Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ja po nem vzdycky pokukoval, tak ho neslo nekoupit. V CR za posledni dva roky jen dva a oba s automatem, coz je nesmysl. Jinak jsem zadnyho nevidel. 

Objektivni srovnani je tezky. V cem mi paradoxne neprijde takovej rozdil je zrychleni, cekal jsem, ze Abarth vic pojede, ale papirove slabsi Fiatek mi prijde hodne podobnej, asi je to tim turbem. Drobnej rozdil je v podvozku, kdy je Abarth urcite tvrdsi a citelnejsi. Na druhou stranu na to moje jezdeni po Praze taky nemuzu rict, ze vylozene lepsi. Vejfuk je kapitola sama pro sebe. Tam je rozdil obrovskej a treba do kanclu asi radeji Fiatkem. Vejfuk Monza je asi pro mladsi, ale kdyz se to potka s naladou, tak je to bomba. Ale nekdy je to fakt moc, clovek chce v klidu cruisovat a 1,4 rve jak Maserati. Na to jsem si jeste nezvyknul a trosku spekuluju, ze vejfuky prohodim. Pak jsou paradoxne alu kola na Abarthu tezsi, to budu asi resit nejakym nakupem, je to fakt znat. Brzdy Brembo urcite tolik nevadnou, ale ja mu zas tolik nenakladam, abych mohl prakticky potvrdit.  Fiat vyrovnava skore vybavou. Abarth nema bezklicove DO a parkovaci kamerku a blbe se zvyka zpatky na holou vetev. 

Ale to hlavni jsou emoce, Abarth je proste Abarth a takovy ty detaily jako koberecky Oficine Abarth, logo na sedackach atp me desne bavej. Takovej fetish, i kdyz je to objektivne uplna ptakovina.  Nejvetsi rozdil je pak ve vnimani muzu/zen, coz jsem vubec necekal. Cizi zensky na Fiatka reagujou, chlapi zase na Abartha. A jak jsem psal, moje manazerka volneho casu si tuka na hlavu, ze si chci nechat tu cervenocernou kolotocarskou zrudnost misto krasnyho Fiatku. Nejradeji bych si nechal oba, ale se svym sranda najezdem bych je neujezdil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, uff napsal:

A design zepredu je pro me obrovskej rozdil

Abarth_124_Spider-03.png

Za me Abarth, pochopitelně:-))). I kdyby to jinak nedavalo smysl, takovej typ auta je o emocich a škorpion na kapote proste neokecas ;-). Je to stylovka, i kdyz jako od kolotoců, k tomu to patrí! Za me rozhodne dobra změna a vic než kterakoli Miata. Na vyfuk bych nesahal a pockal bych jestli me bude ve meste vadit i za dva mesice... 

Je to presne jak Hammond rika, italsky sportovni auto, pocit k nezaplaceni. A kdyby nebylo prasteny, neprakticky a trochu otravny, nebylo by to ono :-))) 

Takze jeste jednou gratulace!

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...