Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,4tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

No můžu ti napsat celý příběh jeho Alfy, pokusím se to co nejvíc zestručnít, ať to není román.

Když vybíral, tak nemohl sehnat nějakou v dobrém stavu, případně nebouranou (klidně i bouranou, ale ne nějak závažně), našel pak jednu, kde se mu prodejce dušoval, že je naprosto OK a bez bourání. On samozřejmě přišel na to, že bouraná byla, tak chtěl alespoň adekvátní cenu ke stavu, což prodejce nechtěl a trval na tom, že bouraná nebyla. Kolega se tedy naštval a nakonec si dojel do Rakouska pro nějakou Alfu ze Švajcu, která byla bouraná na předek, ale nijak zásadně a jelikož ještě nebyla opravená, tak stav i přímo viděl, Alfu koupil za adekvátní cenu k tomu, že je bouraná a přitáhl jí domů. Nechal vše opravit, doladil pár věcí, co tam nebylo atd. (nefungovalo třeba vyhřívání sedaček), takže z ní defakto udělal "novou".

To bylo před 2 roky a od stavu do kterého jí dostal, ke dnešnímu dni je na tom zhruba takto: další investice cca 50 tis za věci, které se v průběhu těch 2 let podělali, momentálně mu třeba nějak blbne řízení, které bude řešit, takže tak. Nevím přesně co všechno už měnil, ale v servisu je zhruba každý druhý měsíc, což mi přijde strašné. Má 159 1.9JTD 110KW, r.v. 2008 a najeto 160tis. Nebýt to jeho srdcovka (splněný dětský sen, že chce Alfu), tak by jí už asi neměl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se o nej staras preventivne, tak to IMHO nebude strasny, ale asi by se mělo zapomenout na 2,2 benzin, idealni je aspoň ten silnejsi 170 konovy dvoulitrovej naftak, nicmene, jako nejlepší volby vidim 1.8 turbo, to TBI uz jede (jenze cenou taky dost mimo), cca ma stejny vykon jako 2,4 nafta, akorát není tak tezky na predek (udajne je naftak celkem narocny na predni napravu...). Jo a samozrejme, vymena oleje každých 30 tisíc je taky blbost, spis bych to videl na 15 tisíc, a jinak je to vyborny kauf za ty smesny prachy, který za tak krasne auto chteji...

Muzu ale rict, ze třeba Alfa Giulia, která je o něco novejsi konstrukce, nijak extra me neohromila kvalitou interieru, snad o tridu vyssi bratr je na tom lepe, rozhodne tam najdes aspoň min plastu, coz je jedine dobře...

 

 

Díky za reakci. Sype do drobností, nebo to jsou závaznější věci? Pokukuju po něčem atraktivním do dvou kil na občasné ježení. A zrovna pro design AR mám slabost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az na to, ze pulka stručného pribehu byla o vybirani samotného auta... :)

 

A jestli ted po dvou letech od koupi, ma dvoulitrovej naftak najeto 160 tisíc, tudiz jako osmilete auto, ještě k tomu bourany, uplne bych jeho pribeh nebral jako relevantni info. Pro srovnani 2litrove 3er coupe mého otce z roku 2011, 2012? no proste pofaceliftova verze ma ted sice něco lehce nad 260 tisíc, ale turbo zacalo blbnou mesic po vyprseni garancky, palubka občas hlasi nejaky nesmysly v BMW servisu občas něco vymeni na neoriginalni dil, atd..., a to je novy, nebourany auto, jezdeny jen po dalnici, 100 km tam a 100 km zpet, zadny kratky trasy, zadny divoke jizdy, tak ta bourana 8 leta Alfa se 160 tisíc! km, mi vůbec nezni jako strasidelny pribeh... :)

 

No můžu ti napsat celý příběh jeho Alfy, pokusím se to co nejvíc zestručnít, ať to není román.
Když vybíral, tak nemohl sehnat nějakou v dobrém stavu, případně nebouranou (klidně i bouranou, ale ne nějak závažně), našel pak jednu, kde se mu prodejce dušoval, že je naprosto OK a bez bourání. On samozřejmě přišel na to, že bouraná byla, tak chtěl alespoň adekvátní cenu ke stavu, což prodejce nechtěl a trval na tom, že bouraná nebyla. Kolega se tedy naštval a nakonec si dojel do Rakouska pro nějakou Alfu ze Švajcu, která byla bouraná na předek, ale nijak zásadně a jelikož ještě nebyla opravená, tak stav i přímo viděl, Alfu koupil za adekvátní cenu k tomu, že je bouraná a přitáhl jí domů. Nechal vše opravit, doladil pár věcí, co tam nebylo atd. (nefungovalo třeba vyhřívání sedaček), takže z ní defakto udělal "novou".
To bylo před 2 roky a od stavu do kterého jí dostal, ke dnešnímu dni je na tom zhruba takto: další investice cca 50 tis za věci, které se v průběhu těch 2 let podělali, momentálně mu třeba nějak blbne řízení, které bude řešit, takže tak. Nevím přesně co všechno už měnil, ale v servisu je zhruba každý druhý měsíc, což mi přijde strašné. Má 159 1.9JTD 110KW, r.v. 2008 a najeto 160tis. Nebýt to jeho srdcovka (splněný dětský sen, že chce Alfu), tak by jí už asi neměl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az na to, ze pulka stručného pribehu byla o vybirani samotného auta... :)

 

A jestli ted po dvou letech od koupi, ma dvoulitrovej naftak najeto 160 tisíc, tudiz jako osmilete auto, ještě k tomu bourany, uplne bych jeho pribeh nebral jako relevantni info. Pro srovnani 2litrove 3er coupe mého otce z roku 2011, 2012? no proste pofaceliftova verze ma ted sice něco lehce nad 260 tisíc, ale turbo zacalo blbnou mesic po vyprseni garancky, palubka občas hlasi nejaky nesmysly v BMW servisu občas něco vymeni na neoriginalni dil, atd..., a to je novy, nebourany auto, jezdeny jen po dalnici, 100 km tam a 100 km zpet, zadny kratky trasy, zadny divoke jizdy, tak ta bourana 8 leta Alfa se 160 tisíc! km, mi vůbec nezni jako strasidelny pribeh... :)

 

Aha očividně to auto znáš a i mého kolegu že? že víš nejlíp jak to je hmmm, no nic nebudu se dohadovat, dal jsem jen info Ligidovi.

Jen bych tě chtěl upozornit, že to není Alfa z českého bazaru, která je dvakrát stočená, asi ne každý nalítá  50tis ročně, tak si to pak přepočítej. Tvl tady aby se snažil člověk někomu pomoct, akorát pak dostane několik debilních narážek :frusty:

 

Ligid: Kdyžtak dále asi SZ, pokud budeš chtít ještě něco vědět, můžu se případně kolegy zeptat, co všechno tam dělal do podrobna, to nebude problém, jen mám teď dovolenou, takže by to bylo až příští týden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych Saabem nepotreboval jezdit tak ho necham rovnou v servisu a zhruba kazdy druhy mesic tam dojedu ho projet a rict, co je zas spatne :D

 

To bylo před 2 roky a od stavu do kterého jí dostal, ke dnešnímu dni je na tom zhruba takto: další investice cca 50 tis za věci, které se v průběhu těch 2 let podělali, momentálně mu třeba nějak blbne řízení, které bude řešit, takže tak. Nevím přesně co všechno už měnil, ale v servisu je zhruba každý druhý měsíc, což mi přijde strašné. Má 159 1.9JTD 110KW, r.v. 2008 a najeto 160tis. Nebýt to jeho srdcovka (splněný dětský sen, že chce Alfu), tak by jí už asi neměl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych Saabem nepotreboval jezdit tak ho necham rovnou v servisu a zhruba kazdy druhy mesic tam dojedu ho projet a rict, co je zas spatne :D

 

Jo to bude asi obdobný případ, on má to auto samozřejmě taky primárně na ježdění, proto třeba to řízení už nějaký čas odkládá :)

 

Jako je to krásné auto a i mě se Alfy líbí, ale když to pak vidím, tak jsem ve výsledku rád za nudu a šeď v podobě koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten zadný nárazník s obrovskou nakladacou hravou je asi daň za bezpečnosť a tie svetlá v noci možno budú zaujímavé, snažím sa vidieť pozitívne, ale škaredé to je ako cesta do roboty

Co to ma spolecneho s bezpecnosti? Ta zkosena hrana 5. dveri je ciste designova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezisi, neber to tak osobne. Proste jen rikam, ze o samotnym aute jsme se dozvedeli, ze bylo bourany, bylo ze zahranici, o skutecnem najezdu vite tedy jen tolik, ze to nejake číslo ukazovalo na palubce. Ja zas vychazim ze zdravého selskyho rozumu, a nejak predpokladam, ze i na zapade lidi premejsli. Proc by si někdo kupoval turbodiesla, které bude mit v budoucnu asi vetsi naklady na servis, ma vyssi porizovaci hodnotu, atd, kdyby aspoň s tim nejezdil, tudíž by se mu to vse vratilo na nižších nákladech za pohonny hmoty... Jako, nerikam, ze to mozny není, nicmene dost nepravdepodobny, ze v dnesni době někdo najezdi naftakem do 20 tisíc kilaku rocne. Jako, ja jsem obyc zamestnanec co denne pendluje do práce 3 zastávky tramvaji, ještě ke vsemu mam par mesicni dite, tak moc cestovat nemůžeme, ale za 8 mesicu jsem autem najezdil cca 17 tisíc kilaku,  vse soukromých. :)

 

 

Aha očividně to auto znáš a i mého kolegu že? že víš nejlíp jak to je hmmm, no nic nebudu se dohadovat, dal jsem jen info Ligidovi.
Jen bych tě chtěl upozornit, že to není Alfa z českého bazaru, která je dvakrát stočená, asi ne každý nalítá  50tis ročně, tak si to pak přepočítej. Tvl tady aby se snažil člověk někomu pomoct, akorát pak dostane několik debilních narážek :frusty:
 
Ligid: Kdyžtak dále asi SZ, pokud budeš chtít ještě něco vědět, můžu se případně kolegy zeptat, co všechno tam dělal do podrobna, to nebude problém, jen mám teď dovolenou, takže by to bylo až příští týden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S90ka je hezka, ukamenujte me i ta prdel se mi libi, ackoli XC90 je precejenom jinde. Interier taky famozni, torsku me mrzi, ze je az moc podobny XC90ce. Kombik bude ale bezchybny co se designu tyce, ale ty motory... :furious: aspon ten 5valec by to chtelo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...