlapika co se specializuje na veterany, onehda jsem u nej slintal nad Munzarovou plackou Tatra. Kdyz jsem mu rikal, ze podle netu je ten motor to nejkomplikovanejsi co Jaguar kdy vymyslel, jen se usklibl a prohlasil, ze je to jen motor, ze to nebude problem..... Tak uvidime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...mimochodem, jeste mu rikam, ze na podvalu po te tridenni ceste zbyla mala louzicka oleje, zrejme z prevodovky, ze to pak bude treba vyresit a on na to "to je v pořádku tak to ma byt, je to stary britsky auto, kdyby pod nim nic nebylo, znamena to ze neni nic v něm"🤣🤣🤣

Tak to me dostal, na to nebylo co odpovedet😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, CEGY napsal:

Jak je to tady se servisem V12? Co jsem cetl na MB fóru tak třeba u mamuta to není úplně sranda. 

Servisuju dva, mamuta a zehlicku, z myho pohledu je to hlavne o tom, venovat se tomu sam. Vyrobni a servisni dokumentace je k dispozici, je dobry si to nastudovat a vedet co a kde a jak... normalni servis je samozrejme mimo, tam pracujou lidi ktery v dobe vyroby toho auta nebyli ani na svete a prvni V12 co videj je ta tvoje... mit dobryho mechanika, kterej to znat nemusi, ale umi vsechno, nakombinovat to z tvejma znalostma, ziskanejma hodinama cteni v dokumentaci, je pro mne celkem fungujici koncept.

U toho Jagu je to ovsem jeste dalsi level, jak rikal Filip Turek, kazda automobilka kdyz potrebuje zamek, tak najde fabriku na zamky, treba FAB, a koupi od nich zamky do dveri, kdezto anglan ne, ten rekne znamymu, kterej ma zamecnictvi v hrabstvi Debilshire, a ten pro to konkretni auto znovu vynalezne zamek s klicem, naprosto odlisnej a na jinym principu nez jakejkoli normalni zamek na zemekouli 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...