Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Když tak koukám na medvídka choti kolegy S, vybavilo se mi moje malé aktuální dilema. Užívám si 12 let Majdy MX-5, je to unikátní auto, koupené v roce 2003 v ČR známým zpěvákem, od kterého jsem ho koupil, nezasažené tuningem kromě originálního (výjimkou jsou OZ Ultraleggera), vynikající stav a nájezd 36 tisíc km. Prostě sbírkový kousek, jehož cena poroste. A jak mnozí ví, atmosféra sundané střechy je neopakovatelná. Nicméně bych rád cestoval i dál ve dvou až třech lidechh. Třeba v Alpách jsem byl na motorce asi 20x ale rád bych je projezdil i kabrioletem. Nebo Toskánsko atd. Prostě rodinná dovča bez střechy. Na to ale Majda není. Je jasné, že takovou zábavu, navíc levnou, jen tak nějaké auto neposkytne, cokoliv bude těžší a je fuk, kolik to má koní. Ale bohužel, zábavnou dovču dám Majdou maximálně sám, už hmotnost spolujezdce je znát, když si chci zablbnout. Ale už jsem se vyblbnul dost a tak si pohrávám s myšlenkou ji prodat (musela by přijít výjimečná nabídka odpovídající výjimečnému autu), spokojit se s adrenalínem v sedle motorky a koupit staršího Mustanga apod., něco co sice nebude hadimrška typu MX-5, nebude to mít ani tak dokonalé jízdní vlastnosti, ale bude to přece jen sporťák s dostatečným výkonem i v kopcích, bude to krásně bublat a odveze nás to v pohodlí na druhý konec Evropy. Co myslíte? Že je to blbost.. 🙂 

DSC02563-1~01.jpg

zbokudoma-1-1~01.jpg

Petr_Spaleny_-_Jackpot-[cdcovers_cc]-front.jpg

M2-111.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto ti rozumím, řeším podobné dilema, akorát to mám tak trochu na 2 strany.

  1. Starší offroad s minimálně V6 nebo vice válcovým motorem čímž bych vyřešil potřebu vysadit stromy v lese příští rok a pak nějakou starost o ně. Šlo by s tím taky výletovat, pohodlně, pomalu a v podstatě kamkoliv.
  2. Velký kabriolet nebo coupe s V8+ motorem na výlety s rodinkou, popř. veteránské srazy a jiné podobné akce opět s rodinkou.

Nejde mi o rychlost, spíš o pocit z auta a trávení času s rodinou na cestách.

No bude to těžké rozhodování, tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ivane, maloktery kabrio ma na zadnim sedadle dost mista pro pasazery. A se stazenou strechou dozadu hodne fouka. Predstava, ze tva MX5 bude vyvazovana zlatem je taky mylna. Osobne bych to nechal tak, jak to je, a doufal, ze hodnota tve MX5 poroste. No a taky zalezi na budgetu. Pokud ozelis vitr ve vlasech, C63 by bylo ideal. M5 taky, i M550i, ale tam taky neni vzadu moc mista. Nebo pokud japko, tak Lx IS F apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pujč si 4 sedadlové kabrio a uvidíš. Z mé zkušenosti do všech 4 sedadel na zadní sedadla fouká jak blázen nad 60 km/h. V 90 km/h nesnesitelně a myslím, že s tebou víc jak spolujezdec znova nepojede. Už vůbec né do Alp. 
 

A nedovedu si představit vyměnit roadster mx-5 třeba za M5. Mě by ta lehkost a vítr ve vlasech hodně chyběl, ale to má každý jinak. 

btw proč nejde projet mx-5 Alpy? Zas tak pomalá není a tvrdá taky ne….

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...