Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Pánové už cca rok intenzivně sháním Alfettu GTV 2,5 V6. Kdyby někdo věděl resp. měl doma a chtěl ji prodat uvítám každý kontakt. O těch 3 co jsou nabízeny přes veteránské portály vím. 

DSC00835-Large.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, teď se spustil úplnej džihád proti Passerovi. Nějak to nechápu - auto prošlo kontrolou ve fabrice, podmínky byly ideální, kus vybraný dálnice taky, neděle ráno s nízkým provozem, doprovodný frajeři na mostech. Víc udělat v rámci přípravy nemoh .. a že by mu někdo pronajal Nardo (či kde je ten testovací okruh VW), o tom dost pochybuju. Za mě zcela v pořádku a jsem rád, že to udělal... stejně jako by mě bavil jakejkoli jinej majitel Chironu, kterej by to udělal v podobně zodpovědnym duchu.

Teď se po něm všichni budou vozit a germáni ho prej budou stíhat... že na YouTube je spousta frajerů, který testujou na německý dálnici, za plnýho provozu, hromady aut (včetně 1000+ koňovejch upravenejch monster v různým stavu), to je v pohodě. Ale tohle prej už ne.

Tak já nevim. Mi přijde, že se už všichni zbláznili.

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, každý na to nahlíží po svém, někdo to odsoudí, někdo pochválí. Jinak to komentuje ten, kdo má rád rychlost a rychlá auta, jinak ouřada, který hledá, jaký § a co všechno mohl takovou jízdou porušit a způsobit ...
To auto je bez diskuze prostě skvost, bez ohledu na provozní náklady apod. Je stvořené pro to, prohnat mu pořádně faldy a letělo (tedy jelo) náramně :angel:. Myslím, že neměl moc práce korigovat směr jízdy, když je OK povrch, tak se jistě takový supersport drží stopu a silnice jako klíště.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, KFL napsal:

Jj, teď se spustil úplnej džihád proti Passerovi. Nějak to nechápu - auto prošlo kontrolou ve fabrice, podmínky byly ideální, kus vybraný dálnice taky, neděle ráno s nízkým provozem, doprovodný frajeři na mostech. Víc udělat v rámci přípravy nemoh .. a že by mu někdo pronajal Nardo (či kde je ten testovací okruh VW), o tom dost pochybuju. Za mě zcela v pořádku a jsem rád, že to udělal... stejně jako by mě bavil jakejkoli jinej majitel Chironu, kterej by to udělal v podobně zodpovědnym duchu.

Teď se po něm všichni budou vozit a germáni ho prej budou stíhat... že na YouTube je spousta frajerů, který testujou na německý dálnici, za plnýho provozu, hromady aut (včetně 1000+ koňovejch upravenejch monster v různým stavu), to je v pohodě. Ale tohle prej už ne.

Tak já nevim. Mi přijde, že se už všichni zbláznili.

Ehra-Lessien a jedno staré video, byť s Veyronem

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to Radim nedal na ty internety byl by klid.

taky litam v Německu 300, ale opravdu to nemohl zkoušet na draze? 
myslim ze více než 320 už je na silnici/dálnici fakt dost.

a opakuji, kdyby letel, kolik letel, nikdo by nemel problem, ale tou fázi “já si testují auto v Německu” nasral všechny

 

 

Upraveno uživatelem vwtyp11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, vwtyp11 napsal:

Kdyby to Radim nedal na ty internety byl by klid.

taky litam v Německu 300, ale opravdu to nemohl zkoušet na draze? 
myslim ze více než 320 už je na silnici/dálnici fakt dost.

a opakuji, kdyby letel, kolik letel, nikdo by nemel problem, ale tou fázi “já si testují auto v Německu” nasral všechny

Musim s tebou uplne suhlasit. Teda, neviem kde je ta hranica, ci 280, 300 alebo 360, no so spravou urcite suhlasim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...