Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Tak me to nejak uniklo, nejake premotorovane SUVecka jsem uz ridil a cece nic. Jako zrychleni a tah v primce bomba, oproti treba stejnemu modelu s ,,normalnim´´ motorem je i podvozek jinde, ale porad s tim neni legrace jako treba s miatou s tretinovym vykonem...Dle ceho se prosim takove auto hodnoti?

Mě pobavil Ram SRT,jak se ten zadek vrtěl a poskakoval :-)) a ten pohled na řidiče Avie,když jsme byli vedle něj a pak hned pryč. To bylo tak jediné :-)

A asi Cayen, ten je fajn....

Ale já jsem spíš na ty traktory ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

David, to ja taky a pak ja resim tu uzitkovost a uzitnost:) Cayenne jsem taky jel, ale vic me bavila ta mensi mr.ecka, Macan. Velkej a silnej amerikanskej motor sem ridil v jeepce, tam alespon kdyz sjedes z cesty a olames ty plasty, tak to umi jezdit  i terenem:) Nej blbost me prisla x6m,to je obr hnusny. Nejak me silnej motor nevadi v RR, to je pro me porad takova hranata klasika, zatim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

David, to ja taky a pak ja resim tu uzitkovost a uzitnost:) Cayenne jsem taky jel, ale vic me bavila ta mensi mr.ecka, Macan. Velkej a silnej amerikanskej motor sem ridil v jeepce, tam alespon kdyz sjedes z cesty a olames ty plasty, tak to umi jezdit i terenem:) Nej blbost me prisla x6m,to je obr hnusny. Nejak me silnej motor nevadi v RR, to je pro me porad takova hranata klasika, zatim...

Naprostý souhlas, X6 a to od MB je fakt hrůza ;-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak akoooo, GLE je ešte oproti tej otrasnej X6 v pohode... :D A ja tiež neviem čo má každý s tým interiérom... Dnes som v ňom sedel a vedel by som si veeeľmi rýchlo zvyknúť :P Ako jasné, sto ľudí-sto chutí... Ja mám napríklad chuť sa pozvracať z každého interiéru v BMW, asi aj preto ich vyslovene nemusím... Niektorý dizajn exteriéru uznám, ale interiér celé zle... Nehovoriac o porovnaní s Mercedesom napríklad  :notworthy:  A že na čo je dobré mať 430 HP v SUV? To ako vážne...?? :D nič v zlom ale toto riešia 12ročné deti na FB stránkach... Keď sa chceme baviť o využiteľnosti áut, maximálnych rýchlostí alebo o teréne, tak kedy niečo z toho človek naozaj využije? Kedy pôjde 300 km/h? Kedy pôjde nejaký off-road?? Využitelnosť sa môže riešiť pri autách do firiem, úžitkových autách a podobne. No pre súkromníkov?? Ako som spomenul, 100 ľudí-100 chutí ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porshe v ktorom je až 700 žrebcov?? Tak to je nová a najvýkonejšia 911-ka v histórii, pod označením 911 GT2 RS...! ;) Údaje v skratke sú naozaj impozantné! Váži iba 1470 kg, motor 3,8 litrový preplňovaný 6-valec s krútiacim momentom 750 N.m., zrýchlením 0-100 km/h za 2,8s a maximálnou rýchlosťou až 340 km/h. Poháňané zadnou nápravou cez prevodovku PDK a za čiastku 273,000 EUR.... A za Weissach paket si Nemci účtujú ďalších 31-tisíc dolárov. Zaujímavosťou pritom je, že oficiálna tlačová správa neodhalila počet kusov limitovanej série. Predošlé GT2 RS vzniklo v počte len 500 kusov, v tomto prípade sa sprvoti hovorilo o 1000-kusovej sérii, oficiálne zdroje však o limitovaní produkcie nepovedali ani pol slova, tak uvidíme :) Dokonca je fotka aj s hodinkami nejakými ( že by ich človek dostal k autu?? ) Každopádne, za mňa palec kruto hore...! 

post-38180-0-12918300-1498986695_thumb.jpg

post-38180-0-17956900-1498986703_thumb.jpg

post-38180-0-15539800-1498986711_thumb.jpg

post-38180-0-55862500-1498986719_thumb.jpg

post-38180-0-71689500-1498986726_thumb.jpg

post-38180-0-22312600-1498986734_thumb.jpg

Upraveno uživatelem petik16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Dokonca je fotka aj s hodinkami nejakými ( že by ich človek dostal k autu?? 

 

Kdo by naopak chtěl trochu stylu, může si objednat hodinky ladící s vozem, které jsou dostupné pouze pro majitele 911 GT2 RS. Dodány přitom mohou být přímo s vozem a stojí 9.450 eur (cca 246.000 Kč). Vývoj hodinek vyvinutých Porsche Design ve spolupráci s Porsche Motorsport trval tři roky, přičemž práce se inspirovaly světem motoristických závodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxipesfik

Vývoj hodinek vyvinutých Porsche Design ve spolupráci s Porsche Motorsport trval tři roky, přičemž práce se inspirovaly světem motoristických závodů.

 

neočekávané...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...