Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Taky jsem teď v nějakým pominutí smyslů zainzeroval G650 a vypadá to, že odjede, což jsem úplně nečekal, takže mě čeká vybrat co dál, což je na jednu stranu to nejhezčí období, na druhou šílená schizofrenie....Nicméně tak na 50% to asi bude zase Brambora... Tentokrát s nějakým válcem navíc. Trochu se bojím, jestli se mi ta váha nebude zajídat, zvyklej na 160kg pohotovostní, ale přinejhorším to zase půjde....

Upraveno uživatelem (Miloš)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, (Miloš) napsal:

Taky jsem teď v nějakým pominutí smyslů zainzeroval G650 a vypadá to, že odjede, což jsem úplně nečekal, takže mě čeká vybrat co dál, což je na jednu stranu to nejhezčí období, na druhou šílená schizofrenie....Nicméně tak na 50% to asi bude zase Brambora... Tentokrát s nějakým válcem navíc. Trochu se bojím, jestli se mi ta váha nebude zajídat, zvyklej na 160kg pohotovostní, ale přinejhorším to zase půjde....

Mozna zalezi jak jsi rostlej, ale tipl bych ze bys sel do GS? Nebo nejakyho F? ( to by sis imho moc nepomohl ) 

hodne udela poloha teziste, coz je u boxeru dost nizko tak to nebude zly. Ja jezdim jeste AfricuTwin s 230kg a krom toho ze se na me v garazi parkrat svalila a je dost vysoka, nerekl bych ze je to nejaky zly. Jak se to rozjede, uz je to dobry, a co si dovolim s Afrou v mestskym provozu ( a s bocnim kufrem ) jsem neveril ze by bylo vubec mozny. Obratnost je neuveritelna. Nedavno jsem si v salonu zkousel novou Hondu GoldWing s jejima asi 300+kg ( uz nevim presne ) a pinkal jsem si ji mezi kolenama jak 120kg skutr. Proste teziste… 

Upraveno uživatelem Ondrais
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, Pačes napsal:

Nevydržel jse a vytáhl jsem svoji babču. Ale asi půjde pryč. Moc se na ní hrbím. Ale na tu dobu.... 😁

Tu jsem si vysnil v mych 15-17letech z katalogu kdyz jsem jezdil na pinckovi. :) Pak jsem motorky nechal na vic jak 20let byt a zacal az nedavno konecne jezdit :) Kvuli tem zadum by me neco takoveho uz ani nenapadlo ale hezka strojovna to je. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Ondrais napsal:

Tu jsem si vysnil v mych 15-17letech z katalogu kdyz jsem jezdil na pinckovi. :) Pak jsem motorky nechal na vic jak 20let byt a zacal az nedavno konecne jezdit :) Kvuli tem zadum by me neco takoveho uz ani nenapadlo ale hezka strojovna to je. 

Jo je to moje asi 10. nebo 11. (ne teda současně😏). Mám radši větší objemy, ale nějak se nedala odmítnout. Projel jsem kus Evropy třeba švýcarské Alpy - bomba ale pak jsem měl taky asi 10 let pauzu pak mi někdo daroval skútra, a spadl jsem do toho znovu.😵💫

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, uff napsal:

Vcera bylo na Miatu, ale Tvoje fotka nas rozhoupala ke dnesni projizdce. Kolik mas nadrz? Ja v soku, asi bude obrovska. Ujel jsem 250km v rezimu SPORT, spotreba 16l/100 a ukazuje mi to jeste 3/4 nadrze. To jsem fakt necekal, ze vozim vzadu cisternu s benzinem. 

Screenshot_20230108_195908_Instagram.jpg

Ja 90, spotreba okolo 18-20 😁👍🏻

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ondrais: no rostlej jsem tak na to GS 😁 ale nechci motorku, kterou potkám na každejch 200 metrech a enduro nejezdím, jako 90% lidí s plně nabrojeným advíkem 😆. Navíc necestuju, baví mě spíš dělat kraviny. Nicméně jsem zvyklej sotva dosáhnout na zem a sedět vzpřímeně a pohodlně, což bude asi větší ořech, než ta váha. Na boxeru už jsem jel a překvapil, to těžiště dělá fakt hodně. Líbí se mi Rockster, to je takovej chuligán, ale už docela letitej. No a napohled žeru  K1300R, ale na to se musím posadit, skrčený nohy prostě nedám. Byl jsem se podívat na toho monstera tady z inzerce a tam mě uchvátila váha, výkon to taky nějakej má, ale je to skvělá hračka pro menší kluky. Pořád je ještě ve hře ten nejsilnější jednoválec... Ale to zase taková změna nebude.

Upraveno uživatelem (Miloš)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Ondrais napsal:

Mozna zalezi jak jsi rostlej, ale tipl bych ze bys sel do GS? Nebo nejakyho F? ( to by sis imho moc nepomohl ) 

hodne udela poloha teziste, coz je u boxeru dost nizko tak to nebude zly. Ja jezdim jeste AfricuTwin s 230kg a krom toho ze se na me v garazi parkrat svalila a je dost vysoka, nerekl bych ze je to nejaky zly. Jak se to rozjede, uz je to dobry, a co si dovolim s Afrou v mestskym provozu ( a s bocnim kufrem ) jsem neveril ze by bylo vubec mozny. Obratnost je neuveritelna. Nedavno jsem si v salonu zkousel novou Hondu GoldWing s jejima asi 300+kg ( uz nevim presne ) a pinkal jsem si ji mezi kolenama jak 120kg skutr. Proste teziste… 

Nechci úplně odporovat ale zkoušel jsem si R 18 a moc jsem si jí nepinkal, měl jsem z ní docela respekt. Naproti tomu GS 1200 snížená to je jiná liga.🙂 Ale já nějak trpím na VFR nebo k nějakýmu monsteru by mě to táhlo. I když jsem měl většinou čtyřválce..... Tohle rozhodování je někdy pěknej vopruz.🤪

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele na tý jsem jel taky a dostala mě, jako jasně, není to žádná hadimrška, ale ty plotny by musely pryč, to byl limit a protože jsem měl půjčenou novou, nechtěl jsem jim to ničit. Jak se říká, chopper je pro ty, co už všechno vzdali, jestli budu v tomhle stavu a věku ještě chuť jezdit, tak je to jasná volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jste divosi. Vybirat motorku, to jde lehce, horsi je se zbavovat mi prijde. :) 

ja hazarduju jenom tim ze mam pod zadkem starej stroj. Brzdy, podvozek, znate to… :)  Nejaky ABS bych uz ocenil, kolikrat jsem kvuli tomu padal uz ani nepocitam - dlazba a vlhko se neda moc davkovat s jednopistky z osmdesatek :D

muj prvni vylet na motorce po udelani papiru byl s kamosem na Karlstejn. Tam jsem zjistil ze jezdit bezucelne po stredoceskych silnicich je neco co zazivat nechci, tak jsem sedl k sicimu stroji, usil jsem si “brasny” ( spis teda takovy pytle) , ovesil to jak osla a vyrazil sam se sebou a motorkou na balkan. A neskutecny…. 
 

CX500c , OHV do V s kardanem - skvelej partak. :)

639D7116-2E65-414C-A946-6D05DEBBFE02.jpeg

22D8998D-B25C-46AF-8129-FD405F543890.jpeg

931E83E5-1B9A-4B42-99EC-8263A20240A2.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, Ondrais napsal:

Tak to jste divosi. Vybirat motorku, to jde lehce, horsi je se zbavovat mi prijde. :) 

ja hazarduju jenom tim ze mam pod zadkem starej stroj. Brzdy, podvozek, znate to… :)  Nejaky ABS bych uz ocenil, kolikrat jsem kvuli tomu padal uz ani nepocitam - dlazba a vlhko se neda moc davkovat s jednopistky z osmdesatek :D

muj prvni vylet na motorce po udelani papiru byl s kamosem na Karlstejn. Tam jsem zjistil ze jezdit bezucelne po stredoceskych silnicich je neco co zazivat nechci, tak jsem sedl k sicimu stroji, usil jsem si “brasny” ( spis teda takovy pytle) , ovesil to jak osla a vyrazil sam se sebou a motorkou na balkan. A neskutecny…. 
 

CX500c , OHV do V s kardanem - skvelej partak. :)

639D7116-2E65-414C-A946-6D05DEBBFE02.jpeg

22D8998D-B25C-46AF-8129-FD405F543890.jpeg

931E83E5-1B9A-4B42-99EC-8263A20240A2.jpeg

Cx 500 je klasika kámoš měl tu turbo verzi - blbost, ale krásná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale už je to taky náročnější na údržbu, táta si v důchodu hraje, má 2 kafíčka právě z CX a zapalování, karburátory, vrtule se mu myslím věkem rozpadla, vyrazit na balkán chce odvahu,  to klobouk dolů. Je fakt, že silnice ve středních Čechách jsou čirý zlo. Nádherný jsou v jižních, ale tam jsem zase potkal neskutečný množství lidí, co mě chtěli oddělat. Kámoš to vtipně komentoval, vem si, že tady jezdí celej život a nikdy tam nic nejelo, to bylo potom, co jsem byl malinko rozladěnej, že jsem třikrát za odpoledne nedostal přednost, ale úplně na prase... Naštěstí to gčko nebylo až tak o rychlosti a tak nějak jsem zvyklej zvolnit i když přednost mám. Nejsem Jan Hus, že bych na ní trval až do konce 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tohle byla moje láska možná že jí mám lety zidealizovanou ale jezdilo se mi na ní fakt skvěle jen jsem si nemohl zvyknout na ten zátah jak u elektriky to dělala ta V4. Po řadových 4 furt v omezovači. 🙂C642A71B-9E2F-45E7-A66E-A412D88FC7A5.thumb.jpeg.8161c37786373f1f84bf05be8ad4227b.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, (Miloš) napsal:

No ale už je to taky náročnější na údržbu, táta si v důchodu hraje, má 2 kafíčka právě z CX a zapalování, karburátory, vrtule se mu myslím věkem rozpadla, vyrazit na balkán chce odvahu,  to klobouk dolů. Je fakt, že silnice ve středních Čechách jsou čirý zlo. Nádherný jsou v jižních, ale tam jsem zase potkal neskutečný množství lidí, co mě chtěli oddělat. Kámoš to vtipně komentoval, vem si, že tady jezdí celej život a nikdy tam nic nejelo, to bylo potom, co jsem byl malinko rozladěnej, že jsem třikrát za odpoledne nedostal přednost, ale úplně na prase... Naštěstí to gčko nebylo až tak o rychlosti a tak nějak jsem zvyklej zvolnit i když přednost mám. Nejsem Jan Hus, že bych na ní trval až do konce 😁

To mame stejnou zkusenost s ridici v jiznich cechach. Slusne receno, hodne vrahu bez mozku. Ja zastavam nazor, ze jak za volantem, takova osobnost. Me se uz trikrat pokusili zabit ale umyslne. Dvakrat me vybrzdili v desti a teplote 3st. a jednou me rovnou natlacil jeden zmetek na zed velice raznym zpusobem v 6h rano ve meste.

Balkan byla hrozna romantika po okreskach celou cestu. Ja rad objevuju, couram se a kocham, ale to je mozny samozrejme az po co nejrychlejsim a nejkratsim moznym zpusobem opusteni ceske republiky. Diky tomu jsem objevil nadherny silnice bez provozu hned za Treboni Gmünd, Weitra a dal k Dunaji. I pro auto nadhera. Cx jsem mel odzkousenou pulrocnim dennim provozem ve meste, a jedu si takovou svobodnou cestu s 1000€ v hotovosti diky kterym se vzdycky dostanu domu  a motorka v tehle cene se da vzdycky nekde oprit, ikdyby naporad. To mam ale od jednoho francouze co jsem potkal v Barcelone v baru, jezdil z Dakaru kde mel byznys do Parize na motorce po ose. Mel nejaky strasne stary gs myslim ( tenkrat jsem se o jednustopu jeste vubec nezajimal ) a jednoduse mi vysvetlil proc nema novejsi. Jednoduchost oprav je jasna, ale kdyz na to prijde, je pry lepsi jit hledat vodu nez zkapat nad motorkou. Tak to tak delam taky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...