Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ber to tak, že mi nikdo nic neřekl, našel jsem to na netu. Od té GT 40 se to dost liší, proporce jsou podivné, blíž jsem se nedostal a na Engine stránkách je taky v podstatě prd 😞 tyhle kity se dost špatně odhadujou. Prý je i nějaký  na základě  Pontiac Firebid.

Ono to třeba bude lepší, až to bude " hotový ". Takhle furt zadek připomíná mustanga a předek porsche nebo mclaren.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted me napadlo, ze mi mozna date radu. Na family wagenu mame takovy jakoze plesnivy (lip to asi popsat neumim) zimni kola. Je to kombinace cerna a lestena stribrna (skoro jako nerez). Nevite co s tim? Je to jen na ty lesteny stribrny plose. Nechci je dojebat CIFem, treba mate nekdo lepsi radu/zkusenost. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne! Kdyby me nevadila sul, tak jezdim celorocne bez strechy. Topi mi to vyborne. 

Jeste budu opakovane otravovat s tou radou ohledne "plesnivejch" elektronu. Co s tim? Mam to vzit brusnou pastou nebo lestidlem na nerez? Urcite nejsem prvni, kdo ma hnusny zimaky... IMG_20211019_132528.thumb.jpg.4e009c16d4bf75de64311b3348ea0a6b.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, uff napsal:

Presne! Kdyby me nevadila sul, tak jezdim celorocne bez strechy. Topi mi to vyborne. 

Jeste budu opakovane otravovat s tou radou ohledne "plesnivejch" elektronu. Co s tim? Mam to vzit brusnou pastou nebo lestidlem na nerez? Urcite nejsem prvni, kdo ma hnusny zimaky... 

Já si myslím, že to bylo blbě nalakované, případně blbým lakem, nebo se ten transparentní lak na hranách oťukal a koroduje Ti ta hliníková slitina pod lakem.

Podle mne je to do původního stavu neopravitelné. Musel by jsi sundat lak, asi všechen, pak někde nechat přesoustružit ty původně lesklé části, pokud to soustružení udělají dobře, tak znovu lakovat komplet transparentním lakem, pak zakrývací pásky a olepit, co má zůstat průhledné a lakovat černě. Pokud to po soustruhu nebude lesklé, tak by muselo následovat leštění a pak lak. Taková oprava je podle mne nesmysl.

Ta koroze bude, podle mých zkušeností s hliníkovými slitinami dost hluboká (destiny mm), takže leštětím z toho uděláš ocucaný bombón, nebo budou vidět mapy podle hloubky koroze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...