Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

před 12 hodinami, Murphy97 napsal:

Dneska super den s tymem #filipmaresrally a svezeni se na miste co-pilota ve Fabii Rally2 evo.

Jeste ted mam husi kuzi, uzasny zazitek 👌

85F45D93-718D-4C89-8CEA-2CFE7FFA2873.jpeg

B895209F-2515-42FE-85EC-2798A4903513.jpeg

AC8E25CA-3737-4FEC-875C-4B436A7DB2F0.jpeg

Ja jel s Vojtou Štajfem 2016 ve Fabii R5 Shakedown na Barumce a skvelej zazitek... Kamos tam vlastne jel prave s Filipem Marešem, ten jeste mel nejakej predohrab (tusim Opla?) a rikalo se jakej je to talent :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, mám dotaz na zkušenější. Jak jsou na tom objemová US auta typu Camaro, Challenger, Mustang se spolehlivostí a dostupností servisu v ČR (Praha a okolí).

Hodně se mi líbí Camaro 6.2 V8 případně Challenger 5.7 Hemi, případně SRT, Mustang spíš vůbec, ale obecně nejspolehlivější mi dle recenzí přijde 5.7 Hemi. Dá se s tím jezdit EDC? Mají ta auta potenciální výdrž třeba 300.000km+ při správné údržbě a častých výměnách oleje? Standardně jsem zvyklý měnit olej po 10, maximálně 12Kkm. 

Jak jsou na tom emeriky s dostupností dílů, dá se servis těchto aut srovnat s nějakou evropskou značkou? Jde o to, že když tam něco odejde, tak ať to potom nestojí měsíc+ kvůli nedostupnosti dílů.

Zkoušel jsem těď 5.7 V8 a na to, že to má mít 400k, tak mi přijde, že to moc nejde. Poslední rok jezdím s W221 V8 5.5 litru a přijde mi pocitově, že jede daleko lépe, za to Emerika je uřvaná a pocitově žádný rychlík to není, dá se případně u té 5.7 Hemi pracovat s výkonem směrem nahoru?

Díky za názory. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nez se poustet do uprav 5.7 HEMI (pokud by sis vubec nejak vyrazne pomohl) tak bych se radsi rovnou podival po 6.4 V8

Delal se do Challengera/Chargera myslim od 2015/2016 jako volitelny od vybavy R/T... myslim ze ten model oznacovali jako R/T Scat pack. Je to atmosfericky motor, stejny jako se dela do Grand Cherokee SRT tusim od 2011. Ma v zakladu 480 koni, takze lehce nad 100 koni vic nez 5.7, to uz je velky rozdil. 

Ze standardni HEMI 5.7 zas neni extra raketa je myslim docela znama vec... ma tusim "jen" cca 370 koni, je to stary motor, auto 5 metru.  Ve srovnani s modernima V8 je to malo. Ale zas to vsechno neni o papirovem vykonu :) Jeste mozna s jakou prevodovkou jsi to zkousel? V tech novejsich rocnicich kde bude 8st ZF to podle me autu dost pomuze (ve srovnani treba se starsi 6st automatickou prevodovkou). 

Se servisem/spolehlivosti neporadim, ale par lidi tady asi ameriky bych rekl, tak snad napisou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za vhled.

Scat Pack jsem se díval, ale měl jsem možnost jet s 5.7 Hemi 2013 a pak s SRT, teď nevím, ale tuším 318kW a rok 2009. Takže u obou ty 6ti kvalty a skoro si myslím, že toho Hemi byl jen pětikvalt, ale nepamatuji si to přesně. ZF je 100% lepší volba a totéž se týká interiérů po FL, tedy po roce 2015/2016. Ale už je to v nesmyslu pokud jde o ceny, mám trochu obavu, že pokud to nesedne, tak to člověk bude těžko prodávat.

Co mě ale překvapilo je projev a hlavně prostor uvnitř. Trochu problém je, že většina aut v inzerci je po nehodě ve státech/Kanadě. Někdo to přizná, jiný ne, klasika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tema amerikama u nas to bohuzel tak velice casto je. Podle VIN kodu se da dohledat konkretni aukce v US, kde dane auto bylo vydrazene po vetsi nebo mensi nehode a dotazene do Evropy, kde ho nekdo dal zase dohromady (netusim jestli autorizak, nebo sikovny garaznik, asi to bude taky pripad od pripadu). Kdyz jsem hledal Pacificu, tak to bylo v 9 z 10 pripadu. Pokud se to prodava jako nove, tak uz je to samozrejme za jine prachy.

Co se tyka nahradnich dilu, tak by to snad nemel byt takovy problem. Zvlast v Praze. Kamarad par let zpatky delal u firmy, ktera obchodovala s nahradnimi dily US aut a tehdy zminoval, ze cena nahradnich dilu byla v pohode v porovnani treba s nemeckou premii. Otazka je, co s tim udelal covid a soucasny stav, to uz netusim.

Ja bych z 5,7 Hemi Chargeru uchcaval, ale pokud jsi zvykly na Mercedes, tak tezko rict. Co se tyka spolehlivosti, tak si posledni dobou myslim, ze to je o stesti na kus, nez ze by byl nejaky model vylozene poruchovy (napric znackama). Pokud ho budes udrzovat tak, jak pises, tak by to melo byt v cajku. Ad ten najezd - ta auta jsou delana na velke najezdy po US. Tam dojizdet denne 50km do prace a z prace neni problem. Plus kamkoliv vytahnou paty z domu, tak jedou autem. O najezd bych se nebal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavně z toho nikdy neuděláš evropskou premii a osobně si myslím, že i standard hemi s dobrym laufem od Borly bude stačit. Mi se z toho co jsi popsal moc líbí Chellenger, SRT už je takový třešnička. Já osobně od takového auta čekám pěknej zvuk a muscle car vzhled a Chellenger to plní na jedničku. Osobně bych se vůbec do tunění nepouštěl. A jak jsi psal, nejlevnější jsou bořky ze států, evropská verze bez nehody bude o balík dražší , SRT o další balík. Hemi podle mě na pohodu a stim 8 kvaltem ZF to bude příjemný. Za mě je to stabilák co nejde zničit. Camaro se mi nelíbí , myslím to novodobé. Tak šťastnou ruku 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj @Sphinxx K dílům, když jsem to řešil na Ford Expedition, brzdy, olej, filtry, a pár drobností, tuším do týdne a za sranda peníze v Simixu. Asi by to šlo napřímo, ale nejsem si jistý opruzem a cenou. Cokoli z US/Canada bude problém, co tahají Litevci bude vždy po nějakém trablu (km, bouračka, vytopenka). Neměl bych na to nerva, jestli budeš chtít hezký kus, asi tady koupený (nový). Je to celkem logický, drž se cen na Cars.com a zázraky se nedějí... Za mě ty novější jsou trochu bez "ducha" plasty, atd, nevím moc se mi to nelíbí.. o výkonu v přímce žádná a možná i jinak, nevím.... jen píšu svůj pocit.... Hláška o Ch 300 že Bentley pro chudý... No když jsem viděl ten vnitřek, chápu.... Ale nechci nikomu vnucovat třeba špatný pohled....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jak řešíte u zánovních aut drobné škrábance, které jdou ještě rozleštit a není je nutno lakovat?

Na starým autě jsem to dělal pastou "Tempo na staré laky", ale to je vcelku destruktivní brusná pasta, dobrá tak na plastová sklíčka hodinek :-).

Je něco šetrnějšího?

Leštičku tedy nemám.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 54 minutami, odjinud napsal:

Pánové, jak řešíte u zánovních aut drobné škrábance, které jdou ještě rozleštit a není je nutno lakovat?

Na starým autě jsem to dělal pastou "Tempo na staré laky", ale to je vcelku destruktivní brusná pasta, dobrá tak na plastová sklíčka hodinek :-).

Je něco šetrnějšího?

Leštičku tedy nemám.

Tempo na novy laky 😅

image.png.9a1fd4d2dc44c9887829cada05c3e5a8.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, odjinud napsal:

Pánové, jak řešíte u zánovních aut drobné škrábance, které jdou ještě rozleštit a není je nutno lakovat?

Vlastná skúsenosť, nejaká kurva mi na parkovisku na novom aute urobila celkom hlboký škrabanec, bol som za kamošom čo sa trošku vyzná a ten zobral jemný vodný šmirgeľ trošku strekol lak vodou , prebrúsil a prebehol leštiacou pastou. Lak ako nový....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...