Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Tuto sobotu se konečně jede setinová rally “7 castles” Start v 8.50 v Premium Airport outlet aréně v Tuchoměricích, kde se auta do cíle budou vracet cca od 15.30 hodin. Přikládám program s přestávkami, kde budou auta stát, kdyby jste se chtěli přijet podívat na sportovní veterány. Mezi soutěžícími bude i Ondra Klymčiw se svou dakarskou ŠKODA 130LR Dakar. 

SOBOTA 29. 5. 2021

  • od 7:00 do 8:15 REGISTRACE v Engine Classic Cars Gallery – Premium Outlet Prague Airport (Ke Kopanině 421, 252 67 Tuchoměřice)
  • 8:46 START prvního vozu. Další vozy startují podle pořadových čísel v minutových intervalech.
  • 10:20 Časová kontrola, Slatina
  • 12:00 OBĚD – formou výdejního okénka, Slatina
  • 13:55 Časová kontrola (lehký snack), Peruc
  • 15:30 CÍL, Engine Classic Cars Gallery – Premium Outlet Prague Airport (Ke Kopanině 421, 252 67 Tuchoměřice)

https://www.classicrallye.cz/7-castles-trial-2020-2/

DAC4AB5F-76FD-41EB-B999-DCD0AEA6C432.jpeg

Upraveno uživatelem Piplík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, mamenec napsal:

Mel jsem hodit kozu f53b7740446a6b996009e3d37d27dea9.jpg

Odesláno z mého SM-A515F pomocí Tapatalk
 

No vidíš, já měl tolik práce s navigací kam jet, že jsem ani nereagoval na okolí (-: Jo a na ruce jsem měl GS (bohužel teď žádné chrona z 80.let aby ladily s autem nemám). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, minulý týden jsem prodal svou M3 e46 a koukám po náhradě. Chtěl bych něco menšího, zábavného, občas na blbnutí na okruhu, max 1-2 roky staré, najeto max do 20k km s cenou do 1.5m s DPH a aby to mělo alespoň nějaké zadní sedačky (máme malého prcka a rád bych manželku s prckem občas vyvezl na výlet :)) Nejlépe mi z toho zatím vychází M2 Competition. Máte případně tip na něco jiného? Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 6. 2021 v 17:56, Americkej napsal:

Dobrá volba, tady počtení:

https://dfens-cz.com/male-ale-opravdu-hodne-hodne-zle-bmw/

M3 E46 bych chtěl dokoupit do sbírky, v hardtopu. Klidně v sz, za kolik šla a v jaký kondici...?

Díky moc. Klidně to napíšu veřejně, trochu se rozepíšu :) Koupil jsem jí v roce 2016 od Holandského majitele žijícím v Polsku za 280tis Kč. Bylo to kupé v manuálu, titan silber, najeto 158k km, rok výroby 2001. Plno faktur k vozu od předchozích majitelů. Já jsem s ní najezdil za 5 let ani ne 4tis km, většinu času stála na chalupě v garáži (v té době jsem pracoval v Praze a jelikož jsem trochu magor na auta, tak jsem ji nechtěl mát zaparkovanou před garsonkou na ulici). Takže jsem vždycky v pátek sedl na vlak, jel na chalupu pro M3, o víkendu jel na výlet a v neděli ji zase vrátil do garáže a pak vlakem zpátky do Prahy. Jsem trochu paranoidní, tak jsem na ní udělal spoustu věcí, co kdyby náhodou, že jo, preventivně :) (kompletní repase diferenciálu u pana Pavlíčka, navaření zpevňovacích plátů na zadní nápravu, šály atd.). Kvůli pracovní vytíženosti jsem s ní poslední 2 roky vůbec nejezdil a pouze stála v garáži u mého mechanika. Kamarád nedávno prodal svou M3 E46 v manuálu, kupé za 25.600EUR do Polska, trvalo mu to jen 3 týdny ji prodat. To mě vedlo k tomu, že tu svou taky dám na prodej a koupím něco novějšího, abych si to auto konečně užil. Dal jsem inzerát na mobile.de a autoscout za 23.000 EUR. Psalo a volalo dost lidí (Německo, Rakousko, Maďarsko, Holandsko, Austrálie ...) a nakonec jsme se dohodli s kupcem z Norska na 19.000 EUR. V tu chvíli jsme auto probudili po 2 letech stání a začali připravovat na prodej. Napíchli jsme ho na diagnostiku a ta ukázala nízké tlaky na 1. a 2. válci (4 a 7 barů). Průser. Cítil jsem se jako blbec, že jsem musel všem zájemcům napsat, že vlastně ten TOP stav už top stav není a je tam tenhle problém. Všichni z toho vycouvali, protože to může být oprava za 100 EUR ale taky za 5.000 EUR a víc. Mě už se to opravdu řešit nechtělo a chtěl jsem M3 prodat tak, jak je, nesypat do ní další kč. Nakonec se po 2 měsících přijeli podívat Poláci, za 17.000 EUR. Omrkli auto a poděkovali mi za můj čas s tím, že si mysleli, že auto je v lepším stavu. Už jsem z toho byl docela znechucený, hromadě lidí stále dokola psát a říkat to samé, fakt mě to už nebavilo (doufám, že už nikdy nebudu muset prodávat nějaké auto, je to fakt peklo :)). No, nakonec si ji vzal můj mechanik, říkal, že to byl vždycky jeho sen, auto u něj bylo poslední 2 roky tak o něm ví nejvíc, nebude po mě chtít žádnou záruku, nic. Postupně si ho bude dávat do kupy a chce z něj udělat takové auto, jako v roce 2001 vyjelo z fabriky. Plácli jsme si na 350.000 Kč. Asi toho budu někdy litovat ale po tom všem jsem opravdu rád, že už můžu hledat náhradu :) 

IMG_7494.JPG

IMG_E0302.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 6. 2021 v 22:09, dawe009 napsal:

Nic moc lepšího nevymyslíš. A kupuj rychle, dokud jsou.

Osobně bych bral Cayman GTS, ale tam prcka nedáš. Leda do tý díry vpředu, ale to se manželce nebude líbit.

Díky, snad něco seženu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Roland Sands napsal:

Jen ze zvědavosti, jak pomocí diagnostiky(bez měření komprese) zjistíš nízké tlaky na válci? 

Asi jsem se špatně vyjádřil v příspěvku. Diagnostika ukázala misfires na prvním a druhém válci. Na základě toho se potom změřily jednotlivé tlaky válců pomocí kompresiometru.

Upraveno uživatelem Tuki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...