Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

@AndyAaron@M3maniac@DavidLC -> pánové, děkuji všem za názory, odpovím jednotně.

Vím, že tahle auta nejsou srovnatelná s evropskými, natož třeba s Medvědem nebo Bayerem, ale když už jsem se do toho ponořil, tak jsem hledal všude možně kolem od historie až po současnost ... v zásadě jsem rozhodnutý, projel jsem se celkem třemi auty a zkusil verze 5.7 V8, HellCat a nakonec i SRT. Musím říct bez ohledu na převýkonované verze, že 5.7 V8 mi sedlo asi nejvíce. A asi mnohé překvapí informace, že jestli dopadne prověřování konkrétního auta, tak tento kousek bude v manuálu (!) se samosvorem :D ...protože jsem zjistil, že ten původní automat do roku 2016 brzdí projev i výkon toho auta dost významně, ono zmíněné ZF už je asi někde jinde, ale nechci po FL, protože se mi líbí celá světelná liště vzadu namísto rozdělených svítilen. Jediná překážka, že je opravdu téměř všechno v minulosti bouráno, více či méně. Tohle musím strávit a udělat ústupek, ale uvdiíme do jaké míry to bylo vážné.

Měl jsem možnost vyzkoušet jedno SRT s výfuky Borla a je to až extrém, řve to až to ruší uvnitř, chtělo by to regulaci, ale to šlo snad až po FL. Další věc ani Hellcat ani SRT mi nesedly, jinými slovy si nedkážu představit jejich EDC použití, protože na mokru (natož na sněhu) si nedovedu představit ovladatelnost toho auta. 

Zvyknul bych si asi na všechno, ale co je fakt velký problém je ohromná masa karoserie a pidi zrcátka + velmi omezené parkovací možnosti, s karoserií WideBody to má do šířky bez zrcátek 2m+, to je jak velká dodávka.

Ještě uvažuji, že si ho někde půjčím v půjčovně, na tři, čtyři dny a zkusím si v týdenním provozu, jestli se s tím dá žít EDC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Dobrá volba motoru, jen jestli s tim budes jezdit po Praze, volil bych určitě automat, dokonce mi k tomu americkému obsahu sedí víc. Ale to už je na tobě😉. To auto nikdy nebude něco co budeš ždímat na krev a budeš chtít do každè zatáčky podřazovat s meziplynem. Vidím v tom autě spíš pohodlné GT s nádherným zvukem a designem exteriéru. Tak šťastnou ruku😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě je ten automat pohodlnější, to je bez debat, ale obecně vzato ten projev i výkon dost brzdí. A tohle konkrétní auto je s manuálem a sedlo mi na první dobrou, tak uvidím, jak to celé dopadne, ale  určitě s tímhle typem auta nemám žádné sportovní ambice, čili GT je správné označení :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 8. 2022 v 15:15, Sphinxx napsal:

 

Zvyknul bych si asi na všechno, ale co je fakt velký problém je ohromná masa karoserie a pidi zrcátka + velmi omezené parkovací možnosti, s karoserií WideBody to má do šířky bez zrcátek 2m+, to je jak velká dodávka.

Vzhledem k tomu, že už nějaký rok jezdím denně s Fordem Crown Victoria (bývalý policejní, verze pro detektivy) a ten je na tom velikostí dost podobně - tak můžu říct, že se není třeba bát... Jezdím s ním denně a i po Praze, parkuju na sídlišti... Ano, je to větší (na šířku i na délku) a je s tím potřeba při parkování počítat. Při jízdě je to fuk.

Nedávno jsem k němu pořídil Crown Victorii Hearse a ta je ještě o půl metru delší. S ní jsem se parkování zpočátku bál - především proto, že tam zatím nemám parkovací kameru. Ale popravdě řečeno už je mi to jedno.

Po městě je samozřejmě spotřeba s V8 a automatem vyšší, ale na dálnici nebo okreskách to jde.

Americké V8 (a ta Hemi 5,7 není vyjímka) potřebují řádnou údržbu a měnění oleje. Pak vydrží déle než karoserie, ta shnije dřív...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, Harry napsal:

Vzhledem k tomu ...

Děkuji za názor. S olejem a pravidelnou údržbou počítám neboť i u běžných aut to dělám kolem 10.000 km ročně nebo do roka, co přijde dříve. Spotřebu popravdě nijak zvlášť neřeším, je to daň za ten požitek s V8.

před 7 hodinami, furo napsal:

ako sa dá takéto auto využiť? :) 

Mám kamaráda a má staré pohřební Volvo předělané na bydlíka. Pravda trochu biz, ale má to tam super, jezdí s tím i pracovně po ČR a spí v tom. Takže využití starých sanitek nebo pohřebáků, typicky Volvo V70/S80, Mercedes E a podobně je na místě. A kupodivu to vypadá dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od takové členky týmu bych se nechal klidně pohřbít 🤣 

Jinak abych nebyl úplně out, tak mé první auto v automatu kterým jsem kdy jel, byl funebráckej citron CX turbo, dodnes pamatuji jak jsem při zabrzdění levačkou málem vysklil sklo 🤣. Bylo mi 18 a byl jsem šťastnej že můžu řídit auto ze západu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, M3maniac napsal:

Od takové členky týmu bych se nechal klidně pohřbít 🤣 

Jinak abych nebyl úplně out, tak mé první auto v automatu kterým jsem kdy jel, byl funebráckej citron CX turbo, dodnes pamatuji jak jsem při zabrzdění levačkou málem vysklil sklo 🤣. Bylo mi 18 a byl jsem šťastnej že můžu řídit auto ze západu.

Jj, připoměl jsi mi mou první levačku v automatu, kámoš měl Chevy Van, já z toho úplně vyřízenej, první křižovatka a málem hurá do skla 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...