Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Já jsem dovču ve dvou v zetku krásně zvládnul a nic mi nechybělo.

 

Jj, s autem co váží 2300kg si moc hezky zablbneš...nezlob se, ale slovní spojení prakticky supersport ve spojitosti s Teslou mi přijde přinejmenším úsměvné :-) To, že to má nějaký papírový výkonový parametry a dělá to stovku za 3s neznamená, že je to sporťák... Nebo S65 AMG je taky skoro supersport? To má aspoň zvuk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 10,4tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

 ja inak neviem prečo sa to radí medzi supersport... tými rozmermi a hmotnosťou?? Kľudne by to mohlo zdielať triedu s S-kom a pod... motorovo samozrejme osamelý jazdec :D Napriek tomu všetkému, aj tak radšej S :notworthy:?

Upraveno uživatelem petik16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo to jsi trochu přestřelil né? koupit si teslu na vyblbnutí místo supersporta :-) supersport by měl mít nejlépe do 1,5tuny, měl by burácet a smrdět (vonět) benzínem a spálenou gumou  ;) vůbec nezpochybňuji jeji brutální zrychlení, ale supersport to nikdy nebyl. Já osobně jsem ještě do aut na baterky nedozrál, u mě to bude mít smysl až to bude stát 300k a bude se to používat na jízdu ve a kolem města. Já bych to nemohl mít, pořád někde hledat zásuvku na cestě po evropě. Pro ženskou do práce super, ale za meloun kupovat i3 nebo teslu za 2,xxx mio mi zatím moc smyslu nedává. Je to jako s priusem kdysi, kupujou si to většinou hvězdy a dělaj že jim záleží na lepším a čistějším světě  ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel na ty spálený gumy na závodní dráze už nejsem, mám rád prostě klidnou pohodovou jízdu a Teslu jsem si užíval zvláště ve městě, kde to je tichounký auto, které samo řídí v těch kolonách. Občas si člověk užije ten efekt zrychlení z místa, to neumí žáné auto s klasickým motorem a jinak jsem se vyblbnul těma funkcionalitama, je o prostě něco jiného než jakékoli jiné auto. Lidi s tím třeba jedou tisíce kilometrů a hrozně je baví jezdit zadarmo po superchargerech povídat s kolegama, protože každá nabíječka je takový Tesla minisraz. Ideální je mít doma z každého segmentu nějaké auto, které člověka baví. Tesla vyvolává u většiny lidí, zdůrazňuji u nás, záporné emoce, protože jsme z valné většiny konzervativní národ a nemáme rádi změny, ale je to nevyhnutelné, elektroauta stejně jako elektrokola budou stále ve větší míře brázdit naše silnice. Tesla je takový iPhone první generace, kterému se každý směje a víte jak to dopadlo. Jednotlivé státy chystají ukončení prodeje klasických aut v Norsku to plánují na rok 2025 v Německu na rok 2030 a všichni výrobci už na tom makají a z té světové desítky lídrů začne padat jedno elektroauto (i další alternativní pohony) za druhým do dvou tří let. Ano mám rád klasická auta, spíše ty stará poctivá, ale holt svět se prostě mění a i částečnou nezávislost na ropě (tedy převážně na muslimském světě) bude dotovat každý stát, protože to je strategická záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel na ty spálený gumy na závodní dráze už nejsem, mám rád prostě klidnou pohodovou jízdu a Teslu jsem si užíval zvláště ve městě, kde to je tichounký auto, které samo řídí v těch kolonách. Občas si člověk užije ten efekt zrychlení z místa, to neumí žáné auto s klasickým motorem a jinak jsem se vyblbnul těma funkcionalitama, je o prostě něco jiného než jakékoli jiné auto. Lidi s tím třeba jedou tisíce kilometrů a hrozně je baví jezdit zadarmo po superchargerech povídat s kolegama, protože každá nabíječka je takový Tesla minisraz. Ideální je mít doma z každého segmentu nějaké auto, které člověka baví. Tesla vyvolává u většiny lidí, zdůrazňuji u nás, záporné emoce, protože jsme z valné většiny konzervativní národ a nemáme rádi změny, ale je to nevyhnutelné, elektroauta stejně jako elektrokola budou stále ve větší míře brázdit naše silnice. Tesla je takový iPhone první generace, kterému se každý směje a víte jak to dopadlo. Jednotlivé státy chystají ukončení prodeje klasických aut v Norsku to plánují na rok 2025 v Německu na rok 2030 a všichni výrobci už na tom makají a z té světové desítky lídrů začne padat jedno elektroauto (i další alternativní pohony) za druhým do dvou tří let. Ano mám rád klasická auta, spíše ty stará poctivá, ale holt svět se prostě mění a i částečnou nezávislost na ropě (tedy převážně na muslimském světě) bude dotovat každý stát, protože to je strategická záležitost.

Už jsem to tu jednou psal - dokud někdo nevymyslí nový způsob uložení energie, tak se elektroauta masově nerozšíří. Lithium je vzácnější, než ropa. Už teď při penetraci v řádech desetin promile jeho cena roste. Konzervativní odhad je, že dostupné zásoby by nestačily ani na provoz 20% osobních aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečti si něco o zásobách lithia, je v pohodě na 10 miliard aut a to jen zásoby o kterých se ví. Ano je i v nejistých zemích a cena rozhodně poroste. Každopádně je zde řada jiných alternativ a jsem 100% přesvědčen, že nový typ baterií na sebe nedá dlouho čekat, ale upřímě, mě už to může být skoro jedno :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečti si něco o zásobách lithia, je v pohodě na 10 miliard aut a to jen zásoby o kterých se ví. Ano je i v nejistých zemích a cena rozhodně poroste. Každopádně je zde řada jiných alternativ a jsem 100% přesvědčen, že nový typ baterií na sebe nedá dlouho čekat, ale upřímě, mě už to může být skoro jedno :)

To je odhad jedné německé agentury. Jiné odhady jsou podstatně opatrnější. Nejsem odborník, ale mám pocit, že to nebude tak optimistický.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm něco mi říká, že by nebylo marné investovat do lithia :-)

 

Stejně tak se ale může ukázat, že se jedná o bublinu která prostě splaskne. Baterie je pouze jeden problém. Ten druhý který zatím výrazně brání k masovému rozšíření, je cena.

 

Ekologie je velká otázka. Ano pokud elemtroauto bude nabíjet vetrnik nebo solar pak relativně OK. Pokud klasicky že sítě tak do něj cerpate mix. Při spotřebě Tesly jsem viděl přepočet, že zprostředkovaně produkuje více CO2 než kritizované desky.

Upraveno uživatelem VasekN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo, ale já nejsem zarytej proti tesle a ani jiným elektromobilům. Jen jsem Ti napsal, že to nikdy nebyl supersport, jen těžké auto s fantastickým zrychlením. To co jsem psal je to, že je to pro 90% české populace nedostupné auto. Jestli si fakt myslíš, že v roce 2025-2030 se nebudou vyrábět klasické auta se spalovacím motorem tak tě v tom klidně nechám, ale podle mě je to nesmysl. To by byly velké tesla srazy s čekačkou asi 10 hodin než přijdeš na řadu  ;) malé benzínové auto jezdí za cca 4,5 litrů benzínu ,cena nového je kolem 200kkč. Tímto směrem to půjde pokud bude benzín drahý a bude ho nedostatek, masa a běžný lid si nebude kupovat teslu za 2,5 mega. Píšeš jezdit zadarmo, ale zapoměl jsi na vstupní poplatek 2-3 mega  ;) a i ta tesla se posere  a sem tam odejde článek, nebude to perpetum mobile.Až čas ukáže kolik ty baterie vydrží let a kilometrů a kolik budou stát nové......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení, je stanice pro výměnu článků. Odpadla by doba pro nabíjení a i problematická životnost článku. Jenže to by všechny auta musely jezdit na stejné články :-) Podle mne je ta ekologie hodně relativní. Otázka je samozřejmě recyklace baterií atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo, ale já nejsem zarytej proti tesle a ani jiným elektromobilům. Jen jsem Ti napsal, že to nikdy nebyl supersport, jen těžké auto s fantastickým zrychlením. To co jsem psal je to, že je to pro 90% české populace nedostupné auto. Jestli si fakt myslíš, že v roce 2025-2030 se nebudou vyrábět klasické auta se spalovacím motorem tak tě v tom klidně nechám, ale podle mě je to nesmysl. To by byly velké tesla srazy s čekačkou asi 10 hodin než přijdeš na řadu  ;) malé benzínové auto jezdí za cca 4,5 litrů benzínu ,cena nového je kolem 200kkč. Tímto směrem to půjde pokud bude benzín drahý a bude ho nedostatek, masa a běžný lid si nebude kupovat teslu za 2,5 mega. Píšeš jezdit zadarmo, ale zapoměl jsi na vstupní poplatek 2-3 mega  ;) a i ta tesla se posere  a sem tam odejde článek, nebude to perpetum mobile.Až čas ukáže kolik ty baterie vydrží let a kilometrů a kolik budou stát nové......

Mám stejnej názor jako Ty, ale ono se to těm elektrofanatikům špatně vysvětluje(nic proti Josefovi, myslím to obecně), musím říct, že moc větších demagogů, než majitelů/extrémních fanoušků Tesly, jsem ještě nepotkal :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejnej názor jako Ty, ale ono se to těm elektrofanatikům špatně vysvětluje(nic proti Josefovi, myslím to obecně), musím říct, že moc větších demagogů, než majitelů/extrémních fanoušků Tesly, jsem ještě nepotkal :-)

 

Jeste Primkari :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono taky je třeba se dívat na tu ekologii kolem toho i z jiného úhlu. Ne jen, že výroba toho auta není zrovna ekologická, ale dobíjet to větrníkem taky není zrovna žádná hitparáda, ano sice větrník generuje "zelenou" energii, ale vyrobit to a množství energie kolik větrník generuje není nijak závratné. I když to zní divně, tak jak jaderná elektrárna je dle mě nejvíce "eko".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden problém, když už budou ty superbaterie, tak zase nebudeme mít elektrickou energii, teď co se vyrábí, tak stačit nebude. Jeden problém se vyřeší a další vzniknou. Všechny tyhle problémy jsou z jednoho důvodu, je nás prostě moc a ještě jich spoustu čeká na svůj životní standard.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. Raketový nárůst baterií, znamená také raketový nárůst spotřeby elektřiny a hlavně posílení distribuce a výroby. Buď nárůst produkce z uhlí nebo renesanci jádra. Vetrniky a solary na to nebudou stačit :-)

Upraveno uživatelem VasekN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...